یونولیت فشرده، عموماً به رنگ سفید است و حالت جامد دارد. تمام متریالی که از این ماده ساخته می شوند طبق برنامه های مدیریتی بازیافت (اروپا و آمریکا، انشالله در ایران هم اجرا شود) و پسماند باید به مراکز مخصوص این کار ارسال شود. این مواد دارای قابلیت صد در صد بازیافت هستند. یونولیت یا پلاستوفوم قابل بازیافت، در محل های تجمیع و یا مراکز انبارش ضایعات جمع آوری شده و سپس به کارخانه بازیافت حمل میشوند، این جزو قوانین مدیریت پسماند محسوب می شود که البته در بسیاری از جوامع نادیده گرفته شده است. یونولیت از جمله مهمترین مواد جایگزین برای بسته بندی، جایگزین کاغذ و چوب میباشد که به هیچ عنوان خواص یونولیت را تامین نمیکنند و بویژه مصرف روزافزون آنها باعث تخریب جنگلها و از بین رفتن محیط زیست میگردد. صبافوم با توجه ویژه به برنامه بازیافت یونولیت در پی ایفای نقش خود در جهت حفظ محیط زیست و عدم رهاسازی مواد پلاستیک در زمین میباشد.

پس با تغییر رویکردی ساده و کم هزینه در زمینه بسته بندی محصولات خود و جایگزینی چوب و کاغذ جهت کاهش روند نابودی جنگلها و مسولیت پذیری در زمینه بازیافت پلاستیک، میتوانیم محیط زیست خودمان را حفظ کنیم.

پلاستوفوم با خواص منحصر به فردی که دارد به راحتی میتواند در بسته بندی انواع کالاها ، جایگزین چوب و کارتن شود.

به توصیه صبافوم با استفاده از پلاستوفوم و بازیافت آن به عنوان جایگزین چوب و کاغذ در بسته بندی کالاها کمکی هرچند کوچک به جلوگیری از قطع درختان و نابودی جنگلها میکنیم.

کاربردهای روزمره یونولیت:

یخدان یونولیت و کول‌باکس

یخدان یا صندوق چوبی یا فلزی از دیرباز برای نگه داشتن قطعات یخ و خنک نگه داشتن هر آنچه به سرما نیاز داشته استفاده میشدند، با ظهور پلاستیک و یونولیت یخدانهای یونولیتی با عملکرد و خواص بسیار مناسب حفظ سرما جایگزین صندوقهای چوبی و فلزی جهت نگهداری قطعات یخ و حتی مایعات و جامدات ، داروها و مواد غذایی که نیاز دارند که در طی انتقال در درجه حرارت پایین نگهداری شوند شدند. یخدان شربتخانه صندوقی است که در سفر به همراه میبردند و خوراک فاسد شدنی در آن نگهداری میکردند، که معمولاً برای سفرهای بلند هم استفاده می‌شد. امروزه یخدان مصارف زیادی در صنعت؛ مصارف خانگی، حمل دارو، حمل فراورده‌های شیلات مانند ماهی و میگو، حمل خون ، محصولات کشاورزی و غیره دارد.یخدان یونولیتی صبافوم در سایزهای مختلف از 5 لیتر تا 140 لیتر، بهترین انتخاب برای حمل مواد فاسد شدنی در گرما یا سرما میباشد.یخدان یونولیتی یا کول‌باکس برای حمل ماهی یا میگو که به نام یخدان ماهی و یخدان میگو شناخته میشوند از محصولات صبافوم میباشند.

کندوی یونولیتی

فوم، که به طور عمومی با بسته‌بندی‌های یکبار مصرف ارتباط دارد، در زنبورداری به عنوان یک جایگزین نوین به‌کار گرفته می‌شود.یکی از عوامل اصلی استفاده از پلی استایرن انبساطی در زنبورداری، خصوصیت وزن کم آن است. وزن کمتر کندوهای یونولیتی نسبت به کندوهای سنتی، برای زنبورداران در مدیریت و جابجایی کندها بسیار مزیت دارد. این ویژگی به ویژه در مواقعی که نیاز جا به جایی کندوها وجود دارد، تأثیرگذار است.

خصوصیت دیگری که پلاستوفوم را به یک انتخاب جذاب برای زنبورداران تبدیل کرده، عایق بودن آن است. که به زنبورها امکان می‌دهد دمای داخل کندو را به ‌طور بهتری تنظیم کنند. این خاصیت به ویژه در مناطقی با شرایط جوی متغیر و دماهای سرد مفید است.

