این محصول جدید با دو پنل مجزا  ابزاری جامع و تخصصی برای معاملات آپشن است که در آن تمام نیازهای یک معامله گر حرفه ای بازار مشتقه در نظر گرفته شده است.

هادی فراهانی؛ قائم مقام مدیر عامل شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا ضمن معرفی این محصول راحتی استفاده و نظم معاملات را از ویژگی های اصلی این سامانه دانست.

وی با اشاره به اینکه شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا نخستین شرکت در زمینه راه اندازی آنلاین ابزارهای مشتقه در ایران است گفت: همانطور که همیشه تمرکز ما بر روی زیرساخت های مبتنی بر تکنولوژی و نوآوری بوده اکنون نیز به دنبال توسعه استراتژی های مدیریتی خود توسعه ابزارها را در” صحراپرو” برای مشتریان کارگزاری ها و معامله گران مبتدی و حرفه ای ایجاد کرده ایم.

به گفته وی “صحرا پرو”دارای یک پنل مجزا برای معاملات سهام شامل دیده بان های کاربری، معامله انواع ابزارهای مالی و امکان چیدمان صفحه است.

این سامانه همچنین دارای پنل تخصصی معاملات آپشن شامل قسمت های مختلف از جمله محاسبات قیمت بلک شولز، محاسبات پارامترهای یونانی، محاسبه IV، محاسبه ارزش ذاتی و زمانی، بررسی وضعیت قراردادها، بررسی موقعیت های هم جهت، زنجیره قراردادهای آپشن، حرکت ساده بین سهم پایهو تاریخ های سررسید، پرتفوی لحظه ای آپشن با قابلیت فیلتر کردن، سهولت استفاده از استراتژی ها، بررسی سقف موقعیت های هم دگروه و نمودار روزانه آپشن هاست.

فراهانی در ادامه به قابلیت فیلترهای کاربردی در سفارشات و معاملات سهام و آپشن اشاره کرد و افزود:این سامانه هم امکان فیلترهای متنوع برای جستجوی سفارشات، معاملات، سهام و آپشن را داراست و هم امکان جداسازی معاملات سهام و آپشن در دو پنل مجزای تخصصی را دارد.

به گفته وی “صحرا پرو” همچنین امکان نمایش زنجیره قراردادها و پارامترهای ارزش گذاری آپشن و امکان پرداخت مستقیم وجه بدون نیاز به اتصال به درگاه بانکی را دارد.

شرکت صحرا با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه راهکارهای جامع فناوری اطلاعات در بازار سرمایه ایران فعال بوده وچشم انداز آن توسعه یکپارچه پلتفرم های معاملات آنلاین، مدیریت صندوق های سرمایه گذاری و مدیریت ثروت است.

source

توسط postbin.ir