«سم لیک» و استودیو رمدی از «جیمز مک کافری» یاد می‌کنند

صبح امروز جیمز مک کافری صداپیشه مکس پین به دلیل سرطان مغز استخوان درگذشت و حالا استودیو رمدی (Remedy)، سازنده بازی‌های Max Payne و Alan Wake بیانیه‌ای در این رابطه منتشر کرده است.

Remedy Entertainment از طریق حساب رسمی خود در ایکس نوشت:

از شنیدن خبر درگذشت دوست و همکاری محبوبمان جیمز مک‌کافری، صدای نمادین مکس پین و الکس کیسی، عمیقا متاسف هستیم. استعداد قابل‌توجه او به شخصیت‌ها ما جان بخشید و تاثیری ماندگار بر جامعه ما گذاشت.


مطلب پیشنهادی:الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟ | ویجی کستخالق داستان‌هایی شنیدنی
الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟ | ویجی کست

«سم لیک» و استودیو رمدی از «جیمز مک کافری» یاد می‌کنند - ویجیاتو

سم لیک، کارگردان استودیو Remedy نیز در بیانیه‌ای نوشت:

از شنیدن خبر غم‌انگیز درگذشت جیمز مک‌کافری ناراحت شدم. ما بیش از ۲۵ سال با هم کار کرده‌ایم. او مردی دوست‌داشتنی و دوستی عزیز بود. او یکی از اعضای اصلی خانواده Remedy و یک بازیگر درخشان بود. هیچ‌کس نمی‌توانست کاری که او انجام داده را بهتر انجام دهد.

جیمز مکس پین، توماس زین، زکریان ترنچ و در نهایت الکس کیسی بود. من این افتخار را داشتم که نقش مکس پین و کیسی را همراه با او داشته باشم. کار کردن با او لذت‌بخش بود، یادش را گرامی می‌دارم و دلتنگ او خواهم بود. عمیق‌ترین تسلیت خودم را به خانواده‌اش اعلام می‌کنم. در آرامش باش جیم.

استودیو رمدی در حال حاضر روی ریمیک بازی‌های Max Payne و Max Payne 2 کار می‌کند باید دید چه تصمیم برای جایگزینی مک کافری خواهند گرفت.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۳ ویجیاتو؛ چقدر با رمدی آشنا هستید؟از داستان‌های کاراگاهی تا کابوس‌های شبانه
کوییز ۳۳ ویجیاتو؛ چقدر با رمدی آشنا هستید؟


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو


source

توسط postbin.ir