رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر تهران:

asdasd





رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری برگزار نشده است.

به گزارش ایلنا، محمد آخوندی در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری برگزار نشده است، اظهار داشت: بنده در این خصوص دو بار تذکر داده‌ام و اگر این‌بار نیز به نتیجه نرسد، از عضویت کمیته مربوطه استعفا خواهم داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح یک مجموعه سوارکاری، یادآور شد: این مجموعه مدت‌ها بدون استفاده و مخروبه بود و در تهاتر املاک شهرداری با وزارت ورزش و جوانان، در اختیار شهرداری قرار داده و راه‌اندازی شد که در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. امیدواریم دیگر املاک نیز مورد استفاده قرار بگیرد و گزارش آن را ارائه دهیم.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، آخوندی با بیان این که تشکیل شورا برای نظارت و پیشگیری از اقدامات نادرست است، یادآور شد: باید مراقب فضاسازی‌های صورت گرفته در رسانه ‌ها باشیم. یکی از وزرای سابق گفته است که با مردم چه می‌کنید؟ در حالی‌که باید ۵۰۰ سال توضیح دهد که در گذشته با مردم چه کرده است. از غار خود بیرون آمدند و مدعی شده‌اند. در حالی که شهرداری خود حامی حفظ محیط‌زیست است.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل ایلنا


source

توسط postbin