آیا به خرید یک میز بیلیارد برای خانه خود فکر می کنید؟ در اینجا شما مواردی را که باید قبل از خرید میز بیلیارد برای خانه خود در نظر بگیرید، دارید. با در نظر گرفتن این ¨نکات¨، مطمئناً مانند یک بچه از آن لذت خواهید برد 🙂

 

کجا می خواهید آن را تنظیم کنید؟

میزهای بیلیارد که به طور خاص برای خانه طراحی شده اند، معمولاً دارای مشخصات متفاوتی با میزهایی هستند که می توانید در مدارهای حرفه ای یا باشگاههای بیلیارد مشاهده کنید. این بدان معنا نیست که آنها به یک اندازه مفید نیستند یا کیفیت ندارند، برعکس، این مدل های ¨خانه¨ کیفیت خوبی را حفظ می کنند و ویژگی هایی را اضافه می کنند که آنها را برای تطبیق با لحظه ها و نیازهای مختلف عالی می کند. در خانه یا آپارتمان خود پیدا کنید.

اکثریت قریب به اتفاق مردم برای چیزی که به اندازه یک میز بیلیارد فضایی را اشغال می کند، فضای زیادی در خانه خود ندارند. درست است که میزها اندازه های مختلفی دارند، اما حتی رایج ترین آن ها، 8 فوتی، به فضای قابل توجهی نیاز دارد تا بتوانید راحت بازی کنید و هنگام تهیه نشانه بعدی، از ایجاد سوراخ ناخواسته در دیوار جلوگیری کنید.

می‌توانیم دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنیم تا بفهمیم برای چیدن میز بیلیارد جدید به چه مقدار فضای نیاز داریم.

 

سه بعد استاندارد عبارتند از:

    7 فوت: 2.13 متر طول x 1.07 متر عرض x 0.78 متر ارتفاع.

    8 فوت: 2,37 متر طول x 1,17 متر عرض x 0,81 متر ارتفاع

    9 فوت: 2,54 متر طول x 1,27 متر عرض x 0,85 متر ارتفاع

اما مراقب باشید، این به خودی خود اندازه و اندازه های جدول است. . علاوه بر این، شما باید تقریباً 3 متر (دو برابر اندازه یک چوب معمولی) به هر نوار جدول اضافه کنید. این فضای مورد نیاز برای هر اندازه میز است:

    7 فوت: 20 متر مربع تقریبا.

    8 فوت: 24 متر مربع تقریبا.

    9 فوت: 28 متر مربع تقریبا.

بله، زیباست… اما آیا مفید است؟

می دانیم که این سوال می تواند سردرگمی ایجاد کند، اما توضیح آن ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که سودمندی میز بیلیارد بر اساس خوب بودن برای انجام یک بازی است و بس، اما هنگام انتخاب میز برای خانه خود از جذابیت بصری آن نیز قدردانی می کنید و همچنین ابزارهای اضافی را برای استفاده حداکثری از آن فراهم می کند. فضایی که اشغال خواهد کرد

بله، این کاملا امکان پذیر است. میزهای بیلیاردی که در زیر معرفی می کنیم این قابلیت را دارند که به یک میز ناهارخوری زیبا نیز تبدیل شوند. بنابراین، زمانی که شما بازی نمی کنید، می تواند به عنوان یک میز ناهار خوری عمل کند و به احتمال زیاد مهمانان شما هرگز نمی توانند تصور کنند که روی میز بیلیارد غذا می خورند.

تصور کنید که شام ​​را تمام کرده اید، میز را تمیز می کنید، سفره را در می آورید و به مهمانان خود می گویید …. یک بازی استخر بازی کنیم؟

من مطمئن هستم که آنها شگفت زده خواهند شد!

بیایید نگاهی به این میزهای بیلیارد بیندازیم…

اگر هنوز در حال خواندن این پست هستید، احتمال زیادی وجود دارد که به یکی از این میزهای بیلیارد برای خانه خود علاقه زیادی داشته باشید، خوب شانس دارید زیرا ما قصد داریم به شما نشان دهیم. چند میز که مطمئنا دوست خواهید داشت.

میز بیلیارد طرح گل

 

پس از تبدیل شدن به میز ناهار خوری، ظرفیت باورنکردنی تا 8 نفر را دارند تا به راحتی جا بگیرند.

داده های بیشتری که ممکن است مورد علاقه شما باشد:

ابعاد سطح بازی: 192 سانتی متر x 97 سانتی متر ارتفاع با سینی: 81 سانتی متر (+ 3 سانتی متر با سیلندرهای تنظیم) ارتفاع زیر میز: 62 سانتی متر (+ 3 سانتی متر با سیلندرهای تنظیم).

ابعاد کلی سینی شام = 213cm x 120cm x 1.5cm

مطمئنم برای شما سوال پیش می آید که نقاط قوت این میزها چیست؟ خوب، آنها می روند:

– فوق العاده محکم، این میز بیلیارد از چوب با چگالی بالا ساخته شده است.

– استحکام قاب چوبی، کیفیت پارچه 100% پشمی، باندهای برگشتی تضمین کننده یک بازی بی عیب و نقص در خور میزهای حرفه ای است.