یونولیت بسته بندی

استفاده از یونولیت به عنوان بسته بندی روز به روز بیشتر و بالغ تر میشود. استفاده کنندگان از یونولیت به عنوان بسته بندی به دنبال خواص بی نظیر پلاستوفوم مثل شکل پذیری بالا، جذب ضربه بسیار خوب، در دسترس بودن و قیمت اقتصادی آن هستند.

شکل دهی به پلاستوفوم جهت استفاده به عنوان بسته بندی به دو صورت قالبگیری و برش (با هات وایر یا سی ان سی ) امکان پذیر است که هر یک مزایا و معایب و محدودیتهای خود را دارند.

در ادامه به توضیح فرآیند سفارش بسته بندی برای محصولات می پردازیم.

فرآیند سفارش تولید یونولیت بسته بندی:

مرحله اول:یونولیت بسته بندی مطلوب شما چه مشخصاتی دارد؟

جهت داشتن بسته بندی پلاستوفوم)یونولیت(  مناسب در مرحله اول باید انتظار خود از بسته بندی مطلوب تان را با چند سوال مشخص کنید.

  • آیا در طراحی بسته بندی بیشتر محافظت از محصول اهمیت میدهید؟
  • زیبایی و شکل ظاهری یونولیت بسته بندی برای شما اولویت دارد؟
  • حفظ دمای محصول در هنگام حمل مهم است ؟
  • تعداد یا مقدار محصول در هر پلاستوفوم بسته بندی چیست؟
  • هدف محصول بازار داخل است یا بازار های صادراتی؟
  • آیا محصولتان فقط با فوم بسته بندی میشود؟
  • تعداد مورد نیاز یونولیت بسته بندی در بازه های یکماهه و یک هفته چیست؟

در نظر داشته باشید که در صورتیکه طرح برای افزایش برنامه ریزی شده تولید دارید به جهت پیش بینی طراحی قابلیت توسعه قالب حتما کارشناسان ما را مطلع سازید.

مرحله دوم: طراحی بسته بندی مطابق با نیاز شما

در این مرحله به کمک کارشناسان صبافوم و با اعمال کلیه نظرات و نیاز های شما طرح یونولیت بسته بندی محصول مورد نیاز شما آماده میگردد.

در این مرحله تصمیم گیری خواهد شد که بسته بندی محصول شما شامل چه متریالی خواهد بود و چینش و قرارگیری محصول در فوم یا یونولیت به چه صورت میباشد.

اگر مدلهای مختلفی از یک محصول را تولید میکنید این نکته را در نظر داشته باشید که امکان طراحی بسته بندی یونولیت مشترک برای چند مدل وجود خواهد داشت. تجربه ما نشان داده که اغلب با دور اندیشی، هزینه ساخت چندین قالب فوم به یک قالب به راحتی کاهش یافته است. با ما مشورت کنید.

اگر طرح از پیش آماده یا نمونه مشابه دارید حتما آنرا قبل از پیاده سازی و یا ساخت کارتن با ما درمیان بگذارید.

مرحله سوم: نیاز به قالب دارید؟

در صورت نیاز به ساخت قالب یونولیت بسته بندی فوم اساسی ترین نکته مشخص ساختن تیراژ مورد نیاز در بازه زمانی مشخص است.

با مشخص شدن تعداد مورد نیاز شما صرفه جویی در هزینه ساخت قالب یونولیت و قیمت یونولیت بسته بندی به نفع شما خواهد بود.

پس از تایید طرح و چینش بسته بندی یونولیت پیش فاکتور برآورد هزینه ساخت قالب فوم صادر خواهد شد و با تایید شما پروسه ساخت قالب آغاز خواهد شد.

حداقل یکماه زمان برای ساخت قالب در محاسبات و برنامه ریزی ها خود داشته باشید.

قالب سرمایه گذاری برای تولید فوم بسته بندی شماست به کیفیت و ماندگاری آن بیش از قیمت اهمیت دهید.

قالبهای ساخته شده در صبافوم 100.000 ضرب گارانتی خواهند داشت.

مرحله چهارم : تولید نمونه فوم بسته بندی

پس از پایان مراحل ساخت قالب نمونه اولیه از قالب ساخته شده تولید شده و به شما ارائه خواهد گردید.

در صورتیکه پس از دریافت نمونه به  این نتیجه رسیدید که باید تغییراتی را در فوم بسته بندی ایجاد کنید اصلا نگران نباشید هر تغییری قابل انجام است  مگر تغییر در ابعاد خارجی یونولیت بسته بندی.

البته تغییرات در ابعاد خارجی هزینه بالاتری خواهد داشت که تقریبا 70 درصد هزینه کلی قالب خواهد بود.

