با پیشرفت روزانه علم و فناوری ما شاهد تولید و عرضه گجت ها و لوازم الکترونیک خاص و پیشرفته تر از همیشه هستیم که میتوانند تاثیر مثبتی روی زندگی روزمره ما بگذارند و سبک زندگی ما را هوشمند تر میکند.

گجت ها همان فناوری هایی هستند که در آنها تکنولوژی های نو بکار رفته است و هر کدام یک کاربردی دارند، برعکس چیزی که اکثر ما فکر میکنیم گجت ها تنها مختص به لوازم خاصی نیستند که کار های عجیبی انجام میدهند یا کارایی های منحصر به فردی دارند؛ حتی تلفنی که ما استفاده میکنیم هم نوعی گجت به شمار میاید.

اما خب همانطور که گفتیم ما وسایل روزمره را آنچنان به عنوان گجت نمیشناسیم، وسایلی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، آیپد و کلی موارد دیگه که بیشتر آنها را جزو دسته خاصه خودشان قرار میدهیم.

از طرفی وسایل زیادی را مثل لوازم کمپینگ یا برخی لوازم برقی آشپزخانه را نوعی گجت میدانیم که خب کاملا درست است؛ تمام این گجت ها یک وجه اشتراک دارند، به زندگی ما و فرایند انجام کار ها کمک میکنند.

ما هم در این مطلب قصد داریم به شما برای خرید گجت های هوشمند کمک کنیم تا بتوانید با استفاده از 5 تا وسیله الکترونیکی خاص و دلربا زندگی خودتان را هوشمند سازی کنید و وارد دوران جدید از تکنولوژی شوید.

عینک های هوشمند

خرید عینک هوشمند میتواند از آن خرید هایی باشد که بعد ها و در طی تجربه کاربری آن لذت زیادی ببرید و پس از هربار استفاده از آن، از خودتان برای این خرید جذاب تشکر کنید.

عینک های هوشمند ظاهری شبیه عینک های عادی دارند، با این تفاوت که در داخل بدنه خود دارای پردازنده و حسگر هایی هستند که آنها را هوشمند میکند تا خیلی بیشتر از یک عینک عادی به شما کارایی ارائه دهند.

عینک های هوشمند زیادی در بازار وجود دارند که طبق تجربه کاربران، بعد از استفاده از یک عینک هوشمند دیگر علاقه ای به عینک های معمولی ندارید.

عینک های هوشمند میتوانند به موبایل شما متصل شوند و کار های مختلفی را برای شما انجام دهند، از گوش دادن به موزیک با اسپیکر عینک گرفته تا برقراری تماس با عینک پیشرفته خودتان؛

این قابلیت های هوشمند تنها بخش پایه و ثابت تمام عینک ها هستند و با پیشرفت مدل ها ما شاهد ویژگی های برجسته تری نیز هستیم.

عینک های واقعیت افزوده

همچنین عینک های واقعیت افزوده که در واقع نوعی عینک هوشمند هستند و علاوه بر ویژگی های دیگر، نمایشگر نیز دارند که جلوی چشمان شما قرار میگیرد و میتوانند تجربه خیلی بهتری نسبت به هدست های واقعیت افزوده را به شما ارائه دهند و به خوبی تلفیقی از دنیای واقعی و مجازی را با استفاده از لنز های با کیفیت به شما ارائه دهند.

میتوانید با استفاده از لنز های این عینک ها تا 320 اینچ صفحه نمایش را جلوی دیدتان داشته باشید و از تجربه آن لذت ببرید.

پرینتر های قابل حمل و جیبی

استفاده از یک پرینتر و پرینت گرفتن چند برگه ساده قبلا میتوانست وقت شما را بگیرد و مخصوصا اگر شما جزو افرادی بودید که نیاز داشتید مدام برگه های مختلف و اسناد را پرینت بگیرید، قطعا به مشکل برمیخوردید.

امروزه با خرید یک پرینتر قابل حمل میتوانید به راحتی در هر جایی که هستید با موبایل یا لپ تاپ خودتون به این گجت متصل شوید و هر برگه یا فایلی را که مد نظر دارید پرینت بگیرید.

پرینتر های قابل حمل زیادی در ایران جت موجود هستند اما پر طرفدار ترین و از نظر خودمان بهترین مدل های آنها، پرینتر های قابل حمل حرارتی هستند که میتوانند بدون نیاز به جوهر برگه های A4 و کوچکتر را پرینت بگیرند تا شما هرجایی که هستید با سرعت و با کیفیت پرینت بگیرید.

پرینتر های جیبی نیز ارزش خرید بالایی دارند و اگر نیاز به چاپ برگه های کوچک یا لیبل را دارید میتوانند کمک زیادی به شما بکنند، البته اگر دوست دارید تا عکس های یادگاری را چاپ کنید، میتوانید با استفاده از پرینتر جیبی چاپ رنگی این کار را در خانه در چند ثانیه انجام دهید و از کار با یک گجت مدرن لذت ببرید.

