در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

گرفتن محل انجمن موسیقی قزوین به نوعی زمین زدن ما است





رئیس هیات مدیره و سخنگوی انجمن موسیقی استان قزوین گفت: در شرایطی که تازه در حال ایستادن روی پای خودمان هستیم گرفتن محل انجمن، ما را با چالش مواجه می‌کند و به نوعی زمین زدن ما است.

حسین ترکاشوند روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به پیشینه فعالیت انجمن موسیقی این استان گفت: زمانی که قزوین به استان تبدیل شد، انجمن موسیقی هم در محل اداره کل ارشاد فعالیت داشت.

رئیس هیات مدیره انجمن موسیقی استان قزوین ادامه داد: زمانی که اداره کل به مکان جدید منتقل شد، ساختمان آن واقع در میدان میرعماد به انجمن‌ها اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه در طول این مدت انجمن فراز و فرودهای مختلفی داشته، عنوان کرد: بعد از شروع به‌کار دوره جدید انجمن، براساس مصوبه جدید به شکل موسسه فعال شدیم و در واقع فعالیت ما به این شکل نوپا است.

به گفته رئیس هیات مدیره انجمن موسیقی استان قزوین، پیش از این امکان برگزاری کلاس برای انجمن وجود داشت، اما در قالب جدید و با توجه به اساس‌نامه این امکان و در واقع ظرفیت درآمدزایی از ما گرفته شد و بودجه خاصی هم نداریم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌هایی از لحاظ سالن، از اواخر اسفند سال گذشته تا کنون برنامه‌های متعددی از جمله همکاری در برگزاری کنسرت و کارگاه‌های مختلف داشتیم.

ترکاشوند بیان کرد: در قزوین سالنی برای اجرای موسیقی نداریم، با همه این‌ها با امکانات حداقلی و مکانی که داریم کارگاه‌های مختلف برگزار کرده و فعالیت می‌کنیم و محل تمرین ما هم آنجا است و ما با مولد سازی مخالف هستیم.

رئیس هیات مدیره و سخنگوی انجمن موسیقی استان قزوین اظهار کرد: مطالبه دیرینه هنرمندان عرصه موسیقی ساخت سالن و فضای تمرین مناسب برای شکوفایی استعداد هنرمندان جدید و استفاده پیشکسوتان و گروه‌های فعال استان است که تعداد آن‌ها هم کم نیست.



انتهای پیام/


source

توسط postbin.ir