ایزدخواه درباره نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو:

asdasd





نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دیرکرد در تحویل خودرو و افزایش۵۰ درصدی قیمت آن در زمان تحویل موجب شکایت و اعتراض شدید مردم شده است.

به گزارش ایلنا، روح الله ایزدخواه در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی پیرامون نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو و میزان تحقق احکام و الزامات قانونی آن گفت: بی‌قانونی در تحویل خودروهای پارس که باید زمستان به مردم انجام می‌شد، معترضان بسیاری داشته تا جایی که بسیاری از معترضان مقابل مجلس تجمع کردند. این در حالی است که قیمت‌ خودروها در زمان تحویل ۵۰ درصد افزایش داشته است. هرچند معاون آقای وزیر گفتند این افراد قرارداد نداشته و پولی نیز پرداخت نکرده‌اند، بنابراین نمی‌توانند معترض باشند بنابراین اگر به مردم قولی داده شده و مردم پول خود را جهت خرید خودرو پس ‌انداز کرده‌اند باید به خواسته آنها رسیدگی کرد ضمن آن که آقای وزیر گفتند با خودروسازان برخورد می‌کند اما ما هنوز برخوردی ندیده‌ایم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه اسقاط خودرو به موضوع سوخت تنه می زند، افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۷۲ هزار خودرو  اسقاط شد و طبق برنامه هفتم باید سالانه ۵۰۰ هزار خودرو اسقاط شود که این اقدام بالغ بر ۳ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه خواهد داشت، این صرفه‌جویی رقم بسیار بزرگی است که به تنهایی می‌تواند بخش قابل ملاحظه‌ای از ناترازی بنزین را حل کند.



انتهای پیام/


source

توسط postbin