رویداد بعدی فورتنایت ماه آینده برگزار می‌شود – با حضور احتمالی امینم

فورتنایت اخیرا نقشه اورجینال خود را در دسترس بازیکنان قرار داده بود و همین امر باعث شد تا به رکورد باورنکردنی ۴۴.۷ میلیون بازیکن در یک روز دست پیدا کند. با این حال همه‌چیز به زودی تغییر پیدا خواهد کرد زیرا ایپک گیمز با رویداد بعدی برای بازی بتل رویال خود نوید «یک شروع جدید» را داده است. در گزارش‌های دیگری نیز به حضور مارشال بروس مدرز سوم یا امینم، رپر بزرگ جهان در این رویداد اشاره شده است.

هنوز جزئیات چندان زیادی وجود ندارد اما این رویداد جدید بیگ بنگ (The Big Bang) نام دارد و در ۱۱ آذر و ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود. اپیک گیمز مانند تمام رویدادهای قبلی فورتنایت به بازیکنان پیشنهاد کرده که حداقل ۳۰ دقیقه زودتر آماده باشند تا این فرصت را از دست ندهند.


مطلب پیشنهادی:داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت [تماشا کنید]یک داستان باورنکردنی
داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت [تماشا کنید]

طبق گزارش‌های غیررسمی موجود، حال‌و‌هوای این رویداد شبیه سیاه چاله‌ای است که سال ۲۰۱۹ به بازی اضافه شد و جزیره اصلی فورتنایت را از بین برد. پس از آن Fortnite دائما با فصل‌های جدید حال‌و‌هوای تازه‌ای را به بازیکنان ارائه می‌کرد.

رویداد بعدی فورتنایت ماه آینده برگزار می‌شود - با حضور احتمالی امینم - ویجیاتو

اما نکته هیجان‌انگیز اینکه ظاهرا امینم در این رویداد حضور خواهد داشت. طبق گفته HYPEX از که افشاگران شناخته‌شده فورتنایت است، بیگ بنگ یکی از بزرگ‌ترین رویدادها خواهد بود و امینم، LEGO و حالت مسابقه‌ای نیز در آن حضور خواهند داشت. درست مانند تراویس اسکات و Marshmello می‌توان انتظار داشت که امینم در این رویداد کنسرت زنده‌ای برگزار خواهد کرد. همچنین ظاهرا دو اسکین از EMINƎM وجود خواهد داشت که یکی از آن‌ها «اسلیم شیدی» (Slim Shady) و دیگری Marshal Mathers No More نام دارد.


مطلب پیشنهادی:از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟تنوع بیشتر، کارآیی بیشتر
از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟


محبوب ترین بازی موبایلی بین ایرانی‌ها کدومه؟

پچ جدید Starfield پشتیبانی رسمی از DLSS را به بازی اضافه می‌کند - ویجیاتو


source

توسط postbin.ir