در گفت وگو با ایلنا اعلام شد:

asdasd





جانشین پلیس راه راهور فراجا ضمن بیان اینکه تصادفات در سفرهای نوروزی نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده است، گفت: تا کنون ۴۱۷ هموطن در اثر سوانح رانندگی طی سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور در سفرهای نوروزی اظهار کرد: مانند روزهای قبل ترافیک در محورهای خروجی استان تهران و سایر کلانشهرها به سمت استانهای زیارتی و سیاحتی و شمال کشور پرحجم و در برخی محدوده‌ها سنگین است.

جانشین پلیس راه راهور فراجا تصریح کرد: در محور چالوس در محدوده‌های شهرستانک، پل زنگوله و سیاه بیشه به صورت مقطعی شاهد بار ترافیک سنگین هستیم به همین دلیل از ۹ و ۳۰ صبح تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع شده است و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه محور چالوس؛ جنوب به شمال جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شد.

وی ادامه داد: در آزادراه قزوین-رشت، کرج-قزوین، نیز شرایط مناسبی حاکم است. با توجه به افتتاح آزادراه رودبار امسال شاهد هیچ گره ترافیکی نیستیم. افرادی که قصد سفر به شهرستان‌های غربی مازندران را دارند، از آزادراه قزوین-رشت تردد کنند تا ترافیک کمتری را در مسیر تجربه کنند. 

سرهنگ محبی در خصوص سوانح رانندگی طی سفرهای نوروزی نیز عنوان کرد: تصادفات نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده است، اما حتی یک مورد نیز مهم است. متاسفانه تا امروز صبح ۵ فرودین ماه، ۴۱۷ نفر از هم وطنان در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که آمار نگران کننده‌ای است. بیشترین علت وقوع تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی است. 

وی افزود: امروز شاهد بار ترافیک دور دوم سفرهای نوروزی هستیم و بیشترین بار به سمت رفت و شهرهای مقصد است بنابراین باید رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کنند.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل ایلنا


source

توسط postbin.ir