پمپ باد ها و بادبزن های شارژی

اگر شما جزو کسانی هستید که علاقه زیادی به سفر های کمپینگ و سفر به دل طبیعت را دارید، قطعا خرید پمپ باد شارژی یک اولویت برای شما به حساب میاید، این گجت های کاربردی میتوانند با ابعاد کوچک فشار باد زیادی را ایجاد کنند و انواع لاستیک ها و تایر ها را باد کنند.

همچنین با تهیه یک بادبزن شارژی میتوانید علاوه بر خنک کردن خودتان در فصول گرم سال، برای کار های مختلفی مانند؛ تمیز کردن گرد و خاک، روشن کردن ذغال و یا کار های دیگر استفاده کنید و لذت ببرید.

پمپ باد ها و مینی فن های زیادی موجود هستند که شما میتوانید مدل های مختلف را با قابلیت های مختلف بررسی کنید و مدل مد نظر خودتان را بسته به نیاز های شخصی خودتان تهیه کنید.

جارو رباتیک های هوشمند

جارو برقی رباتیک ها چند سالی است که در حال تولید و عرضه هستند و به خوبی توانسته اند راه خودشان به منزل ها و محل کار مردم را باز کنند، این گجت های خانگی و کاربردی به خوبی میتوانند محیط را اسکن کنند و کار جارو زدن را انجام دهند.

شما با خرید جارو رباتیک مناسب محیط مد نظر خودتون از ایران جت یا سایر فروشگاه های معتبر، میتونید محیط منزل یا محل کار را بدون هیچ زحمتی در کمترین زمان تمیز کنید و حتی در برخی مدل ها علاوه بر جارو زدن، همزمان کف محیط را تی نیز بزنید تا سرامیک ها و کف از هر نوع کثیفی تمیز شود.

جارو برقی رباتیک ها بسته به مدلی که دارند به موبایل شما متصل میشوند و شما میتوانید با استفاده از یک سیستم برنامه ریزی آن ها را کنترل کنید و برای مثال برای جارو رباتیک خودتان مشخص کنید که کدام محوطه را جارو بزند یا کدام محیط را تی بزند.

این گجت های جذاب اغلب دارای ایستگاه تخلیه زباله مخصوص نیز هستند و میتوانند تمام گرد و غبار را پس از تمیز کاری داخل این ایستگاه زباله تخلیه کنند تا شما نیازی نباشد هر روز آنها را تمیز کنید.

ویدیو پروژکتور های خانگی و قابل حمل

استفاده از ویدیو پروژکتور های خانگی برای تماشای فیلم و سریال یا حتی بازی کردن، قطعا یک تجربه جذاب و به یاد ماندنی است که میتواند یک تجربه بصری عالی را به ارمغان بیارد.

این گجت های جذاب با استفاده از سیستم داخلی که دارند میتوانند تصاویر را روی دیوار یا پرده مقابل خودشان منعکس کنند و بسته به مدلی که دارند، کیفیت، ابعاد، اسپیکر و نوع اتصالات مختلفی دارند.

ویدیو پروژکتور ها دارای اتصالات مختلفی هستند، از اتصال از طریق کابل USB و HDMI گرفته تا اتصالات بیسیم و از طریق بلوتوث و اپلیکیشن به موبایل یا دستگاه های دیگر شما، مانند کنسول های بازی متصل میشوند.

شما با خرید یک پروژکتور خانگی میتوانید تا ساعت ها غرق در تماشای یک صفحه نمایش بزرگ و جذاب شوید و به راحتی هر چیزی که دوست دارید را روی پرده یا دیوار مشاهده کنید.

ویدیو پروژکتور های قابل حمل

این گجت ها نیز درست مانند پروژکتور های هوشمند خانگی عمل میکنند، اما با این تفاوت که ویدیو پروژکتور های قابل حمل نسبت به مدل های خانگی کیفیت پایین تری دارند، اما به راحتی قابل حمل و کوچک هستند. برخی مدل ها کیفیت های فوق العاده زیاد و ابعاد تصویر بالایی دارند.

این دسته از پروژکتور ها کاملا مناسب افرادی است که دوست دارند در محیط های مختلف و محیط های باز بتوانند از تجربه سینمایی لذت ببرند و برای مثال در طبیعت و کنار عزیزان خود فیلم و سریال مورد علاقه خودشان را تماشا کنند.

پروژکتور های قابل حمل نیز در برخی مدل ها دارای اسپیکر های قوی هستند و میتوانید حتی از آنها به عنوان اسپیکر استفاده کنید و از تجربه دو گجت در یک دستگاه لذت ببرید.

سخن پایانی

در دنیای امروزی گجت های بسیار زیادی وجود دارند که میتوانند زندگی شما را در جنبه های مختلفی بهتر و راحت تر کنند که ما در این مطلب تنها به 5 تا از آنها اشاره کردیم و این انتخاب شماست که قصد خرید کدام گجت هوشمند را دارید تا به زندگی مدرن شما کمک کند.

منتخب کاربران

source

توسط postbin.ir