در سال ۲۰۲۴، بیش از ۲.۷۸ میلیارد کاربر در سراسر جهان از واتس‌اپ استفاده می‌کنند! طبق پیش‌بینی سایت Verloop، این تعداد تا سال ۲۰۲۵ از ۳.۱۴ میلیارد عبور خواهد کرد! اگر شما هم جزو افرادی هستید که از Whatsapp استفاده می‌کنید، احتمالا با مشکل نصب دو واتساپ در یک گوشی مواجه شده‌اید. برای رفع این مشکل روش‌های مختلفی مانند استفاده از Whatsapp Business یا قابلیت Dual Apps در گوشی‌های اندروید وجود دارد. اگر می‌پرسید «چگونه واتساپ را دو بار نصب کنیم»، تا پایان همراه ما باشید تا هم‌زمان از دو واتس‌اپ روی یک گوشی استفاده کنید.

نصب واتس اپ بیزینس (WhatsApp Business)؛ بهترین واتساپ دوم

واتس‌اپ بیزینس (WhatsApp Business) نسخه مخصوص کسب‌وکار واتس‌اپ است. این برنامه به واتس‌اپ اصلی شباهت بسیاری دارد. اگر به دنبال نصب واتساپ دوم در ایفون، سامسونگ، شیائومی یا هر گوشی دیگر هستید، نصب WhatsApp Business را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ البته در نظر داشته باشید که برای نصب واتس‌اپ بیزینس باید از یک شماره جداگانه به‌جز شماره واتس‌اپ اصلی خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از واتس‌اپ بیزینس به‌جز نصب واتساپ با دو شماره در یک گوشی اندروید و iOS، رابط کاربری ساده، امکان ایجاد کاتالوگ محصولات و پاسخگویی سریع‌تر به پیام‌ها است. با خرید ایرپاد آمادو و اتصال آن به گوشی، به‌راحتی پیام‌های صوتی باکیفیت ارسال کنید.

استفاده از قابلیت Dual Apps برای نصب دو واتساپ در یک گوشی

برای نصب دو واتساپ در گوشی شیائومی، سامسونگ، هواوی و سایر گوشی‌ها با سیستم‌عامل اندروید، می‌توانید از قابلیت Dual Apps، Dual Messenger یا App Twin استفاده کنید. به کمک این قابلیت، به‌راحتی می‌توانید دو نسخه از اپلیکیشن‌های مختلف ازجمله واتس‌اپ را روی گوشی خود داشته باشید. این قابلیت به‌صورت پیش‌فرض در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. برای فعال کردن این قابلیت مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش تنظیمات (Setting) یا برنامه‌ها (Apps) شوید.
  • روی گزینه  Dual Apps، Dual Messenger یا App Twin ضربه بزنید. (این گزینه باتوجه‌به برند گوشی شما متفاوت است.)
  • از بین برنامه‌ها، واتس‌اپ (Whatsapp) را انتخاب کنید.
  • پیامی که نمایش داده می‌شود را تایید و شماره موردنظر برای واتس‌اپ را وارد کنید.

اگر گوشی اندروید دارید و می‌پرسید «چگونه واتساپ را دو بار نصب کنیم»، استفاده از این قابلیت برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. اگر در حوزه خرید عمده ایرپاد یا سایر تجهیزات و وسایل فعالیت می‌کنید، داشتن دو واتس‌اپ روی یک گوشی برای گسترش کسب‌وکارتان کمک‌کننده خواهد بود.

استفاده از قابلیت User Profile؛ نصب واتساپ دوم روی گوشی سامسونگ و سایر اندرویدی‌ها

برخی از گوشی‌های اندرویدی از قابلیت داشتن چندین پروفایل کاربری پشتیبانی می‌کنند. مشابه این موضوع تعریف کردن کاربران مختلف در سیستم‌های ویندوزی است. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات (Setting) شوید.
  • گزینه Users را انتخاب کنید.
  • گزینه Add User یا گزینه‌های مشابه مانند: Multiple User، Multiple Account یا Add Guest account را انتخاب کنید.
  • بعد از ایجاد کاربر جدید، در Play Store یا Google Play، برنامه واتس‌اپ را نصب کنید.
  • پس از نصب Whatsapp، با یک شماره تلفن جدید به‌راحتی می‌توانید واتس‌اپ دوم روی گوشی خود داشته باشید.

اگر امکان اضافه کردن چندین کاربر را روی گوشی داشته باشید، برای هر کاربر می‌توانید یک واتس‌اپ مجزا نصب کنید و چندین برنامه Whatsapp روی یک گوشی داشته باشید.

چگونه واتساپ دوم نصب کنیم؟ با استفاده از برنامه‌های کمکی

برای نصب واتساپ دوم روی گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و سایر گوشی‌های اندرویدی، می‌توانید از برنامه‌های کمکی یا کلون‌سازها، استفاده کنید. این برنامه‌ها راه‌حلی عالی به‌عنوان بهترین واتساپ دوم محسوب می‌شوند. برخی از برنامه‌های کمکی برای نصب واتس‌اپ دوم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Parallel Space
  • 2Face
  • Multi Parallel
  • Multi Social

برنامه Parallel App و Dual Space برای نصب واتساپ دوم در ایفون کاربرد دارند. با جستجو در فضای وب می‌توانید برنامه‌های بیشتری برای نصب هم‌زمان دو واتس‌اپ در یک گوشی بیابید.

نصب دو واتس‌اپ روی گوشی؛ کلید بهبود ارتباطات

در این مطلب روش‌هایی را برای پاسخ به سوال «چگونه واتساپ را دو بار نصب کنیم» توضیح دادیم تا به‌راحتی بتوانید هم‌زمان دو واتس اپ روی گوشی داشته باشید. روش نصب واتساپ دوم در ایفون با سامسونگ، شیائومی و سایر گوشی‌های اندرویدی، با یکدیگر متفاوت است؛ بااین‌حال نصب واتس‌اپ بیزینس به‌عنوان بهترین واتس اپ دوم برای سیستم‌عامل‌های مختلف محسوب می‌شود. همچنین، می‌توانید با بالا آوردن WhatsApp Web یا نسخه Desktop، واتس‌اپ خود را از طریق کامپیوتر و لپ‌تاپ کنترل کنید.

با نصب واتساپ دوم روی گوشی سامسونگ، آیفون، شیائومی، هواوی و سایر گوشی‌ها، به‌راحتی می‌توانید ارتباطات خود را بهبود ببخشید و با افراد مختلف تعامل سازنده داشته باشید.

 

منتخب کاربران

source

توسط postbin.ir