هک سرور های استودیو Insomniac Games سبب ضرر و زیان بسیاری شد که بدنیست بدانید براساس این نفوذ اطلاعات مهمی از بازی ونوم و مرد عنکبوتی 3 منتشر شده است که به نظر میرسد این استودیو در حال حاضر روی توسعه بازی های ذکر شده تمرکز داشته است و باید منتشر اخبار بیشتری در این زمینه ماند.

هک سایت Insomniac Games سبب شد تا کمپانی سونی نیز برای جلوگیری از افشای اطلاعات بازی ها دست بکار شود و به دنبال راه چاره ای برای مبلغ درخواست شده که چیزی معادل 2 میلیون دلار بوده باشد. این اخبار جدید میل گیمرها به دانستن اخبار پروژه های Insomniac Games را بیشتر نموده است زیرا سالیان سال است که با شایعات مربوط به بازی ونوم دست و پنجه نرم میکنیم و حال این موارد قرار است از سوی هک کننده سایت Insomniac Games منتشر شود.

بدنیست بدانید لیک های منتشر شده از بازی ونوم نشان دهنده آن بوده که قرار است این بازی در سال 2025 و بازی مرد عنکبوتی 3 در سال 2028 منتشر شود. این ای پی های جدید رشد و فروش تضمینی سونی تا سال 2030 را تضمین خواهد نمود و میتواند دلیل خوبی برای روی آوردن به کنسول های پلی استیشن باشد. تصاویر و اسلایدهای منتشر شده نشان میدهد که عنوان جدید مرد عنکبوتی Marvel’s Spider-Man: The Great Web بوده و قرار است ماهیت جدیدی را نسبت به بازی های منتشر شده ارائه دهد. سبک بازی های نامبرده براساس ایده پردازی های نوین برروی سبک MMO تنظیم شده است. نظر شما نسبت به این اخبار چیست؟ باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط postbin.ir