نادر کیانی کارشناس حوزه گروهک های ضد انقلاب در گفت و گو با تلویزیون سحر؛

گروه سیاسی: نادر کیانی کارشناس حوزه امنیتی و گروهک های ضد انقلاب، میهمان بخش خبری ساعت 21:00 شبکه تلویزیونی سحر سیمای جمهوری اسلامی ایران بود. 

به گزارش بولتن نیوز، نادر کیانی در این گفت و گو به مسئله نقض توافقنامه امنیتی بین جمهوری اسلامی ایران، دولت مرکزی عراق و حکومت اقلیم از سوی گروهک تروریستی کومله پرداخت و به صراحت تاکید کرد، دیگر توپ در زمین حکومت اقلیم است، گروهک تروریستی کومله با اعزام تیم مسلح و تروریستی به داخل کشور به سرکردگی ریبوار کریمیان عضو کمیته رهبری و مسئول نظامی کمپ بالیسان، نشان داد که هدف این گروه، برهم زدن روابط بین جمهوری اسلامی و حکومت اقلیم پس از سفر رئیس جمهور به این منطقه است.

کیانی در خصوص تیم تروریستی کومله که طی روزهای گذشته توسط نیروهای امنیتی و نظامی منهدم شد اظهار داشت؛

این تیم 29 شهریورماه در منطقه پیرانه کون مریوان به دام نیروهای امنیتی و نظامی افتاد که در این عملیات، ریبوار کریمیان معروف به ریبوار دارسیران عضو کمیته رهبری کومله و مسئول و فرمانده نظامی مقر بالیسان به هلاکت رسید.

نادر کیانی در خصوص سرنوشت بقیه اعضای تیم نیز اظهار داشت؛ با توجه به حساسیت های موجود، در این زمینه طی روزهای آتی، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی پیامی نیز خطاب به حکومت اقلیم داشت؛

حکومت اقلیم کردستان قطعا دیگر متوجه شده است در این قضیه حق با جمهوری اسلامی است یا کومله؟!

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرد که گروهک کومله قصد دور زدن حکومت اقلیم را به هر شکل ممکن دارد، الان نیز توپ در زمین آنهاست.

تعداد بازدید : 17

 

کومله با اعزام این تیم تروریستی، بطور کامل، توافقنامه امنیتی، را نقض کرد، نقض آشکار و فاحش توافقنامه امنیتی که یک توافقنامه بین المللی بین دو ملت و دو کشور است از سوی گروهک کومله، تنها می تواند یک معنا داشته باشد.

این گروه چند نفره که به فراموشی سپرده شده، برای عرض اندام و اختلاف افکنی بین دو کشور، نیاز به چنین اقدامی داشت. چرا که بعد از 40 سال، دکتر مسعود پزشکیان بعنوان اولین رئیس جمهوری اسلامی ایران به اقلیم کردستان سفر کرد تا روابط بین دو کشور بهبود پیدا کند و در این امر نیز موفق عمل کرد، کومله نیز نمی توانست این وضعیت را تحمل کند.

الان دیگر زمان آزمایش حکومت اقلیم کردستان است و باید بطور کامل، کومله را خلع سلاح و اخراج نماید.

باید درب اردوگاه زرگویز بطور کامل بسته شود، اگر این کار انجام نشود، افکار عمومی تصور می کنند، جابجایی کومله از زرگویز به کمپ سورداش نمادین بوده، لذا باید این شائبه برطرف شود.

ریبوار کریمیان از اعضای رهبری کومله بود، مسئول کمپ بالیسانی بود که در اختیار این گروهک قرار داده شده بود، اما به همراه چند پیشمرگ مسلح، عازم کشور شد تا اقدامات تروریستی و خرابکاری انجام دهد، ریبوار کریمیان سابقه بسیار طولانی در خرابکاری و اقدامات تروریستی داشت که به لطف خداوند، توسط نیروهای امنیتی و نظامی به هلاکت رسید.

نادر کیانی در پایان تاکید کرد؛ گروهک کومله با هدایت سرویس جاسوسی دولت های متخاصم، اقدام به اعزام تیم تروریستی به داخل کشور کرد.

انتهای پیام/#

source

توسط postbin.ir