به گزارش ایلنا، سامان نریمان‌جهان، پس از باخت تیمش در این مسابقه در جمع خبدنگاران اظهار کرد: بازی پرفشار بود و دو تیم واقعا خوب پرس می‌کردند و بازی به همین علت سخت شد. اخراجی دادند و برتری با ما بود ولی ایستگاهی گل خوردیم که باید این مشکل را حل کنیم. وقتی حریف ده نفره است و این طوری گل می‌خورید، به هم می‌ریزید و در ادامه گل دوم را هم خوردیم. بازی که تمام شد؛ امیدوارم تراکتور قهرمان شود.

او در رابطه با هجمه‌های ایجاد شده بر علیه‌اش گفت: مهم نیست هرچقدر می‌خواهند بنویسند. من همیشه گفتم تراکتوری‌ام، یک جا حرف‌های من را می‌بُرند و چهار نفر هم که ندیده‌اند، می‌آیند کامنت می‌گذارند. من خاطراتی با این تیم دارم که فوتبال هم بازی نکنم تراکتوری‌ام. من تُرک هستم و عاشق تیمم هستم. الان هم پیکانم و در مکتب تراکتور یاد گرفتم که برای خاته پول حلال ببرم و دیدید چگونه بازی کردم.

او درباره گل پیکان که به دلیل آفساید مردود اعلام شد، گفت: در آن صحنه حس کردم از عقب اضافه شدم و کارشناسان باید بگویند. وی‌ای‌آر برای همین چیزهاست.

نریمان‌جهان اضافه کرد: وقتی (VAR) در یک بازی باشد، حق به حق‌دار می‌رسد. ساده است. باید وی‌ای‌آر بیاید که کسی در مورد داوری حرف نزند. ان‌شاءالله که بیاورند و کیفیت لیگ خیلی بهتر خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در رابطه با ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگارامام (ره) در بازی امروز عنوان کرد: از بابت نبود تماشاگران خیلی ناراحت بودم. دوست داشتم دوباره ببینمشان. آن‌ها در سرما و گرما  به ورزشگاه می‌آیند. امیدوارم که بیایند و یک قهرمانی لیگ با تراکتور بگیرند.

 



انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلنا



source

توسط postbin