شاید خرید هدفون زنانه موضوعی چالش‌برانگیز باشد؛ چون اکثر هدفون‌های موجود در بازار ارگونومی مناسب با سر آقایان دارند. به همین دلیل در ادامه به سراغ معرفی هندزفری، هدفون و هدست های دخترانه رفته‌ایم.

همان‌طور که می‌دانیم، ساختار صورت خانم‌ها و آقایان از جهاتی متفاوت است. به‌طوری‌که خانم‌ها و مخصوصاً دختران جوان از ساختار و استخوان‌های ظریف‌تری برخوردار هستند؛ در نتیجه استفاده از هدفون‌هایی مناسب برای آقایان، ممکن برای خانم‌ها اندکی خسته کننده باشد. علاوه بر این، در اندازه‌های بزرگ می‌تواند زیبایی این قشر از کاربران که بیشتر به زیبایی چهره‌ خود اهمیت می‌دهند را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این در حالی اتفاق می‌افتد که سلایق دو گروه از کاربران نیز متفاوت خواهد بود. در این راستا این مقاله که پیش روی شما قرار دارد، به معرفی هندزفری، هدفون، و هدست های دخترانه می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید هندزفری زنانه برای خود یا نزدیکان هستید، این مطلب پلازا را از دست ندهید.

فهرست مطالب:

بهترین هندزفری‌های زنانه

در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به چند مدل از هندزفری‌های موجود در بازار که می‌توانند انتخاب مناسبی برای خانم‌ها به حساب بیایند.

۱. هندزفری بلوتوثی انکر Soundcore R50i

هندزفری دخترانه

انکر یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در زمینه تولید محصولات جانبی موبایل به حساب می‌آید. این برند، حضور فعالی در بازار هندزفری‌های بلوتوثی دارد و یکی از محصولات آن‌ها که توانسته نظر کاربران زیادی را جلب کند، مدل Soundcore R50i است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید هندزفری بلوتوثی دخترانه به حساب بیاید. این محصول از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است که می‌تواند برای خانم‌ها جذاب باشد. به لطف سری‌های سیلیکونی، ایربادها به راحتی داخل گوش قرار گرفته و با تکان دادن سر بیرون نمی‌افتند. از سمت دیگر، هندزفری Soundcore R50i دارای کنترل‌های لمسی برای مدیریت پخش موسیقی، حالت بازی برای کاهش تاخیر، ۲۰ حالت مختلف اکولایزر و میکرفون با قابلیت حذف نویز است. البته، خود هندزفری از ویژگی حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کند که با توجه به قیمتی که دارد، قابل انتظار است.

۲. هندزفری بدون سیم سامسونگ گلکسی بادز FE

هندزفری دخترانه

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌تواند برای خرید یک هندزفری دخترانه شیک، گزینه مناسبی به حساب بیاید، گلکسی بادز FE است. این محصول جزو ارزشمندترین هندزفری‌های بلوتوثی موجود در بازار است و می‌تواند ویژگی‌های کاربردی نظیر قابلیت حذف نویز فعال را در اختیار شما قرار دهد. نکته قابل توجه این است که عملکرد گلکسی بادز FE در حذف نویز، نسبت به قیمت مثال‌زدنی است و این محصول از این نظر می‌تواند با بسیاری از هندزفری‌های گران‌تر، رقابت کند. از سمت دیگر، کیفیت صدای این هندزفری با وجود اینکه کمی تاکید روی بیس دارد، قابل قبول است و می‌تواند تجربه لذت‌بخشی از گوش دادن به موسیقی برای شما به همراه داشته باشد. خرید گلکسی بادز FE بیشتر از همه برای کاربران گوشی‌های سامسونگ توصیه می‌شود؛ چراکه در این صورت شما می‌توانید با استفاده از کدک انحصاری SSC سامسونگ، ترانه‌ها را با کیفیت بسیار عالی گوش دهید.

۳. هندزفری شیائومی ردمی بادز ۶ اکتیو

هدفون دخترانه با قیمت ارزان

هندزفری ردمی بادز ۶ اکتیو، یکی از جدیدترین مدل‌های موجود در بازار است که می‌توانید برای خرید هندزفری زنانه در نظر داشته باشید. این محصول از درایورهای ۱۴.۲ میلی‌متری برخوردار است و می‌تواند صدا را با حجم بالا و اعوجاج کم، به گوش شما برساند. از سمت دیگر، به لطف بهره‌مندی از میکروفون‌های دوگانه با قابلیت حذف نویز، صدای شما در هنگام برقراری مکالمات تلفنی نیز با کیفیت و وضوح بالایی به مخاطبین منتقل خواهد شد. این هندزفری همچنین دارای ۵ حالت اکولایزر مختلف است که شما می‌توانید از میان آن‌ها، حالتی که بیشتر از همه با سلیقه‌تان هم‌خوانی دارد را انتخاب کنید. بهره‌مندی از بلوتوث ۵.۴، امکان اتصال سریع به دستگاه‌های مختلف و همچنین گواهی IPX4، از دیگر ویژگی‌های ردمی بادز ۶ اکتیو هستند.

