Graphic Tracer یک نرم‌افزار بسیار غنی و قدرتمند برای تبدیل تصاویر پیکسلی و با کیفیت پایین به گرافیک‌های وکتور با کیفیت بالا و مقیاس‌پذیر است. این نرم‌افزار به‌سرعت و به‌راحتی می‌تواند گرافیک‌های نازیبا، دندانه‌دار و پیکسلی را به تصاویر وکتورِ زیبا، باکیفیت و آمادهٔ استفاده تبدیل کند.

 

رفع مشکلات گرافیکی

اگر سفارش‌دهنده به شما گرافیک‌های با کیفیت پایین ارائه داده‌است، این نرم‌افزار ابزارهای قدرتمندی دارد که به‌سرعت و به‌راحتی می‌توانید لوگوها و گرافیک‌ها را فقط با چند کلیک اصلاح کنید. این نرم‌افزار در نوع خود به‌شکلی منحصربه‌فرد کاربردی و مفید است.

 

تبدیل متن‌ها به فونت اصلی

تبدیل متن‌های دندانه‌دار و پیکسلی به فونت صحیح باعث ایجاد گرافیک‌های وکتور با کیفیت بالا برای متن‌ها می‌شود. نرم‌افزار Graphic Tracer به‌سرعت می‌تواند فونت مورد استفاده در تقریباً هر متنی را شناسایی کند، حتی اگر متن منحنی، فشرده، کشیده یا کاملاً تحریف‌شده باشد.

 

دستیابی به گرافیک‌های حرفه‌ای با ابزارهای ترمیم گرافیک

نرم‌افزار Graphic Tracer می‌تواند به‌صورت خودکار اشکال و افکت‌های متقارن را محاسبه و جایگزین کند. با پذیرفتن تنظیمات پیش‌نمایش محاسبه‌شده، می‌توانید اشیاء را با گرافیک‌های کامل جایگزین کنید. گرافیک‌های وکتور با کیفیت بالا به‌صورت مقیاس‌پذیر می‌توانند در قالبی صادر شوند که با هر نرم‌افزار گرافیکی دیگر قابل استفاده باشد.

 

تکنولوژی پیشرفتهٔ AutoTracing

نرم‌افزار Graphic Tracer از تکنولوژی منحصربه‌فردی به نام Sensedge™ استفاده می‌کند. این تکنولوژی تصاویر پیکسلی شما را به گرافیک‌های وکتور زیبا و آسان برای ویرایش تبدیل می‌کند. با استفاده از دقت زیر پیکسلی و ثبت لبه به لبه بین رنگ‌های مجاور، می‌توانید اطمینان داشته باشید که گرافیک‌های وکتور شما با بهترین کیفیت ممکن و جای‌گذاری دقیق گوشه‌ها، خطوط و منحنی‌ها ایجاد می‌شوند.

 

شناسایی فونت‌ها با FontEye

اگر فونت را نمی‌شناسید، تکنولوژی FontEye در نرم‌افزار Graphic Tracer به شما این امکان را می‌دهد که به‌سرعت فونت دقیق مورد استفاده در تقریباً هر متنی را شناسایی کنید. متن‌های پیکسلی، دندانه‌دار، کج، منحنی، کشیده و فشرده‌شده و همچنین فونت‌های اسکریپت همگی می‌توانند شناسایی و با حروف صاف و تمیز جایگزین شوند. این نرم‌افزار می‌تواند بیش از ۱۰۰/۰۰۰ فونت از مجموعه‌های مختلف را شناسایی کند.

 

نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار

برای اطلاع از نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار، به فایل متنی موجود در فولدر حاوی فایل‌های نصبی این نرم‌افزار با نام README مراجعه کنید.

source

توسط postbin.ir