شفقنا- شرکت متا به کاربران خود اجازه می‌دهد شخصیت‌های سفارشی سازی شده با هوش مصنوعی بسازند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: متا ابزار جدیدی به نام «AI Studio» ارائه می کند که به کاربران امکان می دهد چت ربات های شخصی سازی شده هوش مصنوعی ایجاد کرده، به اشتراک بگذارند و طراحی کنند.

به گفته متا، استودیو AI به کاربران اجازه می‌دهد تا شخصیت‌های هوش مصنوعی سفارشی‌سازی شده ایجاد کنند و همچنین به سازندگان اینستاگرام هم امکان می‌دهد تا از کاراکترهای هوش مصنوعی «به‌عنوان افزونه‌ای برای خودشان» استفاده کنند که می‌تواند به سؤالات متداول یا DM و پاسخ‌های استوری رسیدگی کند. کاربران می توانند شخصیت های هوش مصنوعی خود را در پلتفرم های مختلف این رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

ابزار جدید با Llama متا نسخه ۳.۱ ساخته شده است. این بزرگترین نسخه از مدل های هوش مصنوعی عمدتا رایگان است که هفته گذشته منتشر شد. این امکان به چندین زبان در دسترس است و دارای معیارهای عملکردی است که با مدل های پولی رقبایی مانند OpenAI رقابت می کند.

در همین حال OpenAI سازنده ChatGPT در حال کار بر روی پروژه ای با نام رمز توت فرنگی است که جزئیات آن حتی در OpenAI کاملاً مخفی نگه داشته می شود. اوپن ای‌آی به دنبال این است که نشان دهد انواع مدل هایی که ارائه می دهد قادر به ارائه قابلیت های استدلال پیشرفته هستند.

این خبر را در رویترز ببینید

source

توسط postbin.ir