روزهای خوش در رالف لورن، جایی که طراحی کلاسیک بی انتها مورد توجه مصرف کنندگان است، به خصوص در … [+] آسیا. (عکس از نیلسون بارنارد/گتی ایماژ برای هفته مد مرسدس بنز)
getty در دنیایی که همیشه در حال تغییر و غیرقابل پیش‌بینی است، طراحی کلاسیک آمریکایی و میراث جاودانه به نظر می‌رسد با قضاوت برخی از چهره‌های قابل‌توجه از شرکت رالف لورن، روز را به دست آورده‌اند.
این شرکت دیروز به دلیل اینکه گزارش داد در سه ماهه دوم خود به حرکت خود ادامه داده است و جزئیات رشد در تمام مناطق و افزایش متوسط ​​قیمت خرده فروشی خود را نشان می دهد، نگرانی های لوکس جهانی را کاهش داد.
در واقع، رالف لورن، که نام تجاری خود را با فروش کراوات در فروشگاه بزرگ بلومینگدیل، نیویورک نه چندان دور از دفاتر کنونی آن در خیابان مدیسون آغاز کرد، به بهترین عملکرد خود در سال‌های اخیر دست یافته است.
این خرده‌فروش به‌ویژه با عملکرد قوی در اروپا و آسیا، به‌علاوه انتظارات صعودی نسبت به فروش داخلی در فصل تعطیلات تقویت شد، در حالی که آماده می‌شود تا فعالیت‌های خود را به‌ویژه در چین افزایش دهد، جایی که – برخلاف بسیاری از برچسب‌های لوکس دیگر – همچنان شاهد رشد فروش قوی در سال است. در سال
رالف لورن اکنون انتظار دارد که درآمد سال مالی 2025 به میزان 3 تا 4 درصد بر مبنای ارز ثابت رشد کند که از راهنمایی قبلی 2 تا 3 درصد افزایش یافته است.
درآمد خالص در سه ماهه منتهی به 28 سپتامبر به 147.9 میلیون دلار رسید که نسبت به 146.9 میلیون دلار در دوره سال قبل با درآمد 1.726 میلیارد دلاری که بهتر از 1.681 میلیارد دلار پیش بینی تحلیلگران بود و از 1.633 میلیارد دلار گزارش قبلی بالاتر بود، رشد کمی داشت. سال فروش در آمریکای شمالی 3 درصد و در اروپا 7 درصد افزایش یافته است، با فروش مستقیم قوی‌تر به مصرف‌کننده که به طور گسترده‌ای مورد انتظار کاهش در بخش عمده‌فروشی آن است.
اطلاعات بیشتر برای شما جدول کلمات متقاطع کوتاه NYT و پاسخ‌های امروز دوشنبه، 11 نوامبر: نکات، اسپانگرام و پاسخ‌ها برای دوشنبه، 11 نوامبر، کورسک گورستانی برای وسایل نقلیه جنگی روسی BTR-82 است – و مسافران آنها تحت کنترل شرکت قرار گرفتند شبکه توزیع خود را با کاهش اتکا به عمده فروشی حساب در ایالات متحده و گسترش ردپای خرده فروشی خود، به ویژه در آسیا. همچنین بودجه بازاریابی خود را دوبرابر کرد و به 7 درصد از کل درآمد رساند، که رالف لورن، رئیس و مدیر عامل شرکت پاتریس لووت گفت که این شرکت را قادر ساخته است «داستانی بسیار گسترده‌تر را در بسیاری از پلتفرم‌های مختلف بیان کند».
فروش جهانی رالف لورن در همان زمان، این شرکت همچنین در چندین سال گذشته در یک “سفر بلندی” در محصولات، داستان سرایی و تجربه مصرف کننده در فروشگاه و آنلاین بوده است و روی کیفیت و طراحی سرمایه گذاری کرده است که به آن اجازه داده است عرضه محصولات جدید با ارزش بالاتر
فروش جهانی در همان فروشگاه 10 درصد افزایش یافت که ناشی از اعداد مثبت در تمام مناطق بود. فروش فروشگاه های مشابه در آمریکای شمالی 6 درصد افزایش یافت، با جهش 9 درصدی در فروشگاه های آجر و ملات بیش از جبران کاهش 2 درصدی تجارت دیجیتال.
لباس پولو رالف لورن در فروشگاه مردانه پرچمدار رالف لورن، نیویورک به نمایش گذاشته شد. … [+] عکاس: Bing Guan/Bloomberg
© 2024 Bloomberg Finance LP اما آسیا ستاره بود. درآمدها با 9 درصد افزایش به 380 میلیون دلار رسید، در حالی که فروش فروشگاه های مشابه در آسیا 11 درصد افزایش یافت، با 10 درصد افزایش در فروشگاه ها و 19 درصد افزایش در تجارت دیجیتال، به ویژه با افزایش فروش در چین با آنچه رالف لورن گفت: پایین است. -افزایش درصد نوجوانان
درآمد هنوز تا حدی در حال افزایش است زیرا این برند فضای بیشتری برای رشد دارد زیرا در حال حاضر تنها حدود 8 درصد از فروش جهانی را در چین ایجاد می کند در حالی که بیش از 20 درصدی است که بسیاری از برندهای برتر جهانی دیگر به دست می آورند، و شرکت قصد دارد به توسعه خود ادامه دهد. عملیات چینی آن
قیمت سهام رالف لورن این نیز خبر خوبی برای سهامداران است. در حالی که ارزش سهام آن پس از جهش بلافاصله پس از اعلام نتایج، اندکی کاهش یافته است، قیمت سهام در حدود 2.22 دلار در سال تا به امروز بیش از نصف و در مقایسه با 12 ماه قبل 90 درصد افزایش یافته است.
لووت گفت: «تیم‌های ما استراتژی بلندمدت ما را به خوبی اجرا می‌کنند و انرژی و هیجان را در پشت نام تجاری معروف ما از طریق محیطی که همچنان یک محیط عملیاتی جهانی متلاطم است، تزریق می‌کنند.» “عملکرد قوی تجاری ما در هر جغرافیایی در این سه ماهه بر انعطاف پذیری محرک های رشد متنوع و پایه مصرف کننده ما تاکید می کند، و به ما اعتماد به نفس می دهد تا چشم انداز مالی خود را برای کل سال مالی قبل از فصل تعطیلات بسیار مهم بررسی کنیم.”
رالف لورن سه ماهه دوم را با 1.7 میلیارد دلار پول نقد و سرمایه گذاری کوتاه مدت و 1.1 میلیارد دلار کل بدهی به پایان رساند، در حالی که در پایان سه ماهه دوم مالی 2024 به ترتیب 1.5 و 1.1 میلیارد دلار بود.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Mark FaithfullFollowingMark Faithfull یک متخصص خرده‌فروشی و املاک جهانی مستقر در لندن است که پوشش فوربس خود را در چهار سال گذشته بر خرده‌فروشان و مارک‌های جدید، گرایش‌های مصرف‌کننده و تکامل مقاصد متمرکز کرده است. او همچنین به‌عنوان سردبیر MAPIC در کن، فرانسه و سردبیر کنگره جهانی خرده‌فروشی رومینگ شهری، دو تا از بزرگترین رویدادهای خرده‌فروشی بین‌المللی سالانه، کار می‌کند. او را برای مصاحبه‌های انحصاری مدیرعامل خرده‌فروشی، پیشرفت‌های تازه در خرده‌فروشی و F&B، به‌علاوه داستان‌های بین‌المللی از سفرهای او در سراسر جهان خرده‌فروشی دنبال کنید.”>

خمات سئو سایت

توسط postbin