معاون وزیر راه و شهرسازی:

asdasd





معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هر چند معمولا عوامل متعددی منجر به وقوع یک سانحه می‌شود اما بخشی از سوانح ریلی تعمدی است و این موضوع پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، میعاد صالحی در مراسم گرامیداشت هفته ایمنی حمل و نقل با بیان اینکه ایمنی وضوی نماز است، اظهار داشت: خوشبختانه آمارها حاکی از کاهش سوانح ریلی است بطوریکه از هفته ۴.۵ سانحه ریلی به ٣.۵ سانحه در هفته رسیدیم .

وی تاکید کرد: هر چند معمولا عوامل متعددی منجر به وقوع یک سانحه می‌شود اما بخشی از سوانح ریلی تعمدی است و این موضوع پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اشاره به تقدیر به مناطقی که نهایت اقدامات برای رعایت ایمنی را داشتند، گفت: از سه منطقه بیشترین اقدامات در رعایت ایمنی امروز تقدیر می‌شود و در مجموع برای این سه منطقه تا دقایقی دیگر ۴.۵ میلیارد تومان تشویقی واریز می‌شود که بین تمام پرسنل مناطق تقسیم خواهد شد و امروز می‌تواند نقطه عطفی برای افزایش مشوق‌ها برای افزایش ایمنی‌ها باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در راه آهن امر به معروف و نهی از منکر برای جلوگیری از وقوع سانحه باید انجام شود، ادامه داد: تا چند سال گذشته ٨ هزار واگن بدون ترمز حرکت می‌کرد و برای کسی هم مهم نبود اما امروز جلوی آن را گرفتیم. متاسفانه در مواقعی می بینم که کارشناس ایمنی وقتی شبه سانحه را گزارش می‌دهند از سوی مدیر بالاتر بایکوت می‌شود و باید جایگاه کارشناس سانحه ارتقا پیدا کند.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل ایلنا


source

توسط postbin