سئو سایت
با نگاهی به هفت روز اخبار و سرفصل‌های سرتاسر جهان اندروید، مدار اندروید این هفته شامل تمام اطلاعات فاش شده گلکسی اس 11، نحوه کمک سامسونگ به آیفون جدید، ظاهر جدید اندروید 10، عرضه به‌روزرسانی‌های اندروید نوقا، صرفه‌جویی ترامپ می‌شود. هواوی، نگاهی دقیق تر به Mate X، چگونه اندروید در جنگ قیمت جدید پیروز می شود و چه اتفاقی برای اندروید Q افتاد؟
Android Circuit اینجاست تا چند مورد از چیزهای زیادی را که در هفته گذشته در اطراف Android اتفاق افتاده است را به شما یادآوری کند (و می توانید خلاصه اخبار هفتگی اپل را در اینجا بیابید).
آخرین جزئیات گلکسی اس 11 فاش شد
نگاهی دقیق به میراث گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 نشان می‌دهد که تعدادی از اجزای کلیدی آماده به‌روزرسانی هستند، به این معنی که گلکسی اس 11 یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در «پایه» سامسونگ خواهد بود. طراحی گل سرسبد گوردون کلی از فوربس نگاهی به آخرین جزئیات فاش شده، از دوربین و طراحی می اندازد:
دوربین – در حالی که ممکن است هنوز در تست‌های آزمایشگاهی برتر باشد، همه می‌دانند که محدوده گلکسی از اپل، گوگل و هوآوی به عنوان استاد امتیاز و تیراندازی عقب افتاده است. این به این دلیل است که طیف گلکسی از همان سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که برای اولین بار در گلکسی اس 7 در سال 2016 معرفی شد. پاپ زدن
طراحی – گلکسی نوت 10 پلاس در حال حاضر دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه در کلاس خود است، اما می دانیم که گلکسی اس 11 با کوچک کردن دوربین جلو، این امر را حتی بیشتر خواهد کرد. با این حال، تا سال 2021 زیر نمایشگر ناپدید نخواهد شد. همچنین اگر نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا 90/120 هرتز به آن نرسد، شگفت زده می شوم زیرا این ویژگی در سال 2019 طوفان بخش شده است و قبلاً از دست رفته است. در گلکسی اس 10 و نوت 10.
بیشتر در اینجا در فوربس.

سامسونگ گلکسی نوت 10 در هنگام بازگشایی شهر نیویورک توسط سامسونگ. (عکس از برایان… [+] Bedder/Getty Images برای سامسونگ)
گتی
سامسونگ چگونه به آیفون جدید کمک می کند
هر دو گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 سامسونگ یکی از بهترین نمایشگرهای OLED موجود در بازار را دارند. طبیعتاً از صفحه نمایش سامسونگ در شرکت کره جنوبی می آید. اما این بخش صفحه‌نمایش و سخت‌افزار را نیز در اختیار رقبا قرار می‌دهد، بنابراین مزیت Galaxy کوتاه مدت خواهد بود… با کمک سامسونگ، آیفون نیز نمایشگر مشابهی خواهد داشت:
چیزی که اپل به دست آورده است، صفحه نمایش نوت 10 پلاس OLED نوت 10 پلاس سامسونگ است. با ستایش DisplayMate، بنچمارک‌ها دریافتند که کمتر از 13 رکورد نمایشگر از جمله کاهش نور آبی مضر را شکست و آیفون XS و گلکسی اس 10 را (که از نسخه قبلی پنل استفاده می‌کند) در سایه قرار داد.
در دفاع از سامسونگ، قطعات را به اکثر سازندگان گوشی های هوشمند می فروشد و احتمالاً از فروش آیفون 11 سود قابل توجهی خواهد داشت. با این اوصاف، در سالی که آیفون جدید اپل به طور عینی زشت است و در تلاش برای ایجاد هیجان است (اپل مجبور شد به طور تصادفی اطلاعات را به بیرون درز کند تا هیاهو ایجاد کند)، سامسونگ شاید بهترین حالت خود را به خطر بیاندازد تا به طور ملموسی در فروش آیفون تاثیر بگذارد.
