شهرداری تهران محل آزمون و خطا نیست





عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نحوه انتصابات و تغییرات زودهنگام در شهرداری تهران، تذکر داد و تاکید کرد: شهرداری تهران محل آزمون و خطا نیست.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا، در جریان دویست و شصت و هشتمین جلسه شورا با اشاره به برگزاری با شکوه نماز «جمعه نصر» با حضور چشمگیر مردم ضمن تقدیر از خدمات شهرداری تهران و سازمان های تابعه در تذکری بیان کرد: متأسفانه برخی از همکاران در میانه مسیر کار را رها کرده و خدمات رسانی به نمازگزاران را در ایستگاه‌های مترو متوقف کردند. ما باید خود را برای مراسم‌های این چنینی آماده کنیم. 

کاشانی با تأکید بر اینکه ما تا پایان کار وظیفه خدمت رسانی داریم به اطمینان خاطر از این جهت برسیم؛ اظهار داشت: گفته می‌شود برخی از مردم از ایستگاه مترو مصلی تا میدان هفت تیر را پیاده آمدند. علیرغم تمام خدمات ارزنده‌ای که سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در این مراسم ارائه دادند اما مشاهده اتفاقات اینچنین ما را شگفت زده کرد. برای این جمعیت همراهی مناسبی نبود لذا درخواست می‌شود چه در ارائه امکانات و چه در زمان ارائه خدمات یعنی تا پایان کار تدابیر لازم اندیشیده شود. 

عضو شورا با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: همین حالا که ما در اینجا حضور داریم و مطالب خود را در امنیت کامل مطرح می‌کنیم؛ بخش عظیمی از امنیت‌مان را مدیون خدمت رسانی شبانه روزی نیروی انتظامی هستیم. در اینجا به نوبه خود ضمن تقدیر از این نیروهای زحمتکش، درخواست می‌شود برای فرماندهان و سربازان جان برکف نیروی انتظامی دعای خیر کنیم.

وی در ادامه در خصوص نحوه انتصابات و تغییر زود هنگام مسئولین و چندگانگی ناشی از آن متذکر شد: پس از سه سال بحث و گفتگو در خصوص ناتوانی مدیریت فاوا، عمر مدیریت جدید تنها یک هفته بود و این اتفاق خوشایندی در عملکرد شهرداری نیست. در مناطق نیز شاهد آمار بالا و قابل توجهی از تغییر و تحول‌ها در مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری بوده‌ایم. این بی‌ثباتی‌ها صورت خوشی نداشته و راندمان کار شهرداری را تقلیل می‌دهد. مشکلاتی از قبیل عدم جمع آوری مناسب پسماند در سطح شهر موجب نارضایتی و گله شهروندان شده است. نتیجه این تغییر و تحول‌ها مفید نبوده است. شهرداری تهران با ۷۵۰ کیلومتر محل آزمایش و آزمون و خطا نیست، این مسیر را گذشتگان طی ۱۰۰ سال گذشته طی کرده‌اند لذا درخواست می‌شود از تجربیات افراد استفاده شود.



انتهای پیام/


source

توسط postbin.ir