«گلها» دارنده گواهی قدمت ۱۰۰ ساله از یونسکو





صنایع غذایی و کشاورزی “گلها” با یک قرن حضور پرافتخار در صنعت غذای ایران و کسب انواع افتخارات، جوایز و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی و دارا بودن متنوع‌ترین سبد غذایی از دیرباز تا به امروز میهمان بی‌بدیل سفره‌های ایرانیان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مجتمع صنایع غذایی و کشاورزی “گلها” در سال ۱۳۱۸ به صورت سنتی فعالیت خود را از پله نوروزخان آغاز کرد. در آن دوره، زمانی که ادویه جات و سبزیجات خشک در کاغذهای قیفی شکل به فروش می‌رسید بنیانگزار “گلها” اولین کسی بود که از ملوان‌های روسی نایلون‌های یک طرف دوخت خریداری و موادغذایی را با کمک اتوهای ذغالی در آن بسته بندی کرد.

در آن دوره نسل اول “گلها” با توجه به مقتضای زمان و شرایط جامعه و نیاز آن دوره تصمیم مهمی گرفت، که آن مهم پایه‌گذار مجموعه‌ای عظیم و ماندگار امروزی گردیده است. در سال ۱۳۴۵ نسل دوم این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرد و هماهنگ با شرایط جامعه مسیر حرکت از تولید سنتی محصولات به سمت صنعتی شدن را طی کرد. تلاش‌های نسل دوم “گلها” به همت و تلاش مرحوم عبدالرضا کریمی تفرشی به ثمر نشست و این مجموعه شکلی صنعتی به خود گرفت.

با حرکت به سمت جلو و گام نهادن در مسیر تکنولوژی نیاز به افکار و اندیشه‌های نو احساس شد و این درست زمانی بود که نسل سوم گلها در ابتدای دهه هشتاد با تفکری نوین از راه رسید تا چرخ صنعت را این بار به مدد دانش و فناوری روز و نیروی جوانی به حرکت در آورد.

صنایع غذایی “گلها” امروز با داشتن بیش از ۵۰۰ نوع محصول دارای بالاترین تنوع محصول در سبد غذایی خانوار است و بیشترین گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی و جوایز و افتخارات را در کشور کسب کرده است.

امروز مجتمع صنایع غذایی “گلها” یک اشتغال‌آفرینی بزرگ چند هزار نفره در سطح کشور ایجاد کرده است و محصولات خود را به به نقاط مختلف جهان صادر می‌کند. دارا بودن بالاترین تنوع محصول نیز از ویژگی‌های منحصر بفرد این برند است که نشان از سال‌ها تلاش، تحقیق و توسعه در مسیر تامین سبد غذایی موردنیاز جامعه و احترام به نیاز و خواست مصرف کنندگان است.

صنایع غذایی “گلها” در دریافت ایزوها و گواهینامه‌های بین المللی سیستم‌های مدیریت کیفیت و انواع استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی در کشور همیشه پیشتاز و پیش قدم بوده و تقریبا تمامی ایزوها و گواهینامه‌های مرتبط و مورد نیاز را دریافت کرده و کمتر مجموعه‌ای است که این تعداد بالا از گواهینامه‌ها و استانداردهای ملی و بین‌المللی را در کشور کسب کرده باشد.

آنچه “گلها” را متمایز و منحصر بفرد کرده است محبوبیت آن با گذشت یک قرن و مصرف‌کنندگان حامی و وفادار آن است. این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای حال حاضر ایران است که موفق به دریافت گواهی قدمت صدساله از یونسکو شده و اولین دارنده گواهی یکصد سال قدمت از یونسکو در ایران است.

اولین دارنده نشان استاندارد نمک طعام در ایران، واحد نمونه استاندارد کشوری در سالهای  متمادی، دارنده تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان، دارنده تندیس زرین برترین شرکت‌های صنایع غذایی به انتخاب مصرف کنندگان در سالهای متوالی، دارنده نشان عالی اهتمام به کیفیت از انجمن کیفیت ایران و دارنده تندیس طلایی و گواهینامه پنج ستاره کیفیت از انجمن کیفیت ایران از جمله دستاوردهای این واحد تولیدی است.

 

 



انتهای پیام/


source

توسط postbin.ir