ترکیش ایرلاینز پیشرو در صنعت هوانوردی است.
خطوط هوایی ترکیه چه اتفاقی برای خطوط هوایی در طول همه گیری COVID-19 افتاد؟
این همان چیزی است که من مطمئناً می دانم – ترکیش ایرلاینز/فرودگاه استانبول در طول همه گیری کووید-19 شکوفا شده است و توانسته است در مقایسه با رقبای خود به نتایج ترافیکی و مالی نسبتاً بهتری دست یابد، بدون کمک مالی دولتی یا اخراج کارکنان. پس از چندین دهه با بریتانیا در صدر لیگ هوانوردی اروپا (لندن، بهترین شهر متصل، LHR شلوغ ترین از نظر تعداد مسافران، بریتانیا دارای بالاترین تعداد پرواز است)، یک تحلیل جدید در آمار مسافران آوریل تا دسامبر 2020 نشان داد که ترکیه واضح است. رهبر.
هنگامی که سفر مجدد برای شما ایمن است، ممکن است بخواهید فقط یک پرواز ترکیش ایرلاینز را در لیست سطل خود قرار دهید. ترکیش ایرلاینز علاوه بر داشتن یکی از قوی‌ترین شبکه‌های پروازی، خدمات برنده جوایز بیزینس کلاس را ارائه می‌کند که در آن مسافران می‌توانند از صندلی‌های تخت مدرن و کامل با ماساژ روی صندلی، بالش‌ها و پتوهای رایگان، چراغ مطالعه، منبع تغذیه، لذت ببرند. و توانایی غربال کردن منطقه خصوصی خود را.
همچنین یک سیستم سرگرمی درجه یک، سرویس WIFI رایگان در تمام ناوگان پهن بدنه، هدفون حذف نویز فعال، یک کیت رفاهی ویژه، سرویس قهوه ترک و لذت ترکی، منوی ویژه با غذاهای لذیذ و غیره را ارائه می دهد.
فرودگاه استانبول در مرکز بین قاره های اروپا، آسیا و آفریقا قرار دارد. برای کل سال تقویم 2020، خطوط هوایی ترکیش 28 میلیون مسافر با ضریب بار قابل توجه 71 درصد پرواز کرد. به گزارش یوروکنترل، از 14 آوریل 2021، علیرغم تعلیق پروازها به برخی مقاصد، خطوط هوایی ترکیه به طور متوسط ​​روزانه 684 پرواز به 208 مقصد در سراسر جهان انجام می دهد. اگرچه نسبت به سال 2019 کاهش یافته است، اما تقریباً دو برابر نزدیکترین رقیب خود در اروپا است. این ایرلاین نه تنها سال را به عنوان شلوغ ترین شرکت هواپیمایی اروپا از نظر تعداد پرواز بسته، بلکه به عنوان یکی از پنج شرکت هواپیمایی برتر جهان نیز این کار را انجام داد. حتی با از دست دادن 68 درصد ترافیک، فرودگاه استانبول از رقبای خود بهتر عمل کرد و موفق ترین فرودگاه اروپا در دسامبر 2020 بود.
در آمریکای شمالی، ترکیش ایرلاینز در حال حاضر دارای 13 شهر دروازه از جمله آتلانتا، واشنگتن، دی سی، نیویورک، شیکاگو، هیوستون، میامی، بوستون، سانفرانسیسکو، لس آنجلس، تورنتو، مونترال است و اخیراً مکزیکو سیتی و کانکون اضافه شده است. دهمین دروازه ایالات متحده خود را در نیوآرک، نیوجرسی، اواخر ماه مه و همچنین دروازه سوم را در ونکوور، کانادا برای مجموع 15 دروازه آمریکای شمالی اضافه خواهد کرد.
اطلاعات بیشتر از مشاوران فوربس با 5 درصد بازگشت به رده هزینه‌های برتر شما با کارت نقدی سفارشی سیتی، کارکنان مشاور فرانکل فوربس بای رابین ساکس، ارزش پیشنهادی کلاس تجاری تغییر کرده است.
ترکیش ایرلاینز آی مصاحبه ای با ایلکر آیچی، رئیس هیئت مدیره و کمیته اجرایی ترکیش ایرلاینز انجام داد. او برای من توضیح داد که چگونه ترکیش ایرلاینز توانست جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.
ایلکر آیچی، رئیس شرکت هواپیمایی ترکیش، خطوط هوایی ترکیه را به خط مقدم هدایت می کند.
