تسویه‌حساب شخصی شلوغ در مقابل صندوقدار شلوغ، در فروشگاه تارگت، کوئینز، نیویورک بررسی کنید. (عکس از: لیندزی … [+] نیکلسون/UCG/گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ)
گروه تصاویر UCG/Universal Images از طریق Getty Images روزهایی را به خاطر دارید که مسافران خطوط هوایی همه از یک خط در امنیت عبور می کردند؟
این روزها مانند همیشه قبل هستند (تا حدی به این دلیل که بودند)، و اکنون مسافران این گزینه را دارند که بین Clear، TSA PreCheck، یا، به دلیل نبود راه بهتر، غربالگری امنیتی استاندارد، یکی را انتخاب کنند.
همه اینها این سوال را ایجاد می کند: چرا خرید خواربارفروشی نمی تواند یا نباید به همین شکل تکامل یابد؟
تشابهات کاملاً چشمگیر است.
در فرودگاه‌ها، همه مسافران برای تحویل گرفتن در صف می‌ایستادند تا اینکه کیوسک ورود همه‌جا به مد شد. مدتی طول کشید تا مسافران با کیوسک‌ها راحت شوند، و در واقع، تعداد زیادی از مردم هنوز با آن‌ها مشکل دارند و هنوز هم ترجیح می‌دهند در صف منتظر بمانند، اما اکنون اکثر ترافیک در اکثر فرودگاه‌های اصلی از آن‌ها عبور می‌کند.
این الگوی پذیرش منعکس کننده الگوی خرید خود در فروشگاه های مواد غذایی است. زمانی که خود پرداخت برای اولین بار روی صحنه آمد، مدتی طول کشید تا خریداران به آن عادت کنند، اما اکنون، به‌ویژه پس از همه‌گیری همه‌گیری، صف خودخروجی می‌تواند تا زمانی باشد، اگر نه بیشتر از، صف‌های یک خط. با صندوقدار
اوه، اما خود پرداخت!
آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، خودپردازی بلای فعلی وجود هر بقالی است. این عامل اصلی همه چیز از دزدی و کوچک شدن تا کابوس‌های روان‌شناختی فلج کننده مصرف‌کننده است که از روزهای ابتدایی اعلان «اقلام گم‌شده در منطقه چمدان‌ها» باقی مانده بود.
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی در سال 2024 توسط ByCassidy HortonContributorهر خرده‌فروشی از Dollar General تا Target TGT سعی کرده است که بین کارکنان خود تعادل را بررسی کند.
و پاسخ به این سوال ممکن است به طور ناخواسته از طریق Walmart WMT کشف شده باشد.
والمارت اخیراً زمانی که Business Insider مقاله‌ای نوشت و بر اساس عکس‌ها و پرسش‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی، به این موضوع اشاره کرد که والمارت ممکن است «خط‌های خودبازپرداخت را فقط برای رانندگان اسپارک و مشتریان والمارت+ محدود کند» را در یک وضعیت کوچک قرار داد، ادعایی که بعداً مطرح شد. توسط رویترز تکذیب شد.
تیم بررسی واقعیت رویترز این مقاله را «گمراه‌کننده» خواند و اظهار داشت که «خط‌های خودخروجی Walmart برای اعضای Walmart+ محفوظ نیست. یک فروشگاه می‌تواند بسته به ترافیک مشتری، خطوطی را که خود تسویه‌حساب می‌کنند برای اعضا و رانندگان تحویل‌دهنده تعیین کند.»
اما اگر بودند چه؟
اگر مشتریان والمارت مجبور به پرداخت هزینه پرداخت خود باشند چه می‌شد؟ آیا این ایده واقعاً بد است؟
اگر مشتریان پرداخت کننده این گزینه را داشته باشند که از طریق خود تسویه‌حساب بپردازند و مشتریانی که پولی پرداخت نمی‌کنند باید در صف منتظر بمانند تا از طریق چک‌لین‌های استاندارد عبور کنند، درست مثل همه؟
چه اشکالی دارد؟
طبق گزارش گالوپ، یک فرد شاغل به طور متوسط ​​سالانه 4.2 سفر هواپیمایی انجام می دهد و متوسط ​​بزرگسالان غیرشاغل 2.7 سفر انجام می دهند. هر دوی این آمارها در مقایسه با تعداد سفرهایی که یک خانواده آمریکایی به طور متوسط ​​به خواربارفروشی می‌رود، که طبق آمار Statista، 1.6 سفر در هفته است، هیچ است!
و با این حال، مردم حاضرند برای اجتناب از خطوط در فرودگاه خیلی بیشتر بپردازند؟
هزینه TSA PreCheck به تنهایی (78 دلار آنلاین) تقریباً برابر با Walmart+ (98 دلار در سال) یا Target Circle 360 ​​(99 دلار در سال) است و Clear تقریباً 200 دلار در سال (به طور دقیق 189 دلار) است. هیچ کدام از اینها با تمام مزایای بسیار دیگری که معمولاً با اشتراک خرده فروشان مرتبط است همراه نیستند – بدون ارسال رایگان، بدون تخفیف بنزین، نادا.
بنابراین سوالی که خواربارفروشان باید از خود بپرسند این نیست که “آیا باید خطوط خود را به دارندگان اشتراک خود اختصاص دهیم یا نه؟”
سوالی که آنها باید از خود بپرسند این است که “چقدر باید شروع به شارژ کنیم؟”
20 دلار؟ 50 دلار؟ 100 دلار؟
هنوز هیچ‌کس این پاسخ را نمی‌داند، اما می‌توان با قیمت پایین خود شرط‌بندی کرد که نه همه خواربارفروش‌ها، بلکه برخی‌ها، می‌توانند به زودی در این مسیر آزمایش کنند.
شباهت ها آنقدر چشمگیر هستند که دیگر نمی توان آنها را نادیده گرفت.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. کریس والتوندنبال کریس والتون میزبان پادکست شماره 1 در خرده فروشی، Omni Talk Retail Fast Five است و از سال 2018 برای فوربس می نویسد. او یک مدیر سابق سطح معاونت در Target است و به طور منظم هر چیزی و هر چیزی که مربوط به آینده خرده فروشی او همچنین دارای مدرک لیسانس اقتصاد و تاریخ از دانشگاه استنفورد و مدرک MBA از دانشکده بازرگانی هاروارد است.

تولید محتوا تخصصی

source

توسط postbin.ir