سریال بدون سود بدون عشق درامی کمدی رمانتیک محصول شبکه tvN است. با معرفی سریال No Gain No Love همراه ما باشید.

سریال بدون سود بدون عشق با کارگردانی کیم جونگ شیک (Kim Jung Shik)، سازنده آثاری همچون سریال Strong Girl Namsoon 2023 و سریال Work Later, Drink Now 2021 و نویسندگی کیم هی یونگ (Kim Hye Young)، که نویسندگی سریال Her Private Life 2019 را در کارنامه کاری خود دارد ساخته شده است. شین مین آه و کیم یونگده در این درام نقش زن و مردی را بازی می‌کنند که در ظاهر، طی یک قرارداد با هم ازدواجی ساختگی کرده‌اند اما در واقعیت بیشتر از هر زوج دیگری به یکدیگر اهمیت می‌دهند. با بررسی سریال کره ای بدون سود بدون عشق همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال بدون سود بدون عشق

سونگ هه یونگ برای ترفیع گرفتن در شرکت و استفاده از مزایای پس از ازدواج، تصمیم می‌گیرد یک ازدواج نمایشی راه بیاندازد. او به کیم جی اوک، پسر جوانی که در سوپرمارکت نزدیک خانه‌اش کار می‌کند، پیشنهاد یک ازدواج قراردادی و یک روزه را می‌دهد و جی اوک پیشنهادش را می‌پذیرد. جی اوک طبق قولی که به هه یونگ داده بود، درست یک روز پس از ازدواجشان ناپدید می‌شود. اما چند ماه بعد مجبور می‌شود در همان شرکتی که هه یونگ در آن مشغول به کار است، استخدام شود! چه اتفاقی برای این زوج تقلبی که تمام کارکنان شرکت در مراسم ازدواج آن‌ها شرکت کرده بودند خواهد افتاد؟

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال بدون سود بدون عشق

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای بدون سود بدون عشق آشنا شویم.

شین مین آه در نقش سون هه یونگ

شین مین آه متولد 5 آپریل 1984 است. این بازیگر در آثاری مانند سریال “Our Blues 2022″، سریال “Hometown Cha-Cha-Cha 2021″، سریال “My Girlfriend Is a Gumiho  2010” و سریال “A Love to Kill  2005” بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کیم یونگ دائه در نقش کیم جی اوک در سریال بدون سود بدون عشق

کیم یونگ دائه متولد 2 مارس 1996 است. این هنرمند در عناوینی مانند سریال “Moon in the Day 2023″، سریال “The Forbidden Marriage 2023”، سریال “Shooting Stars  2022” و سریال “The Penthouse: War in Life  2020-2021” نقش آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

لی سانگ یی در نقش بوک گیو هیون

لی سانگ یی متولد27 نوامبر 1991 است. این بازیگر را می‌توانید در درام های دیگری مانند سریال “Bloodhounds 2023″، سریال “My Demon 2023”، سریال “Hometown Cha-Cha-Cha 2021” و سریال “Youth of May 2021” دنبال کنید.

هان جی هیون در نقش نام جا یون در سریال No Gain No Love

هان جی هیون متولد 21 مارس 1996 است. این بازیگر در آثاری مانند سریال “Face Me 2024″، سریال “Cheer Up 2022″، سریال “The Penthouse: War in Life 2020-2021” و سریال “The Wind Blows 2019” حضور دارد.

بررسی و نقد سریال No Gain No Love

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال بدون سود بدون عشق گفتیم، داستان این درام حول محور دو نفر می‌چرخد که در ابتدا نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت هستند، و وارد یک ازدواج قراردادی می‌شوند، اما در احساسات غیرقابل پیش‌بینی غرق می‌شوند. سریال No Gain No Love با تجزیه و تحلیل دقیق هزینه و فایده از دیدگاه هه یونگ و گذشته پنهان جی ووک این فرض را غنی می‌کند و لایه‌هایی از تعامل را به روایت شخصیت محور خود اضافه می‌کند که بیننده‌ها را مجذوب خود می‌کند. نویسندگی هوشمندانه و بازی شایسته از این تلاش حمایت می‌کند.

