رئیس سازمان امدادونجات:

به هیچ عنوان تک خودرویی اقدام به رانندگی آفرود نکنید





رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر ایران گفت: ۲۰ فروند بالگرد پرواز در شب تا سال آینده به ناوگان این سازمان افزوده می‌شود.

به گزارش ایلنا، بابک محمودی در حاشیه دومین دوره رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس افزود: بخش سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر یکی از مهمترین بخش‌ها برای ایجاد اعتماد و اطمینان برای همه بخش‌های جامعه برای سرمایه‌گذاری و حضور در نقاط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: سازمان امداد و نجات بالغ بر ۶ هزار دستگاه خودروی عملیاتی و نزدیک به ده‌ها هزار نفر نیروی تخصصی در اختیار دارد، افزود: این سازمان ۲۴ فروند بالگرد در اختیار دارد و ۲۰ فروند بالگرد پرواز شب طی امسال و سال آینده به ناوگان این سازمان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه با افزوده شدن بالگرد‌های جدید، این سازمان به یکی از بزرگترین ناوگان‌های دنیا در عملیات‌های امدادونجات تبدیل می‌شود، ادامه داد: توانمندی ایران در حوزه امداد و نجات از نظر بین‌المللی به بهترین شکل ثابت شده است و جمعیت هلال احمر توانست سال گذشته بالاترین نشان صلیب سرخ را کسب نماید.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد: همچنین بالاترین نشان کشور ترکیه را از دست رئیس جمهور این کشور به واسطه خدماتی که در زلزله ترکیه توسط نیرو‌های هلال احمر ایران ارائه شد، دریافت کردیم.

محمودی با اشاره به فرهنگ‌سازی مناسب در مسابقات رالی اتومبیلرانی اظهار داشت: ما نیازمند این هستیم نسبت به جاده‌ها شناخت داشته باشیم و به هیچ عنوان به صورت انفرادی و تک خودرویی اقدام به رانندگی آفرود نکنیم و به صورت انفرادی به کوهستان، کویر یا جنگل نرویم.

وی از مردم خواست در زمان طبیعت گردی بویژه تردد به صورت انفرادی در کوهستان، کویر یا جنگل به توصیه‌های ایمنی توجه کنند و مسیر‌ها و زمان رفت و برگشت را به خانواده و افراد نزدیک خود اطلاع دهند.



انتهای پیام/


source

توسط postbin.ir