بیشتر در اینجا در فوربس.
اندروید 10 تقریبا برای هر گوشی نوکیا تایید شده است
با اعلام اندروید 10 در این هفته از سوی گوگل، تعدادی از سازندگان جزئیات برنامه های خود را برای به روز رسانی گوشی های موجود خود دارند. HMD Global داخلی – پشت بازگشت نام نوکیا به دنیای گوشی های هوشمند – برنامه های خود و وعده ارائه حداقل دو سال به روز رسانی برای هر گوشی را تایید کرده است. بن شون گزارش می دهد:
از زمان تصاحب برند نوکیا در چند سال پیش، HMD Global سابقه بسیار خوبی برای به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی دستگاه‌های مختلف خود داشته است. امروز این شرکت نقشه راه خود را برای اندروید 10 تایید کرده است.
از سه ماهه چهارم سال جاری، نوکیا گوشی‌های نوکیا 7.1، 8.1 و نوکیا 9 پیورویو را به اندروید 10 به‌روزرسانی می‌کند. از آنجا، نوکیا 6.1، 6.1 پلاس و 7 پلاس تقریباً در ابتدای سال 2020 به‌روزرسانی خواهند شد. نیمه اول سه ماهه اول سال 2020، نوکیا 2.2، 3.2، 4.2 و 3.1 پلاس به روز رسانی های خود را دریافت خواهند کرد، با نوکیا 1 پلاس، 5.1 پلاس و نوکیا 8 سیروکو در نیمه دوم سه ماهه. در پایان، نوکیا 2.1، 3.1، 5.1 و نوکیا 1 همگی در سه ماهه دوم 2020 به اندروید 10 به روز خواهند شد.
اطلاعات بیشتر در 9to5Google. نوکیا 8 نوکیا 8 در لیست گم شده است، اما شایان ذکر است که اگرچه این گوشی به‌روزرسانی نسخه را دریافت نخواهد کرد، اما قبلاً اعلام شده بود که به‌روزرسانی‌های امنیتی آن یک سال دیگر تمدید شده است.
با اندروید جدید آشنا شوید
گوگل در مورد نام تجاری جدید در دهمین نسخه اصلی اندروید صحبت کرده است و در مورد رنگ ها، طراحی، نمادها و ویژگی های ظریف تر در اطراف پلتفرم صحبت می کند. دیوید ایمل نگاهی گسترده به اخبار می‌اندازد و از انتخاب‌های پشت نام تجاری شروع می‌کند:
در واقعیت، رنگ، شکل و نام در برندسازی برای فراگیر بودن بسیار مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. برخی از افراد کوررنگ، برخی از سایه های سبز را به درستی تفسیر نمی کنند. تلفظ نام‌های نسخه خوشمزه اندروید سخت بود و حتی در بسیاری از مناطق شنیده نشده بود. اگر اندروید یک برند جهانی است، مهم است که نماینده یک مخاطب واقعی جهانی باشد.
این امر باعث بازگشت کامل به تابلوی طراحی گوگل شد. این شرکت باید تصمیم می گرفت که چگونه بهترین نماینده اندروید باشد و در عین حال اطمینان حاصل کند که نام تجاری برای هر کسی که از این پلتفرم استفاده می کند به راحتی قابل دسترسی است.
اطلاعات بیشتر در Android Authority.

