اگر هزینه سفر در اولویت شما است؛ پیشنهاد می‌کنم سفر به شیراز را در ابتدای پاییز و اواخر زمستان برای مسافرت انتخاب کنید. در ادامه این مطلب همراه باشید تا هزینه‌های سفر به شیراز در پاییز را بررسی کنیم.

هزینه سفر به شیراز با هواپیما، قطار و اتوبوس

قیمت بلیط هواپیما شیراز در روزهای پرگردشگر که معمولا ایام نوروز و همچنین فصل بهار است؛ گران‌تر از سایر فصل‌ها است. از آنجایی که شهر شیراز آب‌وهوای گرمی دارد؛ در فصل پاییز آب و هوای معتدلی را می‌توانید در این شهر تجربه کنید. از این رو قیمت بلیط هواپیما شیراز در ابتدای پاییز ارزان‌تر بوده ولی از ماه‌های آذر به بعد کمی افزایش قیمت خواهد داشت. همچنین اواخر زمستان نیز ارزان‌ترین زمان سفر به شیراز است.

 

هزینه سفر زمینی به شیراز

اما اگر می‌خواهید سفر مقرون به صرفه‌تری داشته باشید؛ می‌توانید بوسیله قطار یا اتوبوس، به صورت زمینی به شیراز سفر کنید. قیمت بلیط قطار تهران شیراز در پاییز 1402، حدود 400 الی 500 هزار تومان است. قیمت بلیط اتوبوس شیراز و بلیط قطار شیراز از شهرهای مختلف را می‌توانید از سامانه‌های آنلاین فروش بلیط، نظیر قاصدک 24 مشاهده کنید.

 

هزینه تور شیراز در پاییز 1402

با خرید تور شیراز نیز می‌توانید سفر مقرون به صرفه‌تری را تجربه کنید. قیمت تور شیراز با هواپیما در سال پاییز 1402 حدودا از 5 میلیون تومان به بالا است. اما برای سفری ارزان تر، می‌توانید با تور شیراز به وسیله قطار سفر کنید که شروع قیمت آن نیز از 3500 به بالا است. همچنین تور شیراز بوسیله اتوبوس نیز از ارزان ترین روش های سفر به شیراز است که قیمت آن از 2500 تا به بالا بستگی به تعداد روزهای اقامت و عوامل دیگر متغیر است.

 

هزینه اقامت در شیراز

تنوع بالای هتل‌ها،‌ ویلاها و اقامتگاه‌های بوم گردی شیراز،‌ دست شما را برای انتخاب بهترین اقامتگاه متناسب با بودجه خود،‌ کاملاً باز می‌گذارد. رزرو هتل، اقامتگاه، ویلا و سوئیت‌های شهر شیراز با قیمت‌های متفاوت امکان‌پذیر است و انتخاب آن‌ها با توجه‌ به سلیقه و بودجه شما می‌تواند متفاوت باشد. مطالعه راهنمای سفر به شیراز قبل از مسافرت می‌تواند سفر راحت تری را برای شما رقم بزند.

 

هزینه سفر به شیراز با اقامت در هتل

اقامت در هتل‌های 5 ستاره شیراز می‌تواند هزینه‌های شما را تا حدود زیادی بالا ببرد. در حالیکه بخشی از هزینه هتل‌های لوکس و 5 ستاره مربوط به امکانات داخل هتل است که هر گز استفاده نمی‌کنید. در عوض رزرو هتل های سه ستاره به پایین، سفر مقرون به صرفه‌ای را رقم می‌زند. قیمت هتل های 3 ستاره شیراز در پاییز 1402 حدودا از شبی 600 تا 1300 تومان متغیر است. برخی از بهترین هتل های 3 ستاره شیراز را در ادامه آورده‌ایم.

