عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:






عضو شورای شهر تهران از نگاه ویژه به نظافت برخی محلات به دلیل سکونت مقام مسئول در آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی اقراریان در واکنش به گزارش محله گردی ناصر امانی درخصوص منطقه ۱۹ در تذکری مبنی بر اینکه لازم‌ است در زمان قرائت گزارش از محلات، معاون امور مناطق شهرداری هم در صحن شورا حضور داشته باشد، گفت: براساس اخبار غیر رسمی ظاهرا قرار بود معاون امور مناطق جابجا شود شاید علت عدم حضور ایشان این باشد که قرار است جابجا شده و در یکی از مناطق شهر تهران فعالیت داشته باشند. نمی دانم که چرا این برادر عزیز ما در صحن شورا حاضر نمی شود.

وی با بیان اینکه این دوره از عجایب شهرداری تهران است با گلایه از نظافت شهر تهران ادامه داد: قبل از اینکه آقایان در شهرداری تهران برای ما که منتقد شهرداری هستیم مانع و سنگ اندازی ایجاد کرده و اجازه حضور در مناطق را ندهند من به همراه دادستان در این منطقه چندین بار حضور پیدا کرده ام.

وی  ادامه داد: در شهرداری تهران برخی مناطق ویژه و برخی محلات در این مناطق ویژه تر هستند، چراکه خانه یک مسئول یا وزیر آنجاست و آنجاها را تمییز می‌کنند،  اما دلها باید  برای مناطق جنوبی شهر تهران بسوزد و مردم آنجا معتقدند که جزو مناطق فراموش شده هستند.

اقراریان خاطرنشان کرد: آقای زاکانی که در طبقات بالایی و بالای سر ما حضور دارند، گویا بیشتر از پنجره شمالی به شهر نگاه می کنند. اتفاقا در شمال تهران اتفاقات عجیب و غریبی می افتد مانند اینکه در یک باغ سه بار آتش سوزی اتفاق افتاده است و جالب این است که این باغ متعلق به یکی از دستگاه‌ها است.

در ادامه تذکر اعضا درخصوص گزارش منطقه ۱۹ علیرضا نادعلی در پاسخ به اقراریان گفت: صحبتهای ما در صحن شورا درباره مدیران و تغییرات آنها در سازمانها مشکلاتی را ایجاد می کند. ما بارها گفتیم که دخالتی در انتصابات نداریم.

وی ادامه داد: : معاون هماهنگی امور مناطق و معاون خدمات شهری، مواردی را که آقای امانی در صحن شورا مطرح می کند، به صورت جدی مورد توجه قرار دهند و دقت لازم را به آن داشته باشند.

در ادامه نیز مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: طرح تجمیع یکباره پیمانکاران با مخالفت ما همراه بود ما بحث پایلوت را مطرح کردیم اما طرح به این شکل اجرایی شد. ما در کمیسیون به موضوع ورود کردیم و نظر این بود که تجمیع پیمانکاران به صورت پایلوت اجرایی شود.

وی ادامه داد: بنده نزدیک به یک سال جلسات منظمی را در این خصوص در کمیسیون برگزار کردم و کار در حال رسیدن به نتیجه بود و با تغییر مدیریت، موضوع را پیگیری کردیم اما مجدداً مدیرعامل تغییر کرد و این نقصی بود که شاهد آن بودیم. به مدیرعامل جدید نیز موارد را مطرح کردیم اما ایشان دیدگاه خودشان را داشتند.



انتهای پیام/


source

توسط postbin.ir