شفقنا رسانه- به گفته یک منبع آگاه هنرپیشگان مختلف از جمله جودی دنج، کریستین بل و جان سینا برای استفاده از صدایشان در چت بات هوش مصنوعی متا پلتفرمز با این شرکت قرارداد بسته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ویژگی صوتی جدید به کاربران امکان می دهد تا صدای دستیار صوتی خود را که مانند چت جی پی تی است از میان فهرستی شامل ۵ سلبریتی مشهور و همچنین گزینه صوتی عمومی انتخاب کنند.

شبکه اجتماعی قصد دارد قابلیت های صوتی را در کنفرانس سالانه «کانکت» خود اعلام کند. این کنفرانس از فردا(چهارشنبه) آغاز می شود.

صدای سلبریتی ها در چت بات هوش مصنوعی متا نخست در آمریکا و دیگر بازارهای انگلیسی زبان و در اپلیکیشن های خانواده این شرکت در هفته جاری ارائه می شود.

همچنین پیش بینی می شود متا از نخستین نسخه از عینک های واقعیت افزوده خود در مراسم امسال رونمایی و درباره نقشه راه خود برای سخت افزارهای دیگر مانند عینک های هوشمند گفتگو کند.

این شرکت فناوری قصد دارد محصولات هوش مصنوعی مولد خود را برای میلیاردها کاربرش ارائه کند و همزمان با شرکت اوپن ای آی(مالک چت جی پی تی) و گوگل برای سلطه بر این فناوری نوظهور رقابت کند. این شرکت آمریکایی به عنوان بخشی از تلاش خود قابلیت هایی به چت باتش می افزاید و سعی دارد آن را برجسته تر کند.

source

توسط postbin.ir