سئو سایت
از زمان ظهور اینترنت و فناوری تلفن همراه، تلاش های بازاریابی و تبلیغات به طور فزاینده ای دیجیتالی شده است. برندهای امروزی از طریق وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ، محتوای ویدیویی، پیام‌های متنی و کانال‌های دیگر به مشتریان خود دسترسی پیدا می‌کنند و کمپین‌های خود را بر اساس انبوهی از داده‌های تعامل مشتری اصلاح می‌کنند.
بازاریابان هوشمند می دانند که رقابتی ماندن نه تنها به معنای همگام شدن با آخرین روندهای صنعت نیست، بلکه به معنای جلوتر بودن از منحنی است. این اعضای شورای کارآفرینان جوان تجربه دست اولی با آخرین تکنیک ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دارند. در زیر، آنها 10 مورد از هیجان انگیزترین روندهای اخیر را که کارآفرینان باید تماشا کنند، به اشتراک گذاشته اند.

این کارآفرینان روندهای بازاریابی دیجیتال را برای تماشا به اشتراک می گذارند.
همه عکس ها از اعضای YEC.
1. ویدئوی زنده
انفجار ویدیوی زنده همه جا را فرا گرفته است! از یوتیوب گرفته تا اینستاگرام و فیسبوک، پلتفرم‌های بیشتر و بیشتری ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا در هر لحظه در جریان مستقیم پخش کنند و کارآفرینان باید از آن استفاده کنند. با استفاده از ویدیوی زنده، به بینندگان بینش خود را در مورد کسب و کار، پروژه های فعلی، توصیه های تجاری یا هر موضوع دیگری که می خواهید در مورد آن صحبت کنید، می دهید. ویدیوی زنده به شما این قدرت را می‌دهد که در زمان واقعی با بینندگان ارتباط برقرار کنید و آن را به رسانه‌ای عالی برای پرسیدن یا پاسخ به سؤالاتی که بینندگان و مشتریان ممکن است داشته باشند تبدیل می‌کند. ناگفته نماند، استفاده از آن رایگان است و هیچ وقت اضافی برای ویرایش فیلم برای شما ندارد. این یک ابزار ضروری برای کارآفرینان در هر صنعتی است. – Solomon Thimothy، OneIMS
2. Geofencing و بازاریابی تلفن همراه
محبوبیت گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های دیجیتال، ژئوفنسینگ را برای بازاریاب‌هایی که به دنبال جلب توجه و ماندن در رادار بازارهای هدف خود هستند، ضروری کرده است. با استفاده از فناوری های RFID، بلوتوث و GPS، geofencing توانایی ارسال پیام های هدفمند به مشتریان بالقوه در یک منطقه جغرافیایی خاص را دارد. این فناوری برای مشتریان کاربردهای زیادی دارد، از جمله راه‌اندازی دستگاه‌های هوشمند، دریافت هشدارهای لیست مواد غذایی در نزدیکی فروشگاه و حتی باز کردن درب‌های گاراژ. با این حال، برای بازاریابان، این مزیت نه تنها بومی سازی بیش از حد هدفمند، بلکه توانایی ردیابی معیارهای خاص (مدت زمانی که مشتریان در فروشگاه هستند، چه چیزی می خرند، تعداد دفعات بازدید و غیره) را نیز ارائه می دهد. این داده ها به شخصی سازی توصیه ها به افراد و بازارهای محلی کمک می کند. – جوی کرچر، بازاریابی هوای تازه
3. واقعیت افزوده برای تجسم محصول
در سال گذشته شاهد پیشرفت های شگفت انگیزی در ردیابی واقعیت افزوده بوده ایم. با توجه به اینکه شرکت هایی مانند Ikea و Amazon واقعیت افزوده را برای تجسم محصول پیاده سازی می کنند، این روند به این زودی ها از بین نخواهد رفت. کاربران اکنون می توانند اشیایی مانند مبلمان، دکور و تجهیزات را از طریق گوشی های هوشمند خود در فضای فیزیکی خود قرار دهند تا ببینند که چیزها قبل از خرید چگونه به نظر می رسند. این فناوری فراتر از بازی و سرگرمی حرکت می کند و کاربردهای عملی فراوانی برای استفاده روزمره دارد. در سال آینده، من پیش‌بینی می‌کنم که سایر برندهای تجارت الکترونیک از این فناوری استفاده کنند و شاهد افزایش بسیار زیادی در تعداد تجربیات واقعیت افزوده در بازار باشیم. – آنی ایتون، آینده
