با بهترین کانال تلگرام انیمه آشنا هستید؟ کانال‌های انیمه یکی از پرمخاطب‌ترین کانال‌ها در این پیام‌رسان هستند. در این کانال‌ها علاوه بر آشنایی با برترین انیمه های مختلف، می‌توانید به لینک دانلود آن‌ها نیز دسترسی پیدا کنید.

اگر به دنیای انیمه‌ها علاقه داشته باشید حتما باید سری به بهترین کانال های تلگرام انیمه بزنید. این کانال‌ها می‌توانند بانک اطلاعاتی جامعی از این دنیا را در اختیار شما قرار بدهند و همچنین امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران را هم فراهم می‌کنند. مهمتر از همه برخی آن‌ها لینک دانلود قسمت‌های مختلف را هم در اختیارتان قرار می‌دهند. با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به بهترین کانال‌های انیمه در تلگرام.

فهرست مطالب

بهترین کانال های تلگرام انیمه

در ادامه این مطلب با چندین نمونه از کانال‌های مختلف که هرکدام می‌توانند بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه سینمایی لقب بگیرند آشنا خواهیم شد.

1. کانال تلگرام انیمه لیست

بهترین کانال تلگرام انیمه

ورود به کانال تلگرام انیمه لیست

کانال انیمه لیست یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کانال‌های مرتبط با انیمه است. این کانال با بیش از 100 هزار عضو، علاوه بر معرفی انیمه‌های جدید، لینک دانلود آن‌ها را نیز با زیرنویس فارسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دارای چندین کانال اضافی برای پوشش اخبار، دانلود موسیقی متن، مانگا و والپیپر است.

2. Anime Wars؛ بهترین چنل تلگرام انیمه

بهترین کانال تلگرام انیمه بهترین کانال دانلود تلگرام انیمه

کانال Anime Wars یکی از کانال‌های خارجی انیمه در تلگرام است. در این کانال علاوه بر معرفی انیمه‌های مختلف، می‌توانید به لینک دانلود آن‌ها دسترسی داشته باشید اما خبری از زیرنویس فارسی نیست و انیمه‌ها با زیرنویس انگلیسی آپلود می‌شوند. این کانال بیش از 600 انیمه را با کیفیت‌های مختلف از جمله 1080p ارائه می‌کند.

همچنین بخوانید :

3. Anime Gallery؛ از برترین کانال های تلگرام انیمه

بهترین کانال دانلود تلگرام انیمه

بهترین کانال تلگرام دانلود انیمه سریالی را می‌توان کانال Anime Gallery دانست. کانالی که شاید محبوب‌ترین کانال تلگرام انیمه باشد. این کانال 400 هزار عضو دارد و هرکدام از پست‌هایش بیش از 1 میلیون بازدیدکننده دارند. بیشتر انیمه‌های این کانال، سریالی هستند اما می‌توانید به انیمه‌های سینمایی هم در آن دسترسی پیدا کنید. البته کیفیت اکثر آن‌ها محدود به 720p است.

4. کانال تلگرام انیمه: دنیای انیمه ژاپنی

کانال دنیای انیمه ژاپنی مرجعی عالی برای علاقه‌مندان به انیمه‌های ژاپنی است. این کانال به‌روزرسانی‌های مرتب از جدیدترین و محبوب‌ترین انیمه‌ها با زیرنویس فارسی ارائه می‌دهد. همچنین این کانال دانلود انیمه، آرشیو کاملی از انیمه‌های کلاسیک و مدرن در کیفیت‌های مختلف دارد، که کاربران می‌توانند به راحتی آن‌ها را دانلود کنند و لذت ببرند.

source

توسط postbin.ir