– سیلندرهای تنظیم بدون توجه به سطح زمین، پایداری عالی را فراهم می کنند.

– به لطف روکش پی وی سی کاملا صاف، میز به راحتی تمیز می شود.

– در نسخه میز ناهارخوری آن، فضا برای بیشترین راحتی صندلی شما بررسی شده است (ارتفاع 81 سانتی متر با رویه، ارتفاع 62 سانتی متر زیر میز).

– مونتاژ آسان، فقط پایه ها باید نصب شوند. صرفه جویی در هزینه، با عدم نیاز به مونتاژکار حرفه ای، بیش از حد قابل توجه است.

این میز پس از آماده شدن برای استفاده به عنوان میز ناهارخوری به این شکل به نظر می رسد:

و حتی بهتر از آن، این ماه ها همه چیزهایی را که برای مونتاژ و بازی از لحظه دریافت آن نیاز دارید، به همراه میز ارائه می شود:

– میز برای تبدیل به میز شام – در 2 قسمت.

– 2 عدد استخر – 145 سانتی متر

– 1 ست توپ آمریکایی شماره دار – Ø 57 میلی متر

– 1 مثلث

– 4 گچ که 2 عدد از آن با رنگ پارچه شما مطابقت دارد

– 1 عدد برس تمیز کننده

میز بیلیارد مدرن کهکشانی

Picture4

– میز ام دی اف با تراکم بالا با روکش پی وی سی

– سیلندرهای تنظیم ارتفاع تا 3 سانتی متر

– تخته بازی کامپوزیت با چگالی بالا با ضخامت 18 میلی متر

– پارچه مخملی 220 گرمی

– 6 جیب نامرئی در لاستیک قالبی

– میز 8 نفره

– ابعاد میز: 213.4 سانتی متر در 119 سانتی متر  

– ابعاد سطح بازی: 192 سانتی متر در 97 سانتی متر

– ارتفاع با سینی: 81 سانتی متر (+ 3 سانتی متر با جک های تنظیم)

– ارتفاع زیر میز: 62 سانتی متر (+ 3 سانتی متر با جک های تنظیم)

اما، یک وسیله جانبی نیز موجود است که عملکرد اضافی را اضافه می کند که آن را به مبلمان مورد علاقه در کل خانه تبدیل می کند … با این اکسسوری، این مدلی که به تازگی به شما نشان داده ایم نه تنها می تواند به یک میز ناهار خوری تبدیل شود. ، اما … امکان تبدیل آن به میز پینگ پنگ نیز وجود دارد!

پینگ پنگ و سینی غذاخوری

حالا سوال پیش میاد… مونتاژ چطور؟

برای مونتاژ این میزها شما نیاز به یک نصاب حرفه ای دارید که گروه تولیدی میز بیلیارد حامدی با توجه به اکیپ های مختلف نصب به شما معرفی خواهد کرد.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا گزینه مناسبی را برای ایجاد رویایی که بسیاری از ما داریم، یعنی داشتن میزهای بیلیارد در خانه پیدا کنید!

اکنون، سخت ترین قسمت باقی می ماند: متقاعد کردن شریک زندگی خود برای چیدن میز بیلیارد در خانه… با این کار، ما نمی توانیم به شما کمک کنیم.

در بیلیارد حامدی شما می توانید میز بیلیارد را به صورت خرید میز بیلیارد اقساطی انجام دهید.

بهترین راه برای تمیز کردن میز بیلیارد چیست؟

میز بیلیارد شما هر چقدر هم که مراقب باشید ، خاک را جمع می کند. در صورت داشتن حیوانات خانگی در خانه ، گرد و غبار عمومی در آنجا ساخته می شود ، از جمله موهای حیوان خانگی نیست. به علاوه ، گرد و غبار گچ از بیلیارد بازی اجتناب ناپذیر است ، مانند لکه های تصادفی از غذا و نوشیدنی در صورت برگزاری مهمانی در اتاق بازی خود.

تمام آن گرد و غبار و لکه ها فقط به چند مرحله از تمیز کردن دقیق نیاز دارند تا از آسیب دیدن میز بیلیارد روی سطح جلوگیری شود. بهترین راه برای شروع یک میز بیلیارد تمیز استفاده از یک برس نرم برای پاک کردن زباله ها از روی میز است.

برای انجام این کار، باید با بررسی وجود زباله در قسمت میانی میز و برس زدن به سمت لبه ها شروع کنید. اگر در این قسمت آشغال می بینید، به سادگی از یک برس کوچک میز بیلیارد برای تمیز کردن و داخل سبد زباله استفاده کنید.

چند بار باید نمد میز بیلی را عوض کنید؟

بیشتر میزهای بیلیارد در خانه فقط به  میز بیلیارد خود نیاز دارند که هر چند سال یکبار تغییر می کند. میزهای بیلیارد مورد استفاده در بارها یا سایر موسسات عمومی به دلیل ریختن و استفاده بیش از حد از گچ که به عنوان یک ماده ساینده عمل می کند، نیاز به تغییر سالانه نمد دارند.



پایان رپرتاژ آگهی

source

توسط postbin