اما سریال No Gain No Love تنها یک درام کمدی رمانتیک ساده با موضوعی تکراری نیست. این درام در چند قسمت ابتدایی تبعیضاتی که در شرکت‌های کره ای میان افراد مجرد و ازدواج کرده قائل می‌شوند را مورد بررسی قرار می‌دهد. ما هه یونگ را می‌بینیم، زنی مستقل، سخت کوش و واقع‌گرا که متوجه می‌شود تا زمانی که ازدواج نکند نمی‌تواند به ترفیع و دیگر مزایایی که به آن‌ها نیاز دارد برسد. اما این تنها دلیل هه یونگ برای تصمیم به یک ازدواج قراردادی نیست.

او متوجه می‌شود که آلزایمر مادرش بدتر شده و ممکن است فرصت زیادی برای زنده ماندن داشته باشد و این تنها فرصت هه یونگ برای برگزاری یک مراسم عروسی است که مادرش بتواند در آن حضور داشته باشد. هه یونگ از کودکی همیشه مجبور بود تا محبت و توجه پدر و مادرش را با خواهر و برادرهای ناتنی مختلفی که برای مدت زمان کوتاهی در کنارشان زندگی می‌کردند تقسیم کند. خانه آن‌ها شبیه به پرورشگاهی بود که کودکان بی‌سرپرست یا بد سرپرست تا زمانی که والدین جدید پیدا کنند در آن زندگی می‌کردند.

به همین دلیل هه یونگ عادت دارد تا به افرادی که وارد زندگی‌اش می‌شوند به چشم مسافرانی که دیر یا زود تنهایش می‌گذارند نگاه کند و از مادرش بخاطر توجه بیش از حد همیشگی‌اش به دیگران متنفر است. مخصوصا پس از اینکه پدر یکی از کودکان بدسرپرستی که در خانه آن‌ها زندگی می‌کرد، پدر هه یونگ را به قتل می‌رساند. او پس از این حادثه خانه را ترک می‌کند و تصمیم می‌گیرد مستقل و تنها زندگی کند. هرچند حالا پس از گذشت چند سال از آن اتفاق، هه یونگ در کنار دو خواهر ناتنی‌اش جا یون (نویسنده رمان‌های اینترنتی) و مین کیونگ (صدا پیشه)، زندگی می‌کند و این سه نفر به یکدیگر بسیار نزدیک هستند.

بیایید به ادامه داستان سریال No Gain No Love برگردیم. هه یونگ که به دنبال فردی مناسب برای برگزاری یک مراسم ازدواج ساختگی است، تصمیم می‌گیرد به کیم جی اوک پسری که در فروشگاه نزدیک خانه‌اش کار می‌کند پیشنهاد یک شغل پاره وقت بدهد، بی‌خبر از اینکه جی اوک او را می‌شناسد و به او علاقه دارد. بهرحال جی اوک پیشنهاد هه یونگ را قبول می‌کند و این دو نفر در کنار هم یک مراسم ازدواج ساختگی موفقیت آمیز را برگزار می‌کنند و جی اوک پس از ازدواج طبق قولی که داده بود ناپدید می‌شود.

ممکن است در 4 قسمت اول، ماجراهای سریال بدون سود بدون عشق کمی تکراری و خسته کننده به نظر برسد، اما پیشنهاد می‌کنیم تماشای این درام را ادامه دهید زیرا ورق بر می‌گردد و ماجراهای بین هه یونگ و جی اوک بطرز غیر قابل باوری جذاب‌تر و زیباتر از قبل ادامه پیدا می‌کند و عاشقانه‌ای فراموش نشدنی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. شیمی بین شین مین آه و کیم یونگ ده به تدریج قلب هر بیننده ای را به لرزه در می‌آورد. بانمکی مین آه و جذابیت یونگده فضایی شیرین را ایجاد می‌کند و استفاده کارگردان از خلاقیت‌های کمیک مانند به طور موثر جذابیت بخش کمدی را افزایش می‌دهد. بازی بازیگران سریال No Gain No Love هر گونه کلیشه‌ای را از بین می‌برد و لذت‌های غیرمنتظره ای را به ارمغان می‌آورد.