ترکیش ایرلاینز با تمام اتفاقاتی که در طول همه‌گیری رخ داد، ترکیش ایرلاینز چگونه توانسته با خسارات کمتر و بدون کمک مالی جان سالم به در ببرد – و شکوفا شود؟ چگونه می توانند در صنعت هوانوردی پیشرو باشند؟
اگرچه صنعت هوانوردی در سال 2020 ضربه سختی را متحمل شد، خطوط هوایی ترکیه با ترافیک و نتایج مالی نسبتاً بهتری متمایز شده است و سال مالی 2020 را با موفقیت 6.7 میلیارد دلار به پایان رساند. ترکیش ایرلاینز بدون دریافت هیچ گونه کمک مالی دولتی، با زیان خالص 836 میلیون دلاری در سال 2020 عملکرد نسبتاً خوبی داشت، رقمی که بسیار کمتر از بسیاری از رقبای خود است.
با محسوس شدن اثرات مستقیم بیماری همه گیر، تصمیم گرفتیم سرمایه گذاری های خود را به گونه ای به تعویق بیاندازیم یا لغو کنیم که با اقداماتی که در مدیریت سرمایه گذاری انجام داده ایم، امنیت پرواز و تداوم عملیات را مختل نکند. از طریق مدیریت هزینه های ثابت و عملیاتی، ما در مجموع حدود 1.1 میلیارد دلار در سال 2020 صرفه جویی کردیم.
در میان خطوط هوایی شبکه اروپایی، ترکیش ایرلاینز با کاهش 53 درصدی بیشترین کاهش هزینه ها را داشته است. علاوه بر این، با توجه به نتایج مالی و عملیاتی ما، مدیریت مالی موثر به شرکت ما این امکان را داد که کمترین ضرر را در بین شرکت‌های اروپایی از نظر ضریب بار و همچنین ضرر مالی و از دست دادن درآمد داشته باشد. ما در این کار به تزریق نقدینگی از محل اعتبارات دولتی اکتفا نکردیم و با منابع و کارایی عملیاتی خود بحران را مدیریت کردیم.
علاوه بر این، در حالی که سایر خطوط هوایی با اخراج مواجه شدند، ما راه خود را با هیچ یک از همکاران خود در طول این فرآیند جدا نکردیم. ما معتقدیم که مهم ترین دارایی ها و ارزش های ترکیش ایرلاینز، همکاران و مهمان نوازی ما هستند.
چگونه این شرکت هواپیمایی توانسته است به طور متوسط ​​بیش از 600 پرواز در روز انجام دهد؟ ترکیش ایرلاینز چگونه پروازهای بسیار بیشتری را نسبت به رقبای خود در اروپا انجام می دهد؟
قبل از همه‌گیری، ما شرکت هواپیمایی بودیم که به بیشتر کشورها و مقاصد بین‌المللی در جهان پرواز می‌کردیم و حفظ شبکه مسیرهای قوی و ایجاد ارتباط در این زمان‌های نامشخص حیاتی بود. این تسلط بر بازار بین‌المللی در زمانی که محدودیت‌های دولتی وجود دارد، تقاضا به طور جدی کاهش می‌یابد و برنامه‌ها فوراً تغییر می‌کنند، به ما امتیاز داده است.
علاوه بر موفقیت ما در ارقام مسافر، ما این بیماری همه گیر را به فرصتی برای تسریع در افزایش مداوم عملیات باربری خود تبدیل کردیم. در سال گذشته، چندین هواپیمای مسافربری خود را بازسازی کردیم و ظرفیت ناوگان باری خود را برای ارسال کمک‌های پزشکی و بشردوستانه به مقاصد در سراسر جهان، مانند حمل واکسن‌های کووید-19 به برزیل و به طور کلی، تحویل 40000 تن دارو و تجهیزات پزشکی افزایش دادیم. .
چگونه فرودگاه استانبول از همه رقبای خود پیشی گرفت؟
ترکیش ایرلاینز با ترکیب شبکه گسترده ما با مزیت جغرافیایی منحصر به فرد ترکیه، ناوگان مدرن، عملکرد محموله فوق العاده و مدیریت موفق بحران، به پیشرو در زمینه حمل و نقل هوایی و فضای بار تبدیل شده است.