4. نظرسنجی استوری اینستاگرام
استوری های اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که پست های ۱۵ ثانیه ای را در قالب فیلم یا عکس در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. مانند اسنپ چت، پست ها در 24 ساعت ناپدید می شوند و راهی عالی برای نمایش محتوای پشت صحنه هستند. توانایی آزمایش سریع مفاهیم و ایده ها در قالب نظرسنجی در Stories به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که مشتریان بالقوه شما واقعاً می خواهند بشنوید. اینکه آیا کسب و کار شما در حال بحث در مورد طعم جدیدی است، چه ساعتی از روز پخش شود یا چه نوع محتوایی ایجاد کنید، بپرسید و مردم به شما خواهند گفت. من متوجه شدم که دنبال کنندگان وفادار می خواهند با برند شما درگیر شوند تا حمایت خود را نشان دهند. این همچنین یک راه عالی برای به دست آوردن تعامل بیشتر است زیرا هنوز برندهای زیادی از این ابزارها استفاده نمی کنند. اگر برند شما بتواند به سرعت با روندهای جدید سازگار شود، از رقبا متمایز خواهید شد. – کریستین هرونک، آموزش دختر سنج، LLC.
5. IGTV
اینستاگرام اخیراً بخش تلویزیونی را در برنامه خود راه‌اندازی کرده است که به برندها و تأثیرگذاران اجازه می‌دهد محتوای طولانی‌تری نسبت به آنچه در استوری‌ها وجود دارد ایجاد کنند. کمی متفاوت از یوتیوب کار می کند. به عنوان مثال، آنها به جای فرمت افقی، کاربران را تشویق به ایجاد محتوای ویدیویی عمودی، مشابه قالب Stories می کنند. اکثر تولیدکنندگان ویدیو می‌توانند ویدیوهایی تا 10 دقیقه ایجاد کنند. با این حال، حساب‌های تأیید شده با فالوورهای بزرگ‌تر می‌توانند با استفاده از این پلتفرم ویدیوهایی تا 60 دقیقه ایجاد کنند. IGTV یک روند بازاریابی دیجیتال هیجان انگیز است که بازاریابان دیجیتال جدید باید قویاً به اجرای آن در استراتژی فعلی خود فکر کنند. – سید بلخی، WPBeginner
6. گزینه های تأمین مالی بعداً برای تجارت الکترونیکی
اگرچه به طور دقیق در چرخه بازاریابی نیست، اکثر شرکت های تجارت الکترونیک تامین مالی بعداً پرداخت را به عنوان یک ابزار تبدیل می بینند. سیل استارت آپ هایی از جمله Affirm و Paypal Credit ارائه دهنده این محصول بوده است. آنها لایه تامین مالی آسان تری را برای خرده فروشان کوچکتر فراهم می کنند که قبلاً توانایی های اعتباری برای ارائه چنین پیشنهادی را نداشتند. به نوبه خود، آنها شاهد افزایش نرخ تبدیل با ارائه پیش پرداخت صفر برای محصولات در هر کجا هستند، مانند لوازم الکترونیکی، پوشاک و کالاهای خانگی. – فان بی، پوشاک مردانه بررسی شد
7. روابط با مشتری به کمک ربات
با ترکیب روابط خلاقانه با مشتری، بازاریابی و توسعه وب، شرکت‌ها توانسته‌اند از چت‌بات‌ها برای کمک به مشتریان در همه چیز، از سؤالات ساده تا تکمیل فروش، استفاده کنند. سرمایه گذاری در چت بات ها به شرکت ها این امکان را داده است که زمان کارمندان خود را مجدداً بر روی کارهای ارزشمندتر متمرکز کنند و در عین حال تعامل، رضایت و وفاداری مشتری را افزایش دهند. سطح پیچیده ای که چت ربات ها به آن دست یافته اند، ناامیدی مشتریان را از زمانی که می دانستند با یک ربات در مقابل یک کارمند سر و کار دارند را از بین برده است. مشتریان دیگر احساس بی اهمیتی نمی کنند. ربات ها آنقدر پیشرفته هستند که نمی دانند با یک انسان کار نمی کنند. حتی ممکن است به دلیل توانایی ربات برای کمک به هر مشکل مشتری از این تجربه لذت ببرند. – جف پیتا، مشاوران ارشد بازار
