شفقنا رسانه- طبق اعلام گوگل، قابلیت «گوگل لنز» به سرویس «یوتیوب شورتس» افزوده می‌شود.

به گزارش شفقنا رسانه از ایسنا، یوتیوب در حال آزمایش اضافه کردن ویژگی «گوگل لنز» به سرویس «یوتیوب شورتس»(YouTube Shorts) است.

به نقل از انگجت، ادغام این فناوری در پلتفرم ویدئوی کوتاه یوتیوب به بینندگان این امکان را می‌دهد تا اطلاعات بیشتری درباره آنچه در یک کلیپ می‌بینند، جستجو کنند.

طبق اعلام گوگل، این عملکرد برای همه کاربران «یوتیوب شورتس» از این هفته آغاز خواهد شد.

هنگامی که این ویژگی در حساب کاربران فعال شد، می‌توانند با توقف موقت ویدئو، انتخاب سرویس «لنز» از منوی بالا و سپس ضربه زدن یا برجسته کردن عنصری از کلیپ برای جستجو، به این ویژگی دسترسی پیدا کنند. سپس مطابقت‌های بصری و نتایج جستجو در بالا قرار می‌گیرند.

جزئیات بیشتر در صفحات پشتیبانی گوگل ارائه شده است.

گوگل گفته است که در مرحله آزمایشی، تبلیغات در نتایج نشان داده نمی‌شوند. علاوه بر این، فعلا پیوندهای وابسته به خرید یا امکان خرید محصولات در دسترس نیست.

به نظر می‌رسد این یک ادغام است که به احتمال زیاد می‌تواند در آینده به یک منبع خریدمحور تبدیل شود.

source

توسط postbin.ir