همچنین بخوانید :

۴. سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو

هندزفری دخترانه

سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro یکی از جدیدترین هدفون‌های بی‌سیم این شرکت است. این هدفون‌ها دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بسیار پیشرفته‌ای هستند که با بهره‌گیری از سه میکروفون در هر گوشی، عملکرد قابل توجهی در حذف نویز دارند. همچنین این مدل دارای کیفیت صدای Hi-Fi با وضوح بالا و بیس عمیق است که گوش دادن به موسیقی یا تماس‌های تلفنی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. البته، در مورد طراحی آن اختلاف نظر زیادی وجود دارد اما اگر از ظاهر آن خوشتان آمده است و یک گوشی سامسونگ دارید، گلکسی بادز ۳ پرو به عنوان پرچم‌دار این برند کره‌ای، ارزش خرید بالایی دارد.

۵. اپل ایرپادز ۴

هندزفری زنانه

نسل جدید ایرپادهای اپل به تازگی وارد بازار شده‌اند و با توجه به پیشرفت‌هایی که نسبت به مدل‌های قبلی تجربه کرده‌اند، می‌توان آن‌ها را جزو برترین هندزفری‌های بدون سیم اپل به حساب آورد که برای خرید یک هندزفری بلوتوثی دخترانه و زنانه، انتخاب مناسبی هستند. اپل در این مدل قابلیت‌هایی نظیر صدای فراگیر با امکان ردیابی حرکات سر، بلندگوهای باکیفیت با ویژگی حذف نویز، اکولایزر تطبیقی و البته ویژگی حذف نویز فعال را ارائه می‌کند تا شما تجربه لذت‌بخشی از گوش دادن به موسیقی داشته باشید. همچنین، به لطف بهره‌مندی از تراشه H2، ایرپاد ۴ عملکرد بهتری در حذف نویز در هنگام مکالمات تلفنی دارد و سر و صداهای با فرکانس پایین را نیز به شکل بهتری از بین می‌برد.

بهترین هدفون‌های دخترانه

در صورتی که به دنبال یک هدفون هستید، می‌توانید مدل‌های زیادی را که مناسب استفاده برای دختران باشند، پیدا کنید. در ادامه با چند مدل مختلف موجود در بازار آشنا می‌شویم.

۱. هدفون انکر Soundcore Space One

هدفون دخترانه با قیمت ارزان

هدفون انکر Soundcore Space One، با توجه به قیمتی که دارد، یکی از ارزشمندترین گزینه‌هایی است که برای خرید هدفون دخترانه جدید می‌توانید مدنظر قرار دهید. این محصول از قابلیت حذف نویز بهره می‌برد و تا حد قابل توجهی در حذف سر و صدای اطراف شما موفق عمل می‌کند. از سمت دیگر، یکی دیگر از نقاط قوت آن، شارژدهی طولانی است که سبب می‌شود با یک بار شارژ، بتوانید برای مدت زیادی با خیال راحت به موسیقی گوش دهید. ویژگی‌های دیگر مانند پشتیبانی از LCDAC، از دیگر ویژگی‌های کاربردی انکر Soundcore Space One هستند. البته، در مورد کیفیت صدای این محصول باید گفت که میزان بیس و تریبل کمی بیش از رقبا است و اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد، بهتر است مدت زمانی را با تنظیمات اکولایزر آن وقت صرف کرده و صدا را آنطور که می‌خواهید، شخصی‌سازی کنید؛ با این همه، کیفیت ساخت و طراحی Soundcore Space One، مثال‌زدنی و قابل مقایسه با هدفون‌های چند ده میلیونی از برندهایی مانند سونی، بوز یا اپل است.

همچنین بخوانید :

۲. هدفون JBL Tune 520 BT

هندزفری زنانه

برای خرید هدفون دخترانه با قیمت ارزان، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد اما اگر اعتبار برند برایتان مهم است، یکی از گزینه‌های مناسب، هدفون JBL Tune 520 BT است. این محصول از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد و از همین رو می‌تواند برای اکثر کاربران انتخاب مناسبی باشد. جی‌بی‌ال Tune 520 BT از بلوتوث نسخه ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و قادر است صدا را با کیفیت خوب و پایداری قابل قبول، به صورت بی‌سیم به گوش شما برساند. از سمت دیگر، شما با استفاده از اپلیکیشن JBL، می‌توانید به تنظیمات اکولایزر هدفون دسترسی داشته و صدای آن را شخصی‌سازی کنید. شارژدهی ۵۷ ساعته با پشتیبانی از شارژ سریع، از دیگر ویژگی‌هایی است که JBL Tune 520 BT در اختیار شما می‌گذارد.

