asdasd





یکی از مربیان رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: هیأت تخلفات سازمان فنی و حرفه‌ای در حکمی برای من، کسرِ یک سوم از حقوق به مدت شش ماه و توبیخ کتبی و درج در پرونده صادر کرده است.

 اسماعیل اعرافی (مربی رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای) در تماس با خبرنگار ایلنا، به حکمی که در دوره‌ی قبل از سوی هیأت رسیدگی به تخلفات سازمان فنی و حرفه‌ای صادر شده، اعتراض کرد و گفت: در پیِ اعتراضاتی که سال گذشته برای کمبود حقوق و مزایای کارکنان و مربیانِ سازمان فنی و حرفه‌ای صورت گرفت، دو شکایت از من انجام شد.

وی ادامه داد: یک شکایت از سوی هیأت رسیدگی به تخلفات سازمان فنی و حرفه‌ای و شکایتی نیز در قوه قضائیه تنظیم شد که البته قوه قضائیه رأی بر منع تعقیب داد.

اعرافی گفت: در حکمی که هیأت تخلفات صادر کرده، کسرِ یک سوم از حقوق به مدت شش ماه و توبیخ کتبی و درج در پرونده عنوان شده است.

این مربی آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: به دیوان عدالت اداری بابتِ این حکم اعتراض کرده‌ام و با توجه به اینکه پیشتر قوه قضائیه شکایت از من را رد کرده بود، به احتمال زیاد دستور به توقف این حکم را نیز صادر کند.

اعرافی گفت: مدیریت جدید در دیدار و ملاقات‌های استانی خود با همکاران بارها اظهار کرده که حواشی و شکایات باید جمع شود، اما متاسفانه اقدام عملی در این خصوص از طرف ایشان و سازمان مشاهده نشده  است.

این مربی سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: چرا باید برای اعتراضاتِ صنفی چنین حکمی صادر شود؟ نیروها چگونه می‌توانند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند؟

گفتنی است، پیگیری‌های «ایلنا» از روابط عمومی این سازمان برای پاسخ به چنین اقدامی، تاکنون به نتیجه نرسیده است. 



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل ایلنا


source

توسط postbin