تصمیمات جدید برای حادثه دیدگان معدن طبس





وزاری “صمت” و “تعاون، کار و رفاه اجتماعی” که از روز گذشته عازم طبس شده اند، در جلسه ای مشترک، تصمیماتی به منظور پرداخت حقوق و دستمزد جانباختگان و نحوه حمایت های بیمه ای از خانواده های ایشان، اتخاذ کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، وزاری “صمت” و “تعاون، کار و رفاه اجتماعی” که از روز گذشته عازم طبس شده اند، در جلسه ای مشترک، تصمیماتی به منظور پرداخت حقوق و دستمزد جانباختگان و نحوه حمایت های بیمه ای از خانواده های ایشان، اتخاذ کردند.

در این نشست مقرر شد حقوق و دستمزد جانباختگان به همراه بیمه و نحوه حمایت از خانواده های آسیب دیده ظرف ماه آینده، از سوی وزارت کار و امور اجتماعی، منظور شود.

همزمان مقرر شد وزارت صنعت معدن و تجارت بودجه 20 میلیارد تومانی به منظور آسفالت و بهسازی 30کیلومتر از جاده متصل به معدن “معدنجو” اختصاص دهد.

در این جلسه که سید محمد اتابک وزیر صنعت معدن و تجارت و احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رضا علیزاده رئیس کمیسیون صنایع و معادن و همچنین علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، راهکارهایی فوق ارایه و نهایی شد.

از سوی دیگر نمایندگان مجلس نیز ضمن پذیرش تعهداتی، گزارشی از اقدامات انجام شده و نتایج حاصله به منظور ارایه به قوه مقننه، تهیه خواهند کرد.

لازم به ذکر است که اتابک وزیر صمت و میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شب گذشته را در محل حادثه گذرانده اند و از بامداد امروز دوشنبه همراه با معاونان این وزارتخانه و نیز مقامات استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس، نظارت بر ادامه عملیات امداد و نجات را برعهده گرفته اند.



انتهای پیام/


source

توسط postbin.ir