سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت:‌ شورای ائتلاف یک تشکل مردم نهاد و مردم‌بنیان است، ما در شورای ائتلاف نیروها و تشکل‌هایی داریم که مردمی و جهادی هستند و تشکل سیاسی محسوب نمی‌شوند اما خواستیم که این تشکل‌های مردمی هم در شورا حضور داشته باشند.


شورای ائتلاف یک تشکل مردم نهاد و مردم‌بنیان است/ تلاش کردیم یک تشکل شب انتخاباتی نباشیم


به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در نشست خبری امروز این تشکل سیاسی طی سخنانی گفت: شورای ائتلاف فراتر از روزهای انتخابات در طول سال حتی بعد از انتخابات مجلس و شورای شهر قبل هم جلسات مستمری برگزار کرده و در بزنگاه‌های مختلف موضع‌گیری و فعالیت داشتیم و اصحاب رسانه به خوبی با فعالیت‌های شورا آشنا هستند و تلاش کردیم یک تشکل شب انتخاباتی نباشیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان شورای ائتلاف از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و قدردانی می‌کنیم که پاسخ خوبی به رفتارهای دشمنان در ماه‌های گذشته داده شد تا بیش از این به دنبال ماجراجویی نباشند.

رسولی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف یک تشکل مردم نهاد و مردم‌بنیان است، ما در شورای ائتلاف نیروها و تشکل‌هایی داریم که مردمی و جهادی هستند و تشکل سیاسی محسوب نمی‌شوند اما خواستیم که این تشکل‌های مردمی هم در شورا حضور داشته باشند.

 



خبر در حال تکمیل می باشد…





نرم افزار موبایل ایلنا



source

توسط postbin.ir