نشریه اینترنتی کوین‌مارکت که در زمینه رمزارزها فعالیت می‌کند، نوشته که رمزارزها- به خصوص سه ارز بیتکوین، سولانا و بایننس- در یکی دو ماه آینده با افزایش محسوس قیمت مواجه خواهند شد. این نشریه می‌گوید که بیتکوین طبق سیگنال‌های موجود با افزایش قیمت روبرو خواهد شد و این افزایش قیمت حتی ممکن است به صد هزار دلار نیز برسد. سولانا نیز که در میان پنج رمزارز برتر قرار دارد، به دلیل افزایش تقاضا ممکن است به دویست دلار برسد. در این میان بایننس- نیز به احتمال زیاد بر چالش‌های پیرامونش فائق آمده و به قیمت بالغ بر هفتصد دلار خواهد رسید.

با نزدیک شدن به پایان آوریل، نوسان قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال هم‌چنان ادامه دارد- که به این معناست که قیمت‌ها مدام بالا و پایین می‌روند و سرمایه‌گذاران در فضایی که فاقد حرکت صعودی قاطع نشان می‌دهد، ناچارند با احتیاط قدم بردارند. با این حال، به نظر می‌رسد که حتی در دل این ابهام نیز سرمایه‌گذاران باهوش می‌توانند در آستانه ماه می امیدوار باشند فرصت‌های بالقوه‌ای برای دستیابی به سود به دست آورند.

در حقیقت در شرایطی که بسیاری از ارزهای دیجیتال از نظر قیمتی با نقاط اوج و به عبارتی قله‌های قیمتی فاصله دارند، ولی با این حال بسیاری از سرمایه‌گذاران آماده یک جهش محسوس در بازار ماه جاری و البته آینده هستند. البته لازم به ذکر است که در میان ارزهای دیجیتال شانس سه ارز برای دستیابی به روند صعودی در ماه مه ۲۰۲۴ بیشتر از بقیه است.

بیت‌کوین یکی از این سه ارز دیجیتال است که شاید به دلیل جذابیت پایداری که ریشه در سابقه درخشانش دارد، همواره جزو ارزهای محبوب به شمار می‌آید. این ارز که با حدود ۶۳ هزار دلار در چند وقت اخیر نوسان زیادی نداشته، به عقیده تحلیلگران احتمال دارد در ماه‌های آینده با جهش قیمتی محسوسی مواجه شده و حتی از مرز ۱۰۰,۰۰۰ دلار نیز عبور کند.

سولانا نیز که در این چند وقت حتی در دوره‌های رکود بازار نیز عملکرد قوی و خوبی داشته؛ با توجه به این سابقه در ماه‌های آینده نیز بازیگر قابل توجهی در دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. سولانا که در حال حاضر در بین پنج ارز دیجیتال برتر قرار دارد، با توجه به قیمت فعلی ۱۳۶ دلاری‌اش این امیدواری وجود دارد که در هفته‌های آینده از مرز ۲۰۰ دلار عبور کند.

در نهایت می‌رسیم به ارز دیجیتال بایننس‌کوین؛ که با توجه به قیمت فعلی ۵۸۸ دلاری‌اش شاید در ماه آینده بتواند آن نقطه اوجی را که در حال حاضر از رسیدن به آن ناتوان نشان داده، به دست آورد و حتی به بالاترین قیمت خود در تاریخ نزدیک شود. در این زمینه می‌توان گفت که سرمایه‌گذاران انتظار دارند با افزایش تقاضا بایننس‌کوین بتواند از سد ۷۰۰ دلار عبور کند.


انتهای پیام/





نرم افزار موبایل ایلنا


source

توسط postbin