ترامپ هواوی را نجات داد (برای چند ماه)
به دنبال محدودیت‌های تجاری که در اوایل سال جاری برای هوآوی اعمال شد، این سازنده چینی با برنامه‌های خود برای داشتن یک سیستم‌عامل جایگزین برای اندروید (HarmonyOS، در اینجا در مورد آن بیشتر توضیح داده شد)، اما همچنین با محدودیت‌ها مبارزه کرده است. این هفته شاهد تمدید 90 روزه «مجوز عمومی موقت» آن بودیم که به شرکت‌های آمریکایی اجازه داد با هواوی تجارت و همکاری کنند، اما 46 شرکت وابسته به این فهرست اضافه شده‌اند. دیوید فیلان در مورد پوشش نقره ای گزارش می دهد:
90 روز آینده شاهد عرضه گوشی پرچمدار بعدی این شرکت، هواوی میت 30 پرو خواهیم بود. از آنجا که در دوره تمدید راه اندازی می شود، می تواند از Google Android به عنوان سیستم عامل خود استفاده کند. ریچارد یو، مدیرعامل گروه تجاری هوآوی که بخش گوشی‌های هوشمند آن را مدیریت می‌کند، در اوایل این ماه گفت که این شرکت آماده است تا در صورت نیاز این گوشی را با سیستم عامل خود، Harmony OS عرضه کند، اما این بسیار برنامه B است.
هوآوی تاکید می‌کند که این بدان معناست که گوشی‌ها به‌روزرسانی‌های امنیتی و نرم‌افزاری را که سایر گوشی‌های اندرویدی دریافت می‌کنند، دریافت می‌کنند و خرید بسیار جذاب‌تری برای آن‌ها ایجاد می‌کند.
بیشتر در اینجا در فوربس.
نگاهی دقیق تر به تاهای Mate X
در کنار جنبش در مورد مسائل تجاری ایالات متحده، هواوی پیش نمایش تلفن هوشمند تاشو خود، Mate X، را برای تعدادی از روزنامه نگاران ارائه کرده است. این دستگاه در اوایل سال جاری معرفی شد و به بلوغ رسیده و دارای آخرین پردازنده Kirrin 990 و دوربین ارتقا یافته است که احتمالاً در نمایشگاه IFA برلین ماه آینده عرضه خواهد شد. ریچ وودز گزارش می دهد:
اگرچه کاملاً از وسط تا نمی شود. در واقع یک مرز در یک طرف وجود دارد. این حاشیه شامل سه لنز دوربین، یک فلاش و یک دکمه برای رها کردن دستگاه است تا باز شود. در حالی که مشکل قرارگیری دوربین را حل کرده است، اما مانند در دست گرفتن Kindle Oasis راحت است.
نکته جالب در مورد روش هواوی برای قرار دادن صفحه نمایش در بیرون این است که وقتی آن بسته است، شبیه یک گوشی معمولی به نظر می رسد. گلکسی فولد سامسونگ یک صفحه نمایش مجزا در جلو دارد که کوچکتر است، بنابراین برای داشتن یک تجربه کامل از گوشی هوشمند هنوز هم باید گامی اضافی برای باز کردن آن بردارید. با Mate X، فقط در صورتی باید آن را باز کنید که بیشتر از آنچه می بینید بخواهید.
بیشتر در Neowin.
کاهش هزینه، فروش گوشی های بیشتر، سود!
از آنجایی که اپل برای یافتن رشد فروش آیفون تلاش می کند و قیمت را برای جبران آن بالا می برد، دیگر سازندگان متوجه می شوند که گوشی های ارزان قیمت با حجم بالاتر نتایج بهتری را ایجاد می کنند. بر اساس مطالعات انجام شده توسط Counterpoint Research، هم وان پلاس و هم گوگل دریافته اند که مصرف کنندگان بیشتری به گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تر روی می آورند. مایکل کان گزارش می دهد:
موریس کلاهن، تحلیلگر کانترپوینت، در بیانیه‌ای گفت: «ما شاهد تغییر دوری از دستگاه‌های پریمیوم هستیم، زیرا اپل با موفقیت مداوم XR به عنوان فروشنده برتر، سالانه (سال به سال) افزایش داشته است. «آیفون 8 و آیفون 7 نیز در این سه ماهه فروش خود را افزایش داده اند، به طوری که برخی از کانال های پیش پرداخت انتقال از آیفون 6 اس به آیفون 7 را به عنوان اصلی ترین دستگاه iOS آغاز کرده اند.