بهترین هتل های شیراز برای اقامت

 

هزینه سفر به شیراز با اقامت در آپارتمان و سوییت

هزینه اجاره آپارتمان و سوئیت از بازه شبی 490 هزار تومان تا حدود 1800 میلیون تومان متغیر بوده و هزینه آن به متراژ سوئیت یا ویلا، تعداد نفرات و تعداد اتاق‌های خواب بستگی دارد.

 

هزینه سفر به شیراز با اقامت در بوم گردی

اگر می‌خواهید در شیراز بیشتر به شما خوش بگذرد، پیشنهاد می‌کنیم اقامتگاه‌های بوم گردی را برای ماندن انتخاب کنید. این اقامتگاه ها با فضایی سنتی و البته امکانات مدرنی که دارند؛ تجربه لذت‌بخشی برای شما به‌همراه خواهند داشت. هزینه یک شب اقامت در اقامتگاه‌های بوم گردی شیراز از 300 هزارتومان تا ۷۰۰ هزارتومان متغیر است.

 

هزینه غذا در سفر به شیراز

شیراز از شهرهای خوش غذای ایران است. شما در هر جای شهر به انواع رستوران و کافه دسترسی دارید. هزینه غذا و خوراک در شیراز با شهرهای بزرگ ایران تقریبا مشابه است و شما می توانید با قیمت مناسب بهترین غذاها را سفارش بدهید. کافیست با انتخاب هوشمندانه یکی از رستوران‌های خوب و با قیمت مناسب شیراز را انتخاب کنید. از بهترین رستوران های شیراز می توان به رستوران خانه سنتی پرهامی، شرزه، رستوران صوفی و رستوران باغ عمارت شاپوری اشاره کرد.

کودکان زیر سال برای بازدید از دیدنی‌های شیراز، نیاز به تهیه بلیط ندارند.

 

هزینه بازدید از جاهای دیدنی شیراز

قیمت بلیط ورودی جاهای دیدنی شیراز در پاییز سال 1402 به قرار زیر است:

 

  • تخت جمشید: 5 هزار تومان

  • نقش رجب: 4 هزار تومان

  • پاسارگاد: 5 هزار تومان

  • حافظیه: 5 هزار تومان

  • سعدیه: 5 هزار تومان

  • ارگ کریمخان: 5 هزار تومان

  • حمام وکیل: 4 هزار تومان

  • تنگ چوگان: 4 هزار تومان

  • موزه تخت جمشید: 5 هزار تومان

  • موزه پارس: 5 هزار تومان

جاهای دیدنی شیراز

جمع بندی

شیراز مقصد سفر بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است. در این مطلب سعی کردیم هزینه بازدید از اماکن گردشگری تا قیمت بلیط هواپیما و قطار را برای سفر به شیراز در پاییز 1402 پوشش دهیم. فصل پاییز یکی از بهترین فصل های سفر به شیراز است. برای اطلاع از قیمت بلیط و استفاده از خدمات هتل و سایر خدمات گردشگری می‌توانید به سایت قاصدک 24 مراجعه کرده تا به صورت آنلاین از تمامی خدمات سفر بهره‌مند شوید.

 

سوالات متداول در مورد هزینه سفر به شیراز در پاییز

  1. بهترین فصل سفر به شیراز کی است؟ فصل بهار و پاییز از بهترین فصل‌های سفر به شیراز از لحاظ آب و هوا است.

  2. ارزان ترین روش سفر به شیراز کدام است؟ سفر زمینی و همچنین سفر با تورهای مسافرتی شیراز جزو ارزان ترین راه‌های سفر به شیراز است.

  3. نرخ هتل های سه ستاره مشهد در پاییز چقدر است؟ هزینه هر شب اقامت در هتل‌های 3 ستاره شیراز در پاییز 1402 از 600 تا 1300 هزار تومان متغیر است.

  4. بهترین جاهای دیدنی شیراز کدام است؟ پاسارگاد، حافظیه، سعدیه و باغ ارم شیراز از بهترین جاهای دیدنی شیراز محسوب می‌شوند.

source

توسط postbin