در مورد وضعیت Diamond توسط APEX Health Safety به من بگویید؟
ترکیش ایرلاینز به دلیل تلاش‌های مستمر این شرکت در تضمین بالاترین استانداردهای پاکیزگی و بهداشت، که ارزش کمتر از 10 تلقی می‌شد، توسط APEX (انجمن تجربه مسافرین هواپیمایی) که توسط SimpliFlying پشتیبانی می‌شود، بالاترین سطح «الماس» را دریافت کرد. خطوط هوایی به ما برای چهارمین بار متوالی از APEX امتیاز “5 ستاره جهانی هواپیمایی” داده شده است.
در این دوره همه‌گیری که تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، ما به عنوان ترکیش ایرلاینز، استراتژی تجربه مشتری خود را بر اساس ترجیحات مسافران خود شکل دادیم و بر تجربیات جدید بدون تماس، ایمن و بهداشتی تمرکز کردیم. علاوه بر این، ما ضد عفونی هواپیمای خود را مطابق با قوانین انجام می دهیم. در ژوئن 2020، با از سرگیری خدمات پرواز منتخب، ترکیش ایرلاینز «راهنمای سفر ایمن» و همچنین دو سرویس جدید در حین پرواز را برای محافظت از سلامت مهمانان خود اعلام کرد. این شرکت هواپیمایی همچنان به توزیع بسته‌های بهداشتی حاوی ماسک صورت، ضدعفونی‌کننده و دستمال ضدعفونی‌کننده برای مهمانان ادامه می‌دهد، در حالی که خدمه کابین متخصص بهداشت در پروازها منصوب شده‌اند تا تمام اقدامات بهداشتی داخل هواپیما و فاصله‌گذاری اجتماعی را برای سفر سالم مسافران اجرا کنند.
ترکیش ایرلاینز همچنین اخیرا یک ویدیوی متحرک ایمنی جدید با عنوان “TK Extra Care” را با همکاری سفیر این شرکت جهانی، دکتر مهمت اوز، تهیه کننده و مجری برنامه مشهور جهانی “The Dr. Oz Show” منتشر کرده است.
جدیدترین افتخارات ما شامل بهترین کلاس تجاری در اروپا، بهترین کلاس اقتصادی در اروپا و خطوط هوایی اصلی در اروپا در جوایز انتخاب مسافران تریپ ادوایزر است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر Wanderlust، لطفاً من را در اینستاگرام به آدرس debbikickham@ دنبال کنید. برای داستان های سفر عالی تر، لطفاً در Forbes.com مشترک شوید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Debbi Kickhamدنبال Debbi K. Kickham سردبیر سابق مجله راب ریپورت – “مجله میلیونر” – است و بازار لوکس را به طور گسترده پوشش داده است و در مورد همه چیز از Asprey گرفته تا Zegna نوشته است. علاوه بر این، او در 25 سال گذشته یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای در زمینه سفرهای لوکس بوده است و در سراسر جهان از بوستون تا بورا بورا در حال عبور است. دبی هتل و صنعت مهمان‌نوازی، کروز لوکس، اسپا، سبک، زیبایی و سلامتی، خطوط هوایی، نکات سفر و بسیاری موارد دیگر را پوشش می‌دهد، و همچنین کتابی پرفروش برای سفر و زیبایی به نام The Globetrotter’s Get-Gorgeous Guide نوشته است. در نشریات متنوعی مانند USA Today، CBS This Morning، Shape Magazine و PeterGreenberg.com نمایش داده شد. دبی که یک ارتباط‌گر حرفه‌ای بود، همچنین کتاب پرفروش بوستون گلوب، ایده‌های بازاریابی خارج از دیوار، را که هر چیزی را که هرگز در مدرسه بازرگانی هاروارد یاد نگرفته‌اید به شما می‌آموزد. دبی برای مجلات، روزنامه ها و وب سایت های ملی و بین المللی در سراسر جهان می نویسد. او با صندل های Canfora of Capri خود، با چمدان دستی پر از زیبایی، دستبند جذاب مسافرتی جت ست آب نبات و روبالشی ساتن خود به دنیا سفر می کند و هرگز خانه ییلاقی روی آب را که دوست نداشته باشد ندیده است. با این حال، مکان مورد علاقه او برای بازدید در آغوش شوهرش بیل است. می توانید به دبی به آدرس dkk@marketingauthor.com ایمیل بزنید. او را در توییتر در @SATWgal دنبال کنید. صفحه FB او راهنمای Get-Gorgeous Globetrotter است.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط postbin