سردار پرافتخار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار سپاه در لبنان

به گزارش ایکنا، در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، بعدازظهر جمعه ششم مهر ۱۴۰۳، روابط عمومی سپاه پاسداران در بیانیه‌ای شهادت را سردار پرافتخار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار سپاه در لبنان را در کنار سیدحسن نصرا‌لله، دبیرکل حزب‌الله تأیید کرد.

 مسئولان و مقامات لشکری، کشوری و شخصیت‌ها با صدور پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای، شهادت سردار پرافتخار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار سپاه در لبنان را تسلیت گفتند که متن پیام‌ها به شرح ذیل است؛ 

سفارت ایران در لبنان

شهادت سردار عباس نیلفروشان از دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به همراه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و برادرانش در مقاومت اسلامی لبنان در نبرد مقابله با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و حمایت از غزه، تأیید همخونی است که ملت‌های امت ما را در مبارزه با تهدیدها و توطئه‌هایی که امنیت و مصونیت کشورهای منطقه را هدف قرار می‌دهد، گردهم می‌آورد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلࣰا

 

شهادت سردار مجاهد و رزمنده سلحشور سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان که در هنگام انجام ماموریت مستشاری به همراه دیگر همرزمانش آسمانی شد بار دیگر نشان داد که مردان خدا جان شریف خود را به کسی جز ذات اقدس الهی نمی‌فروشند و اجر مجاهدت و ایثار خود را با چیزی غیر از شهادت معاوضه نمی‌نمایند.

 

این سردار سپاه اسلام، عمر با برکت خود را صرف پاسداری از کیان میهن عزیزمان ،دفاع از حرم اهل بیت و مبارزه با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی در منطقه نموده بود و در نهایت نیز پاداش عمری مجاهدت خود را گرفت و به دست سفاکان و غاصبان قدس شریف به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

اینجانب ضمن محکومیت شدید اقدام اخیر رژیم منحوس صهیونیستی در بمباران ضاحیه جنوبی لبنان، عروج ملکوتی این سردار رشید سپاه اسلام را به محضر امام عصر (عج) ,مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی), ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور اصفهان, هم‌رزمان غیورش و خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ 

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و «عباس نیلفروشان» و تعدادی از اعضای حزب الله شد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر چندین حمله جنایتکارانه را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داده است.

ارتش این رژیم صبح دوشنبه دوم مهر، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است.

خبر در حال تکمیل است.

انتهای پیام

source

توسط postbin.ir