سئو سایت


رالی بهبود ارزهای دیجیتال روز دوشنبه در ساعات معاملاتی ایالات متحده متوقف شد و بیت کوین (BTC) بار دیگر به کانال ۶۳ هزار دلار بازگشت. علت این موضوع، افزایش فشار تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده بر شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو، عنوان شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق گزارش‌ها، پس از انتشار اخباری مبنی بر ارسال اخطاریه ولز توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به پلتفرم معاملاتی محبوب رابین‌هود (Robinhood)، رالی بهبود قیمت بیت کوین به بالای ۶۵ هزار دلار به سرعت معکوس شد.

با این حال، این پولبک خیلی شدید نبود و اکثر دارایی‌های رمزارزی در حال حاضر در سطوح بالاتری از کف هفته گذشته خود هستند.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۶۳،۵۴۰ دلار معامله می‌شود، اما در مقایسه با روز چهارشنبه گذشته که به ۵۶،۶۷۰ دلار سقوط کرده بود، بیش از ۱۲ درصد رشد دارد.

bitcoin-slips-to-63k-as-crypto-market-faces-more-us-regulatory-pressure

علی‌رغم توقف رالی بهبود بیت کوین، تحلیلگران QCP Capital از افزایش دوباره تقاضا برای قراردادهای آپشن خرید برای ماه سپتامبر با قیمت‌های توافقی ۷۵ هزار و ۱۰۰ هزار دلار خبر می‌دهند که نشان‌‌دهنده افزایش خوش‌بینی فعالان بازار نسبت به صعود این ارز دیجیتال به قیمت‌های بالاتر طی چند ماه آینده است.

در همین حال، انتشار شایعاتی مبنی بر گسترش دسترسی سرمایه‌گذاران چینی به ETFهای اسپات بیت کوین و اتریوم در هنگ‌کنگ نیز می‌تواند به از سرگیری بهبود قیمت دارایی‌های دیجیتال کمک کند.

در این میان، جان گلاور، تحلیلگر و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت وام‌دهنده رمزارزی Ledn، معتقد است که علی‌رغم جهش اخیر، اصلاحات تمام نشده و با اشاره به تئوری موج الیوت، او انتظار دارد که بیت کوین قبل از رسیدن به بالاترین رکورد جدید، به محدوده ۵۲ هزار تا ۵۵ هزار دلار برگردد.

به گفته گلاور، پس از تکمیل این موج اصلاحی، قیمت بیت کوین به حدود ۹۲ هزار دلار خواهد رسید.


منبع: رمزارز نیوز

source

توسط postbin