به منظور پاسخگویی به درخواستها و مطالبات؛

در راستای تحقق سیاستهای دولت و پاسخگویی مستقیم و شفاف به هموطنان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با چند تن از هموطنان و همکاران در دفتر کار خود، دیدار و گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان مسایل، مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دولت، در این ملاقات که امروز (سهشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) برگزار شد، چند تن از هموطنان، همکاران و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در دفتر وزیر ارتباطات، به صورت مستقیم و بیپرده به بیان مسائل، دغدغهها و درخواستهای خود در زمینه مسائل مختلف مربوط به وضعیت شغلی و اداری مرتبط پرداختند.
در ادامه سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از شنیدن دقیق صحبت های مراجعان، با ارائه پاسخ دقیق، شفاف، متقن و مستند به سخنان هریک از مراجعان به فراخور موضوع مطرح شده، طبق اختیارات قانونی دستورات لازم برای پیگیری را صادر کرد.
این ملاقات که به منظور برقراری ارتباط مستقیم با مردم، با رویکرد حل مشکلات و مسائل مردم برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات مردمی از نزدیک و تقویت ارتباط با آنان و ارتقای سطح تصمیمگیریها فراهم کرد که در عین حال نقش مؤثری در ایجاد شفافیت و تکریم ارباب رجوع داشته و زمینه را برای ارائه خدمات با کیفیت تر و اتخاذ سیاستهای اجرایی مناسب تر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم میکند.
جلسات ملاقات مردمی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسیدگی به شکایات به شکل مستمر در حال برنامهریزی است و هموطنانی که تمایل به ملاقات با وزیر ارتباطات دارند میتوانند برای هماهنگی از طریق سامانه ملاقات مردمی این وزارت به نشانی ict.gov.ir/fa/visit اقدام کنند.
انتهای پیام/
source