نکته قابل توجه این است که پیشرانه ۵.۷ لیتری V8 Hemi از بین رفته و با نمونه شش سیلندر خطی Hurricane توئین توربو با حجم ۳ لیتر جایگزین شده است. این پیشرانه با عنوان «قویترین موتور ارائه شده برای رم» معرفی شده و دو خروجی دارد. این پیشرانه شامل بلوک آلومینیومی، درپوش یاتاقان فولادی و میل لنگ فولادی آهنگری شده است. مهندسان توانستند در این نسخه وزن پیشرانه را ۱۲.۷ کیلوگرم کاهش دهند.
خروجی استاندارد این پیشرانه به ۴۲۰ اسببخار قدرت و ۶۳۵ نیوتنمتر گشتاور است. اما نسخه قویتر، ۵۴۰ اسببخار قدرت و ۷۰۶ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. این پیشرانه جدید برای سال ۲۰۲۵ در دسترس بوده و در کنار سه پیشرانه دیگر، با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه میشود.
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
638351516357917859.jpg)
رم ۱۵۰۰s به پیشرانه Hurricane با بالاترین خروجی آن تجهیز شده و محور عقب جدید با گشتاور بالا دارد. قفل دیفرانسیل عقب الکترونیکی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
سه نسبت جدید برای محور در ۱۵۰۰ جدید وجود دارد؛ 3.21،3.55 و 3.92. ظرفیت حمل بار رم ۱۵۰۰ جدید برابر ۱۰۴۳ کیلوگرم بوده و تا ۵۲۵۲ کیلوگرم را میکشد.
source