اگرچه مصرف کنندگان از خرید پریمیوم ترین دستگاه ها دور می شوند، اپل، سامسونگ و ال جی همچنان سه فروشنده برتر گوشی های هوشمند در ایالات متحده هستند.
اطلاعات بیشتر در PC Mag.

یکی از بنیانگذاران و مدیر سازنده گوشی‌های هوشمند چینی OnePlus Carl Pei از جدیدترین… [+] OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro در جریان رویداد راه اندازی خود در بنگلور، در 14 مه 2019 (عکس: Manjunath Kiran / AFP/ Getty) رونمایی کرد. تصاویر)
گتی
و در نهایت…
در مورد اینکه کدام نام شیرین به دنبال Android Pie خواهد آمد، بحث‌های ساده‌ای وجود دارد. چه نام‌های «کیو» وجود دارد (به غیر از Major Boothroyd)؟ گوگل پاسخی دارد… و این است که روکش آب نبات را در اطراف شماره نسخه رها کنید. دیوید راداک گزارش می دهد:
اولاً، پیدا کردن یک دسر خوب و قابل تشخیص که با «Q» شروع شود، واقعاً سخت است، مشکلی که هر چه بیشتر در الفبا پیش می‌روید بدتر می‌شود. دوم، عدد “10” با توجه به اهمیت آن (خوب، حداقل برای ما نخبه‌داران پایه 10) نقطه مناسبی برای تغییر اوضاع فراهم می‌کند. سوم، شما فقط حروف زیادی دارید – بعد از Z چه اتفاقی می افتد؟
همه این ملاحظات را با هم در نظر بگیرید، و به نوعی مشخص می شود که گوگل زمان بهتری برای کنار گذاشتن دسرها پیدا نکرده است. چسب زخم باید پاره می شد. همچنین به طور فزاینده‌ای مشخص شده است که توجهی که گوگل به برخی از انتخاب‌های جدیدتر نام اندروید خود دریافت کرده است، بسیار مثبت نبوده است. به خطر انداختن چنین واکنش‌های منفی – واکنش‌هایی که سپس با اندروید و خود گوگل مرتبط می‌شوند – واقعاً هیچ منطقی در بازاریابی ندارد.
اطلاعات بیشتر در Android Police.
Android Circuit هر آخر هفته اخبار دنیای اندروید را در فوربس جمع آوری می کند. فراموش نکنید که من را دنبال کنید تا در آینده هیچ پوششی را از دست ندهید و البته ستون خواهر را در Apple Loop بخوانید! Android Circuit هفته گذشته را می‌توانید در اینجا پیدا کنید، و اگر اخبار و لینک‌هایی دارید که می‌خواهید در Android Circuit مشخص شده باشند، با ما تماس بگیرید!
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Ewan SpenceFollowingمن به دلیل دیدگاه های قوی خود در مورد فناوری تلفن همراه، رسانه های آنلاین، و تأثیری که این امر بر آگاهی عمومی و مشاغل موجود دارد، شناخته شده ام. بیش از ده سال است که این فضا را دنبال می کنم و با تعدادی از ناشران، نشریات و رسانه ها کار می کنم. شرکت‌ها، برخی برای دوره‌های طولانی، برخی دیگر برای سفارش‌ها، قطعات یکباره یا مجموعه‌ای از مقاله‌ها یا نمایش‌ها. به عنوان اولین پادکست اسکاتلند، من همچنان صدای برجسته‌ای در ظهور پادکست و رسانه‌های جدید آنلاین هستم و آن را انتخاب کردم. نامزدی آکادمی بریتانیا (بفتا) برای پوشش سالانه من از جشنواره فرینج ادینبورگ، همراه با مشارکت در رادیو 5 زنده، سرویس جهانی بی بی سی، ارائه پوشش رادیوی محلی ادینبورگ از انتخابات عمومی. شما مرا در توییتر (Ewan@) پیدا خواهید کرد. ، فیس بوک و گوگل پلاس.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط postbin