حضور «نوین زعفران» در نمایشگاه بین‌المللی سیال پاریس





“نوین زعفران” از شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ در نمایشگاه سیال پاریس ۲۰۲۴ حضور دارد.

ایلنا؛ محمدرضا اردیخانی، مدیرعامل شرکت نوین زعفران در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای صنعت غذایی و کشاورزی در سطح بین‌المللی است که با حضور برندهای مطرح از سرتاسر دنیا و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، فضایی ایده‌آل برای تبادل تجربیات و نوآوری‌هاست.

وی اضافه کرد: این رویداد فرصت‌هایی برای کشف روندهای جدید بازار و نیازهای مصرف‌کنندگان فراهم می‌سازد و فرصتی بی‌نظیر برای همراهی مخاطبان جهانی را مهیا می‌کند.

اردیخانی متذکر شد: هدف ما از حضور در نمایشگاه سیال پاریس ۲۰۲۴، گسترش دامنه فعالیت‌های بین‌المللی، دیدار تازه با خریداران و برقراری روابط موثر با توزیع‌کنندگان جهانی زعفران است.

مدیر عامل شرکت نوین زعفران متذکر شد:  ما با معرفی زعفران اصیل ایرانی به بازارهای سراسر جهان در این مسیر گام برداشته و به کسب تجارب و روابط جدید از طریق تعامل با فعالان اقتصادی حوزه های مختلف صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی امید داریم.

وی اضافه کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه علاوه برارائه انواع محصولات شرکت “نوین زعفران” برنامه‌های ویژه‌‌ای نظیر برگزاری نشست‌های تخصصی و مشاوره‌های مستقیم بازدیدکنندگان به منظور اثر بخشی بر فرهنگ شناخت و مصرف زعفران ایرانی در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/


source

توسط postbin.ir