افزایش سرعت رندرینگ با استفاده از شبکه

نرم‌افزار KeyShot Network Rendering این امکان را فراهم می‌کند که سیستم‌های کامپیوتری موجود در شبکهٔ داخلی دفتر کار به یکدیگر متصل شده و از سخت‌افزارهای موجود برای کاهش زمان رندرینگ به‌طور قابل‌توجهی استفاده شود. این فرآیند بسیار راحت است و به شما اجازه می‌دهد در حالی که ایستگاه‌های رندرینگ به پردازش پروژه‌های شما مشغول هستند، به کار خود در KeyShot یا سایر برنامه‌ها ادامه دهید بدون آنکه سیستم شما کند شود.

 

پردازش‌های CPU

در پردازش‌های مبتنی بر CPU، ارتباط مستقیمی بین زمان رندر و تعداد هسته‌های موجود در شبکه وجود دارد. به بیان ساده، با دو برابر کردن تعداد هسته‌ها، زمان رندر می‌تواند به نصف کاهش یابد.

 

پردازش‌های GPU

با استفاده از رندرینگ مبتنی بر GPU، زمان رندر می‌تواند حتی کمتر شود.

برای استفاده از GPU به مجوز خاصی نیاز ندارید؛ هر GPU فقط ۱۶ هسته از مجوز شما را اشغال می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نیازمندی‌ها و محدودیت‌های GPU، به صفحهٔ GPU Mode در راهنمای KeyShot مراجعه کنید.

 

شبکهٔ رندرینگ سریع و قدرتمند مخصوص شما

با استفاده از نرم‌افزار KeyShot Network Rendering، می‌توانید از تمامی سیستم‌های موجود بهره ببرید. با اتصال چندین رایانه در یک شبکه و استفاده از تمام سخت‌افزارهای موجود، ظرفیت رندرینگ شما به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد. شما نمی‌توانید ۲۴ ساعت در روز کار کنید، اما سیستم‌های شما می‌توانند. این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا خروجی بیشتری داشته باشید بدون اینکه نیاز به افزایش تعداد کارکنان باشد.

 

نحوهٔ کارکرد رندرینگ شبکه‌ای

تنها با چند کلیک می‌توانید پروژه‌های رندر خود را به ایستگاه‌های شبکه انتقال دهید، سیستم خود را آزاد کنید و نتیجه‌ها را ۲ تا ۶ برابر سریع‌تر دریافت نمایید.

 

افزایش قدرت با افزایش هسته‌ها

نرم‌افزار KeyShot Network Rendering به‌شدت بهره‌وری سخت‌افزار سیستم‌های شما را افزایش می‌دهد. هیچ محدودیتی در قدرت رندرینگ ایجادشده توسط این نرم‌افزار وجود ندارد. ساخت یک شبکهٔ رندرینگ بسیار ساده است؛ هر چه تعداد هسته‌های موجود در شبکه بیشتر باشد، انیمیشن‌ها و تصاویر پیچیدهٔ شما سریع‌تر پردازش و اجرا می‌شوند. تعداد هسته‌های موردنیاز به عوامل مختلفی همچون پیچیدگی صحنهٔ نهایی، قدرت پردازشی سیستم‌ها و استفاده از CPU یا GPU بستگی دارد.

 

نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار

برای اطلاع از نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار، به فایل متنی موجود در فولدر حاوی فایل‌های نصبی این نرم‌افزار با نام README مراجعه کنید.

source

توسط postbin.ir