به گزارش ایلنا، علیرضا غلامیان افزود: در کمیته مینی فوتبال ورزش های همگانی فارس، 10 هزار نفر ثبت شده‌اند و رقابت‌های مینی فوتبال با بیش از 800 تیم در سراسر استان برگزار شد، این نشان از فعالیت خوب در ورزش‌های همگانی دارد و ورزش‌های همگانی پتانسیل خوبی برای توسعه ورزش در جامعه دارد.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی فارس بر لزوم توجه هرچه بیشتر به امر ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: تربیت بدنی، روح را به تعالی می‌رساند.

داریوش آورند خطاب به رئیس های کمیته‌ها و شهرستان‌ها اظهار کرد: شما سعی می‌کنید چرخ ورزش همگانی را به حرکت درآورید و روسای کمیته‌ها باید سریع تر چارت کاری خود را معرفی کنند و مدیران شهرستان ها هم با همکاری رشته هایی که قابل راه اندازی است را در شهرستان خود ایجاد کنند.

وی گفت: تلاش های بی وقفه شما عزیزان باعث شده است که هیات ورزش‌های همگانی به سرمنزل مقصود برسد.

در ادامه نایب رئیس بانوان هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: 64 درصد بانوان دچار کم تحرکی هستند و 53 درصد مردم ورزش نمی‌کنند و گفته شده است تا 7 سال آینده 31 درصد به افراد چاق اضافه می‌شوند.

لیلا دولت آبادی  افزود: ورزش نقش بسیار بالایی در مقابله با کم‌ تحرکی است و سه درصد تولید ناخالص ملی هزینه برای مقابله با بیماری های غیر واگیر می‌شود که حدود 45 هزار میلیارد تومان است و 30 دقیقه ورزش روزانه منظم می تواند این مسائل را حل کند.

در پایان این مراسم از یگانه رئیس کمیته مینی فوتبال فارس تجلیل شد و همچنین دو تیم قهرمان استانی که در رده های بانوان و آقایان به لیگ برتر راه یافته اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.




نرم افزار موبایل ایلنا



source

توسط postbin.ir