اصلا نگران نباشید هر تغییری قابل انجام است

دانسیته فوم بسته بندی که به صورت نمونه تولید میگردد در صورت سفارش تولید انبوه قابل تغییر خواهد بود.

مرحله پنجم: تولید انبوه و ارسال

پس از تایید نمونه اولیه تولید شده با ارسال نامه به دفتر صبافوم سفارش انبوه خود را درخواست دهید.

به محض دریافت سفارش شما پیش فاکتور صادر شده و پس از انجام تایید پیش فاکتور و مراحل مالی و تایید واحد حسابداری سفارش شما در صف تولید قرار خواهد گرفت.

در صورت داشتن الزامات بسته بندی و یا نیاز به ارسال و تحویل بار در محل کارخانه شما حتما قبل از صدور پیش فاکتور آنرا در نامه درخواست خود ذکر فرمایید.

در صورت داشتن الزامات کیفی بخصوص طی نامه کتبی آنرا قبلا اطلاع دهید.

حداقل سه هفته قبل از به پایان رسیدن موجودی انبار خود نامه سفارش خود را برای ما ارسال کنید

ذکر زمان نیازمندی سفارش در نامه درخواست به ما کمک میکند برنامه ریزی دقیق تری برای تحویل فوم بسته بندی مورد نیاز شما داشته باشیم.

یونولیت سقفی:

سبک سازی ساختمان در دنیا یک هدف و اصل اساسی است . در راستای این هدف استفاده از مصالح پلیمری در ساختمان رواج پیدا کرده است . امروزه استفاده از بلوک ها ی پلی استایرن ( EPS) به جای بلوک های سقفی سیمانی و انواع مشابه آن با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی خاص این محصول نظیر سبکی وزن ، سهولت و سرعت بیشتر در اجراء ، نیاز کمتربه استفاده از تیرچه های نگهدارنده و نیروی انسانی می باشد که باعث استقبال مهندسین ، مشاورین و دست اندکاران صنعت ساختمان در استفاده از بلوک ها ی فومدر صنعت ساختمان شده است.

بلوک ICF با رابط فومی (All EPS) 

بلوکهای ICF اشکال توخالی ساخته شده از پلی استایرن انبساطی فشرده (یونولیت فشرده) غیر قابل اشتعال هستند که همانند پازل های لگو به یکدیگر متصل میشوند و دیوارها و سازه ی ساختمان ساخته میشود و داخل آنها با بتن مسلح پر میشود و ساختمان شکل خواهد گرفت.بلوک ICF یک دیوار بتونی مسلح و بسیار محکم و یک سازه صلب و یکپارچه را ایجاد خواهد کرد که از دو طرف با 5 سانتیمتر پلاستوفوم فشرده عایق کاری شده است. این ترکیب یک دیوار که به طرز غیر قابل باوری خواص مناسب و بسیار خوب برای ساختن ساختمان را دارد شکل داده است: عایقبندی هوا ، سازه مقاوم ، عایقبندی صدا، عایقبندی حرارت و مقاومت بالا در مقابل زلزله.

ساخت قالب یونولیت

صبافوم با داشتن دستگاههای مجهز و نیروی کار مجرب در کوتاهترین زمان قالب را جهت تولید با بالاترین کیفیت آماده میسازد.با توجه به واردات تجهیزات قالبهای تولید پلاستوفوم به طور مستقیم توسط صبافوم بهترین کیفیت ساخت قالب ها با پایین ترین قیمت به نسبت کیفیت برای ساخت قالبها ارائه میگردد.

 ماشین آلات فرزکاری سی ان سی جهت ساخت قالبهای پیچیده به کاربرده میشود تا دقت و ظرافت در ساخت کاملا رعایت شود و کیفیت مطلوب ساخت رضایت مشتری را برای صبافوم به همراه داشته باشد.

یونولیت وکاربردهای آن در صنایع مختلف

جهت شروع پروسه قالبسازی شما باید نمونه یا محصول و یا نقشه بسته بندی را داشته باشید.

با ارسال درخواست ساخت قالب باقی مراحل را به کارشناسان صبافوم بسپارید نمونه یا نقشه از شما تحویل گرفته خواهد شد و در اسرع وقت برآوردهای مالی و زمانی انجام شده و اعلام هزینه و زمان میگردد. با تایید شما نمونه حداکثر ظرف مدت دوهفته آماده میگردد و به شما تحویل خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر #صبافوم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

جهت سفارش به شماره 09196308169 در واتساپ یا با شماره 02122981098 تماس بگیرید.

یونولیت وکاربردهای آن در صنایع مختلف



پایان رپرتاژ آگهی

source

توسط postbin