کراس اوور بازی Monster Hunter Rise با Sonic از ابتدای سال آینده قابل دانلود نخواهد بود

بر اساس گزارش‌های به دست آمده، کاربران نمی‌توانند محتوای مشترک بازی Monster Hunter Rise با Sonic را حتی با وجود خریداری کردن، از ماه ژانویه ۲۰۲۴ میلادی دانلود کنند.


مطلب پیشنهادی:سازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایلتبدیل موبایل به کنسول بازی!
سازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایل

گزارشی که امروز منتشر شده است، به ما نشان می‌دهد که همکاری بین سری مجموعه Sonic the Hedgehog، شعبه ژاپنی استودیوی یونیورسال (Universal Studios Japan) و Sengan-en رسما به پایان رسیده و این موضوع نشان دهنده آن است که بازیکنان بازی Monster Hunter Rise نمی‌توانند از تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ برابر با ۱ بهمن ۱۴۰۲ اقدام به دانلود محتوای مربوط به این کراس اوور کنند.

Monster Hunter Rise

در همین راستا، تیم سازنده به بازیکنان پیشنهاد کرده است که تا قبل از تاریخ یادشده، محتوای کراس اوور بین Sonic و بازی Monster Hunter Rise را دانلود کنند؛ چراکه دیگر این محتواها در صورت خریداری شدن هم برای دانلود در دسترستان قرار نخواهد گرفت. این موضوع بر حذف آیتم‌ها احتمالا به دلیل انقضای قرارداد مجوز استفاده از محتواها تلقی می‌شود، اما مشخص نیست که چرا آیتم‌های موردنظر برای مالکان قابل دانلود به صورت مجدد نخواهد بود.

لازم به ذکر است که این بسته‌الحاقی که برای اولین بار در سال گذشته برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شد و در اوایل سال جاری به کنسول های دیگر راه پیدا کرد، جایزه بزرگی را در طی مراسمی که هر ساله توسط انجمن تامین کنندگان سرگرمی‌های رایانه‌ای ژاپن (CESA) برگزار می‌شود،‌ دریافت کرده است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]


چی به سر بلور اومد؟

آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege با تاخیر منتشر می‌شود - ویجیاتو

source

توسط