مدیر کل کار لرستان؛

asdasd





مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امروز جامعه کارگری به عنوان رکن اصلی تولید نجیبانه در حوزه جهش و رونق تولید ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری طرح شمیم خدمت که به مناسبت هفته کار و کارگر در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میز خدمت ارتباط مردمی با هدف خدمت‌رسانی، ارتباط نزدیک، بدون واسطه و چهره به چهره مدیران با مردم، به ویژه جامعه کار و تلاش استان و در جهت آگاهی از مشکلات، پاسخگویی و رسیدگی بی‌واسطه به درخواست‌های مردمی برگزار گردید، که این اقدام در سومین روز از هفته کارگر و همزمان نیز در مصلی‌های شهرستان‌های سطح استان و با حضور مدیران و کارشناسان مجموعه وزارت کار برگزار شود.

وی افزود: در این ارتباط مردمی و میز خدمت، خدماتی در زمینه‌های تسهیلات اشتغالزا، حقوق کارگری، سختی کار کارگران و توضیح خدمات ارائه شده توسط شرکتهای تعاونی، سبد کالا و کالا برگ، یارانه معیشتی و دیگر مسائل مرتبط با جامعه هدف به مراجعه کنندگان ارائه شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: هفته کارگر فرصت مناسبی است تا جامعه کارگری استان را که به راستی ستون و رکن اصلی جهش و رونق تولید می‌باشند و نجیبانه در خدمت به کشور تلاش و زحمت می‌کشند ارج نهاد و به آن‌ها خدمت کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: آشنایی مشکلات جامعه کار و تلاش از نزدیک توسط مسئولان موجب درک درست از شرایط جامعه می‌شود و امیدوارم این دیدارهای بی‌واسطه موجب گشایش و رفع برخی از مشکلات در کارهای آنان شود.

ناصری نیا تصریح کرد: امروز جامعه کارگری همراه و همدل را در سطح استان داریم که به درک درست از شرایط اقتصادی باز می‌گردد.

وی ادامه داد: این مهم برای همه ما جا افتاده که بایستی همراه و همدل برای حل مسائل و مشکلات حرکت کنیم و جامعه کارگری جز لاینفک وجودی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید به این قشر خدمت کنیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه کارگران صادقانه و نجیبانه در راستای جهش تولید از خودگذشتگی و ایثار می‌کنند، عنوان کرد: اعتقاد ما بر این هست هرچقدر برای جامعه کارگری کار شود کم است چون حیات اقتصادی یک کشور در گرو خدمات و زحمات آن‌ها است.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل ایلنا


source

توسط postbin