8. بازاریابی صوتی
حدود 40 درصد از بزرگسالان هر روز از جستجوی صوتی استفاده می کنند. داده ها نشان می دهد که صنعت تشخیص صدا تا سال 2022 از مرز 40 میلیارد دلار عبور خواهد کرد. با افزایش مالکیت دستگاه های مبتنی بر صدا مانند الکسا، سیری و دستیار گوگل، طبیعی است که جستجوهای صوتی به طور تصاعدی رشد کنند. کارآفرینان باید به این پیشرفت توجه کنند زیرا جستجوهای صوتی مانند جستجوهای مبتنی بر متن معمولی عمل نمی کنند. علاوه بر این، در حالی که رسانه‌های اجتماعی در از بین بردن موانع بین کسب‌وکارها و مخاطبان هدفشان کار می‌کنند، جستجوهای صوتی ابزاری را به برندها می‌دهد تا به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. – درک رابینسون، Dezigns درجه یک
9. هوش مصنوعی
کلید پیشرفت هر کسب و کاری و بالا رفتن از رقبای خود این است که آنها به طور مداوم رفتار مشتری خود را درک کنند و محصولات خود را مطابق با نیازهای مشتریان خود تنظیم کنند. در گذشته، کسب و کارها نظرسنجی ها و گروه های تحقیقاتی را برای آزمایش یا توسعه محصولات و مفاهیم جدید ایجاد می کردند. این روش دستی نه تنها وقت گیر است، بلکه اگر گروه نمونه به دقت انتخاب نشود، می تواند منجر به داده های نادرستی شود که برای رشد کسب و کار مفید نخواهد بود. هوش مصنوعی اکنون برای تجزیه و تحلیل رفتارهای فردی با ردیابی الگوهای خاصی وجود دارد که از تعامل بدون ارتباط انسانی برون یابی شده اند. سپس هوش مصنوعی می‌تواند این داده‌ها را ترجمه کند تا به کسب‌وکارها کمک کند مصرف‌کنندگان خود را در سطحی سریع‌تر و دقیق‌تر از قبل درک کنند. – استفانی ورمااس، THIS A LOVE SONG LLC
10. محتوای همیشه سبز
کسانی که وب‌سایت‌های موفقی دارند که حجم مناسبی از ترافیک ارگانیک تولید می‌کنند، می‌دانند که محتوا پادشاه است. با این حال، اخیراً این روند به سمت محتوای همیشه سبز در حال حرکت است. محتوای همیشه سبز با در نظر گرفتن طول عمر تولید می شود. به طور کلی، این نوع محتوا امروز و همچنین در یک تا دو سال و احتمالاً بیشتر مفید خواهد بود. این نوع محتوایی است که مردم می‌خواهند نشانک‌گذاری کنند و در آینده دوباره به آن بازگردند. شما می توانید مقالات سفید، راهنماها و نکاتی را منتشر کنید که به خوبی نوشته شده و به بازدیدکنندگان شما ارزش می بخشد. همیشه می‌توانید برگردید و محتوای همیشه سبز را در طول زمان اصلاح کنید تا به‌روزرسانی‌های جزئی انجام دهید که نیازی به محتوای کاملاً جدیدی ندارد. اغلب، همیشه سبز ترافیک بالایی ایجاد می کند که در نهایت به ترافیک پایین قیف تبدیل می شود. – جرد راس ویتز، United Capital Source Inc.
YECYoung Entrepreneur Council (YEC) یک سازمان فقط دعوتنامه و مبتنی بر هزینه است که متشکل از موفق ترین کارآفرینان 45 ساله و کمتر در جهان است. اعضای YEC تقریباً هر صنعتی را نمایندگی می کنند، هر ساله میلیاردها دلار درآمد ایجاد می کنند و ده ها هزار شغل ایجاد کرده اند. در yec.co بیشتر بیاموزید. سوال در مورد مقاله؟ ایمیل feedback@yec.co.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط postbin