ایسنا/قم آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شرایط زمان و تحولات منطقه را مهم دانست و گفت: همه باید با هوشیاری و درایت این تحولات را رصد کنیم تا دشمن که هدفش از بین بردن دین و ارزش‌ها و زیرپا گذاشتن حقوق بشر است جرأت ادامه این وحشیگری‌ها را نداشته باشد.

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز ۱۷ مهرماه در دیدار با عده‌ای از فرماندهان نیروی انتظامی ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند آنها، گفت: امروز امنیت موجود در کشور به واسطه جانفشانی‌هایی است که نیروی انتظامی انجام‌ می‌دهد و کمتر روزی است که شهید تقدیم نکند و ما قدردان زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت خدمت به مردم بیان کرد: یکی از مهمترین خدمات، ایجاد امنیت است‌ و این خدمات باید در سراسر کشور یکسان باشد.

وی با اشاره به کلام مولای متقیان حضرت امیرمؤمنان(ع) اظهار کرد:‌ حضرت به مالک‌اشتر می‌فرمایند: «قلبت مملو از محبت مردم باشد و در خدمت به آنان از نزدیک‌ترین جا تا دورترین نقطه تفاوت نباشد؛ زیرا یا برادر دینی تو و یا همنوع تو هستند.»

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، ادامه داد: سه نیاز مردم (فقیه عالم و پرهیزگار، طبیب بصیر و ثقه و همچنین امیر خیّر و مطاع) باید در هر نقطه مسکونی تامین شود والا هرج‌ومرج حاکم می‌گردد.

آیت الله نوری همدانی گفت: شهر قم دارای جایگاه و اهمیت خاصی است و در روایات تأکید شده اهل قیام هستند و قیام حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را نصرت می‌کنند.

وی شرایط زمان و تحولات منطقه را مهم دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجاهد سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت بیان کرد: همه باید با هوشیاری و درایت این تحولات را رصد کنیم تا دشمن که هدفش از بین بردن دین و ارزش‌ها و زیرپا گذاشتن حقوق بشر است جرأت ادامه این وحشیگری‌ها را نداشته باشد.

انتهای پیام

source

توسط postbin.ir