۳. هدفون سونی WH-1000XM5

هندزفری بلوتوثی دخترانه

در صورتی که قیمت برای شما در اولویت قرار ندارد و به دنبال داشتن یک تجربه صوتی منحصر به فرد هستید، گزینه‌ای بهتر از هدفون سونی WH-1000XM5 پیدا نخواهید کرد. هدفون پرچم‌دار برند سونی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی مانند حذف نویز فعال، میکروفون باکیفیت، کیفیت صدای مثال‌زدنی و همچنین شارژدهی طولانی وارد بازار شده است و یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. این مدل دارای طراحی جدیدتر در مقایسه با مدل‌های قبلی است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های WH-1000XM5، بهبود چشمگیر در تکنولوژی حذف نویز است که حالا از چهار میکروفون در هر گوشی و یک پردازشگر اختصاصی استفاده می‌کند تا صدای محیط را به‌طور بهتری از بین ببرد. صدای این هدفون با درایورهای ۳۰ میلی‌متری ارتقا یافته و جزئیات دقیق‌تر و کیفیت صدای غنی‌تری را ارائه می‌دهد.

بهترین هدست‌های دخترانه

در صورتی به بازی‌های ویدیویی علاقه دارید و به دنبال یک هدست هستید، یا کیفیت صدای میکروفون برای شما مهم است، هدست‌های زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند نظر شما را به خود جلب کنند. در ادامه با چند نمونه از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

۱. هدست گیمینگ ریزر BlackShark V2 X

هدست دخترانه

هدست Razer BlackShark V2 X یک گزینه عالی برای گیمرهایی است که به دنبال کیفیت صدای حرفه‌ای و راحتی بالا هستند. این هدست به درایورهای ۵۰ میلی‌متری TriForce مجهز است که صدایی شفاف با بیس قدرتمند و وضوح بالا ارائه می‌دهد. هدست BlackShark V2 X توانایی ایجاد صدای فراگیر ۷.۱ کاناله را دارد که به کاربران امکان می‌دهد جزئیات دقیق‌تری از صداهای محیطی مانند قدم‌ها یا صدای تیراندازی را بشنوند که برای گیمرهای حرفه‌ای که در مسابقات رقابتی آنلاین شرکت می‌کنند بسیار اهمیت دارد. همچنین، میکروفون ریزر بلک‌شارک V2 X نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و عملکرد عالی در حذف نویز دارد.

همچنین بخوانید :

۲. هدست اونیکوما K10 پرو

هدست دخترانه

هدست گیمینگ K10 پرو از برند معروف اونیکوما، یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای است که با توجه به قیمت، امکانات و ارزش خرید مناسبی را ارائه می‌دهد. نکته برجسته این هدست، بیس قوی آن است که برای بازی‌های آنلاین و شوتر بسیار مهم است. با درایورهای ۵۰ میلی‌متری K10 پرو، می‌توانید صداها را با بیس قوی و وضوح بالا بشنوید. ویژگی‌های دیگری مانند میکروفون با قابلیت حذف نویز، نورپردازی RGB و پشتیبانی از صدای فراگیر، این محصول را به یکی از بهترین هدست‌های دخترانه زیر یک میلیون تومان در سال ۲۰۲۴ تبدیل می‌کند.

۳. هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S

هدفون بلوتوث دخترانه

هدفون بلوتوثی Q8-851S محصولی از شرکت نیا (NIA) است. این محصول در انواع رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود و با ارگونومی خوبی که دارد می‌تواند به عنوان یک هدست دخترانه برای این طیف از کاربران انتخاب بسیار خوبی را رقم بزند. گفتنی است که شرکت نیا شرکتی خوشنام در عرصه تولید هدفون‌های قدرتمند شناخته می‌شود که کیفیت صدای خوبی نیز دارند و این محصول نیز می‌تواند تجربه شنیدن صدای باکیفیتی را برای کاربران رقم بزند.

هدفون بلوتوث دخترانه نیا مدل Q8-851S علاوه بر اتصال بلوتوث، به قابلیت جک هدفون نیز مزین است و از این طریق می‌تواند به گوشی‌های هوشمند نیز متصل شود. علاوه بر موارد بیان شده، به مانند سایر رقبا، این محصول نیز از امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی برخوردار است. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه نیز از دیگر ویژگی‌های برازنده این محصول به شمار می‌رود که آن را به یکی از بهترین هدفون‌های بازار که در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند، تبدیل کرده است.

سخن پایانی

در این مطلب با چند هدست و هندزفری زنانه آشنا شدیم که می‌توانند برای خرید انتخاب مناسبی باشند؛ با این وجود، گزینه‌های دیگری هم هستند که می‌توانید برای خرید در نظر داشته باشید. امیدواریم که با معرفی این هندزفری‌ها، هدفون‌ها و هدست‌های دخترانه، در انتخاب دستگاه مورد نظرتان به شما کمک کرده باشیم. از نظر شما کدام گزینه انتخاب بهتری است؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط postbin.ir