سئو سایت

تصاویر تبلیغاتی جدید منتشر شد

 مدتی بود که اخبار چندانی از لینک اند کو و محصولات جذابش منتشر نمی‌شد و حالا مشخص شده که آن‌ها در تمام این مدت، در  حال کار روی خودروی جدید الکتریکی خود بوده‌اند. این مدل که Lynk & Co Zero نام دارد، یک سدان جذاب و قدرتمند است و تصاویر تبلیغاتی آن که خودرو را در حال آزمایش روی جاده‌های کوهستانی استان آنهویی در چین نشان می‌دهد، تازه منتشر شده‌اند.

 

AutomobileFa Lynk Co Zero 14030212 1

 

ویژگی های ظاهری و ابعاد لینک اند کو زیرو

در تصاویر منتشرشده توسط لینک اند کو، یک سدان جذاب با ظاهر کلی شبیه به محصولات فست‌بک مشاهده می‌شود که بی‌شباهت با دیگر مدل برند یعنی 07 EM-P PHEV نیست. با کنار زدن استتار خودرو می‌توان چراغ‌های جلوی LED با طراحی جذاب و خشن و یک نوار باریک LED دیگر که این چراغ‌ها را به هم متصل می‌کند مشاهده کرد. گلگیر جلو نیز عاری از ورودی‌های هوای اضافی و خطوط منحنی و زاویه‌های بسیار است و در پایین آن، صرفا یک جلوپنجره عریض و ساده قرار دارد.

لینک اند کو همانند مدل زیکر ۰۰۱، از پلتفرم SEA و همان نسخه ۸۰۰ وولتی الکتریکی آن استفاده می‌کند. با در نظر داشتن این موضوع، می‌توان نتیجه گرفت که چرا ابعاد خودرو نیز تا حدودی مشابه محصول زیکر است. طول و عرض تقریبی خودرو به ترتیب به ۵ و ۲ متر می‌رسد و فاصله بین محورهای آن هم نزدیک به ۳ متر است. لینک اند کو زیرو از لحاظ ابعاد مشابه دیگر سدان الکتریکی گروه جیلی یعنی مدل لوتوس Emeya است.

AutomobileFa Lynk Co Zero 14030212 2

 

 با توجه به استفاده لینک اند کو زیرو از پلتفرم مدل زیکر ۰۰۱، شاید بتوان انتظار پیشرانه‌ای مشابه از این سدان جذاب را هم داشت. بدین ترتیب ممکن است نسخه استاندارد خودرو قادر به تولید ۷۷۸ اسب بخار باشد و قدرت خروجی نسخه پرفورمنس احتمالی آن نیز به ۱۲۴۸ اسب بخار برسد. در صورت تایید این ارقام، لینک اند کو زیرو می‌تواند به یکی از سریع‌ترین سدان‌های دنیا تبدیل شود.

لینک اند کو از فضای داخلی مدل زیرو تصاویری منتشر نکرده اما طبق برخی تصاویر جاسوسی که در چند ماه اخیر منتشر شدند می‌توان انتظار یک اتاقک فناوری‌محور و مجهز به جدیدترین سیستم‌های سرگرمی و سامانه‌های کمک‌رسان را داشت.

source

توسط postbin