مشاوره سئو سایت
خوب، پس این اولین پست وبلاگ YouMoz من باشد! من واقعاً از هرگونه بازخوردی که ممکن است داشته باشید قدردانی می کنم، اما لطفاً ملایم باشید!
تصور می‌کنم در موقعیت بسیاری از افرادی هستم که در سئو کار می‌کنند، مخصوصاً کسانی که تازه وارد این کار می‌شوند. هرکسی که خود را در هر صنعتی خوداشتغال می‌بیند، از تجربه می‌داند که مشتریان و پروژه‌های با سرمایه‌ی کلان فقط در خانه شما ظاهر نمی‌شوند.
بنابراین در حالی که تجارت خود را ایجاد می کنید چه می کنید؟ خوب متأسفانه شما تازه کار هستید، در طبقه پایین نردبان هستید و در نتیجه بیشتر کارهایی که پیدا می کنید احتمالاً کم هزینه و محلی خواهند بود. چالشی که در اینجا وجود دارد این است که از مشتریان کوچکتر پول کافی به دست آورید تا کسب و کار خود را حفظ کنید، و این می تواند گاهی اوقات بسیار دشوار باشد. من مطمئن هستم که بسیاری از شما می توانید با این موقعیت تأکید کنید.
حالا که مدتی است روی مشتریان کوچک‌تر کار کرده‌ام، متوجه شده‌ام که این اصلاً چیز بدی نیست، شما یک سرویس واقعاً مفید ارائه می‌دهید. به هر حال، اگر مشتری فقط 500 پوند برای وب سایت خود پرداخت کرده است، چرا می خواهد برای انجام سئوی خود 5000 پوند به شما بپردازد؟
من سعی کرده ام برخی از چیزهایی را که به دست آورده ام سازماندهی کنم، اغلب از طریق یادگیری سخت! امیدواریم این مورد برای شما مفید واقع شود.
1. دقیقاً آنچه را که مشتری نیاز دارد مشخص کنید
اگر بودجه محدود است، باید دقیقاً آنچه را که مشتری برای وب سایت خود می خواهد و نیاز دارد، مشخص کنید. هر زمانی که صرف هر چیز دیگری می‌شود به طور بالقوه می‌تواند باعث از دست دادن پول شما شود. برای مثال، صرف ساعت‌ها و ساعت‌ها برای تحقیق درباره ایده‌های محتوای جدید عالی (نشان‌ها/ویکی‌ها/بازی‌ها و غیره) وقت تلف کردن است اگر مشتری هرگز پول نقدی برای توسعه ایده‌های شما نداشته باشد. اگر واقعاً به آن نیاز دارند یا می‌خواهند، بهتر است زمانی را صرف بررسی عوامل رتبه‌بندی محلی کنید. آن را محکم نگه دارید، آن را مرتب نگه دارید!
2. پیشرو باشید
بنابراین شما به یک جلسه فروش می روید و به خوبی می دانید که بودجه آنها بسیار کم است. با این حال، قبل از ورود به جلسه، نگاهی کوتاه به سایت آن‌ها می‌اندازید و برخی فاجعه‌های سئو را متوجه می‌شوید… آن‌هایی که شبیه دیوارهای آجری بزرگ در خیابان گوگل هستند. شما باید به آنها بگویید! هیچ فایده ای برای گرفتن پول و عقب ماندن از مشکلات فنی گسترده وجود ندارد، شما تنها مقصر خواهید بود. اطمینان حاصل کنید که آنها از مشکلاتی که واقعاً نیاز به رسیدگی دارند آگاه هستند، سعی کنید آنها را تشویق کنید تا کمی بیشتر هزینه کنند تا آنها را زودتر برطرف کنند. به هر حال، ترافیک بیشتر موتورهای جستجو به معنای تجارت بیشتر است.
3. اولویت بندی کنید
هیچ کس با بودجه محدود نمی تواند هزینه تعمیرات اساسی سایت را بپردازد. بنابراین وظیفه شما این است که کارهایی را که اکنون باید انجام دهید، شناسایی کنید، مسائلی را که می‌توان بعداً حل کرد. اگر مشتری شما واقعاً مشتاق به دست آوردن رتبه‌بندی محلی است (برای بسیاری از مشاغل کوچک این می‌تواند اولویت اول باشد) در حال حاضر فقط بر روی آن عوامل تمرکز کنید و سعی کنید جستجوهای بزرگ‌تری را در پایین‌تر از خط انتخاب کنید. باز هم، به نقطه ای برمی گردد که فقط کاری را که باید با زمان و هزینه محدود انجام دهید.
4. بار را پخش کنید
شما ممکن است بهترین استراتژی لینک بیلدینگ در جهان را برای مشتری جدید خود داشته باشید، اما چگونه می توانید این همه قدرت روابط عمومی شگفت انگیز، وبلاگ نویسی و دیگر قدرت لینک سازی را در یک روز در ماه فشرده کنید؟! خب، احتمالش این است که شما نتوانید… پس این کار را نکنید. در ماه اول که فهرست‌های محلی را انجام می‌دهید، در ماه دوم روی وبلاگ‌های مهمان تمرکز می‌کنید و غیره و غیره. به این ترتیب شما می توانید یک نمودار پیوند متنوع و هزینه کم خوب ارائه دهید. یکنوع بازی شبیه لوتو!
5. همیشه کاری وجود دارد که می توانید انجام دهید
کار برای مشتریان کوچک به درجه خاصی از انعطاف نیاز دارد و معمولاً کاری وجود دارد که می توانید برای کمک به بهبود SERPS دیگران انجام دهید. احتمالاً بهترین کار این است که خدمات خود را تکمیل نکنید، سعی کنید با هر مشتری سازگار شوید. اگر رویکرد منعطف را در پیش بگیرید، ممکن است پولی به دست آورید که اگر با یک قیمت تمام گزینه‌ها هجوم آورده باشید، هرگز این شانس را نخواهید داشت. از این واقعیت استفاده کنید که تجارت شما هنوز در حال رشد است و تا زمانی که هنوز می توانید از انعطاف پذیری آن لذت ببرید!
من Go Search Marketing را در سال 2009 راه‌اندازی کردم و قبلاً روی تلاش‌های مختلف بازاریابی آنلاین کار کرده بودم. بیشتر کارهای من از طریق طراحان وب مانند Wise Sites و بسیاری از دوستان دیگری که در این مسیر پیدا کرده ام انجام می شود!
برو و نظر بده….

توسط postbin