داستان فرعی مربوط به رابطه نام جا یون (هان جی هیون) و بوک کیو هیون (لی سانگ یی) نیز درگیری در داستان را عمیق‌تر می‎کند. نام جا یون، نویسنده رمان‌های آنلاین، و بوک کیو هیون وارث ثروتمندی که در مورد رمان های جا یون اظهار تنفر می‌کند، برای اولین بار در یک ایستگاه پلیس با هم ملاقات می‌کنند. ارتباط آن‌ها، که از یک تعامل خصمانه و پر از نفرت به عنوان یک نویسنده و هیترش شروع می‌شود، تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد و کنجکاوی را در مورد حرکات بعدی آن‌ها بر می‌انگیزد.

در قسمت چهارم سریال بدون سود بدون عشق ماجراها به نقطه عطف می‌رسد، زیرا جی اوک به عنوان یک کارمند جدید به شرکت هه یونگ می‌پیوندد. داستان مرموز پیرامون جی اوک، که بعد از عروسی ساختگی‌شان بدون هیچ حرفی آنجا را ترک کرد، شروع به آشکار شدن می‌کند و وعده می‌دهد که پویایی جدیدی را به درگیری‌های عاشقانه آنها تزریق کند.

در حالی که ماجراهای سریال No Gain No Love از یک داستان کمدی رمانتیک آشنا و قابل پیش‌بینی پیروی می‌کند، و همان‌طور که حدس می‌زدیم جی اوک برادر ناتنی بوک گیو هیون است که به عنوان یک اهرم برای تلاش بیشتر گیو هیون برای اداره شرکت به آنجا فرستاده می‌شود، اما تمرکز درام روی تصمیمات افراد است و زیاد درگیر مسائل تصاحب قدرت و ارث و میراث نمی‌شود.

اما مانور اصلی سریال کره ای بدون سود بدون عشق همیشه بر روی تصمیمات هه یونگ است و نقاط عطف این درام به مهربانی، قدرت بخشش و تصمیمات منطقی هه یونگ در برخورد با هر حادثه در زندگی‌اش رابطه مستقیم دارد. او درحالی که از به قتل رسیدن پدرش توسط پدر جا یون با خبر بود، باز هم جا یون را رها نکرد و سال‌ها با پنهان کردن اینکه از همه چیز با خبر است کنار جایون زندگی کرد.

هه یونگ بارها پس از فهمیدن مسائل مختلف در مورد زندگی جی اوک باز هم او را درک کرد و بجای رها کردن جی اوک، در کنارش ماند و برای زخم‌های او مثل یک مرهم عمل کرد. هه یونگ پر از درد بود اما بجای شکستن و جا زدن، همیشه رو به جلو پیش رفت و برای اطرافیانش یک تکیه گاه امن و مطمئن بود و تمام این‌ها دلایلی هستند که باعث می‌شوند سریال بدون سود بدون عشق یک درام زیبا و فراموش نشدنی برای طرفدارن شین مین آه باشد.

ژانر سریال No Gain No Love کمدی رمانتیک است و تعداد قسمت های سریال بدون سود بدون عشق 12 اپیزود 70 دقیقه ای به همراه یک قسمت ویژه است. همچنین اگر در مورد نمرات سریال No Gain No Love  کنجکاو هستید، این درام از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.7 از 10 و از سایت مای دراما لیست نمره 8.4 از 10 را کسب کرده است.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال کره ای بدون سود بدون عشق همراهتان بودیم. شما سریال جدید کیم یونگ ده و شین مین آه را دیده‌اید؟ نظرتان درباره این این درام چیست؟ تماشای آن را به دیگران پیشنهاد میکنید؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

منتخب کاربران

source

توسط postbin.ir