شرایط فروش دیگنیتی فیدلیتی و ریسپکت

شرکت بهمن موتور شرایط فروش خودرو های فیدلیتی، ریسپکت و دیگنیتی را ویژه متقاضیان طرح عادی و طرح جوانی جمعیت اعلام کرد.

شرایط فروش بهمن موتور – مهر ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه دور اول ثبت نام کرده بودن می توانند از روز شنبه ۲۹ مهرماه تا پایان روز سه شنبه ۲ آبان ماه با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند

آرشیو شرایط فروش بهمن موتور

شرایط فروش بهمن موتور – خودروهای فرسوده

متقاضیانی که فرایند اقساط خودروی خود را با اتمام رسانده می توانند از روز سه شنبه ۲۵ مهرماه تا روز یکشنبه ۳۰ مهر با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند. موعد تحویل خودروها هفته سوم آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است

آرشیو شرایط فروش بهمن موتور

شرایط فروش بهمن موتور – مهر ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور شرایط فروش خودرو های فیدلیتی، ریسپکت و دیگنیتی را برای طرح عادی و طرح جوانی جمعیت ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی مرحله اول فروش اعلام کرد.

متقاضیان می توانند از روز شنبه 1 مهرماه تا پایان روز یکشنبه ۹ مهرماه با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند همچنین موعد تحویل خودروها هفته سوم آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

شرایط فروش بهمن موتور – شهریور ۱۴۰۲

بخشنامه جدید فروش خودرو های فیدلیتی و ریسپکت بهمن موتور، ویژه ثبت‌نام کنندگان در مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای داخلی اعلام شد. در این طرح که ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده با نوبت مهرماه ۱۴۰۲ می‌باشد، قیمت فروش خودرو های فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره (تیپ ۱ و تیپ ۲) به ترتیب ۱میلیارد و ۱۲۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان و ۱میلیارد و ۱۴۸میلیون و ۸۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده و ریسپکت پرایم بهمن موتور نیز با تکمیل وجه به قیمت نهایی ۹۷۳میلیون و ۷۶۰هزار تومان قابل ثبت‌نام است.

طبق بخشنامه فروش اعلام شده، هم خودرو های فیدلیتی (۵ و ۷ نفره) ثبت‌نامی، و هم ریسپکت، هفته آخر آبان ماه ۱۴۰۲ تحویل مشتریان خواهند شد و برای طرح مذکور، خبری از سود مشارکت یا سود انصراف نیست. البته در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود. گفتنی است برای هر دو خانواده محصول، مشتری امکان انتخاب خودرو در رنگ‌های بدنه سفید یا مشکی را داشته، تمامی خودروهای قابل عرضه با تریم داخلی مشکی می‌باشند.

لازم به ذکر است در این نوبت، برای متقاضیان عادی نوبت‌دهی شده برای مهرماه ۱۴۰۲، امکان ثبت نام خودروهای فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره وجود داشته، آن دسته از متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) که برای مهرماه ۱۴۰۲ توسط سامانه یکپارچه وزارت صمت نوبت‌دهی شده‌اند نیز تنها امکان تکمیل وجه برای خودروی ریسپکت پرایم را خواهند داشت.

ثبت‌نام و تکمیل وجه از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه، بصورت اینترنتی از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲، متقاضیان واجد شرایط می‎توانند نسبت به تکمیل وجه و نهایی کردن ثبت نام خود، اقدام نمایند.

شرایط فروش بهمن موتور – شهریور ۱۴۰۲

شرایط فروش محصولات گروه بهمن با قیمت قطعی از روز سه شنبه مورخ ۳۱ مرداد آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش بهمن موتور - شهریور 1402

شرایط فروش محصولات بهمن موتور – مرداد ۱۴۰۲

متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت تابستان ۱۴۰۲ می توانند از روز شنبه ۲۱ مرداد تا پنجشنبه ۲۶ مرداد با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند

موعد تحویل خودروها هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.در این مرحله از ثبت نام امکان انتخاب محصولات دیگر بهمن موتور در صورت تمایل مشتریان مطابق جدول فوق امکان پذیراست.

شرایط فروش دیگنیتی، فیدلیتی و ریسپکت اعلام شد

شرایط فروش محصولات بهمن موتور – خودروی فرسوده

متقاضیان می توانند از روز یکشنبه ۸ مرداد تا چهارشنبه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند موعد تحویل خودروها شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.امکان انتخاب خودروی دیگنیتی پرستیژ نیز برای متقاضیان فعال می باشد.

شرایط فروش دیگنیتی، فیدلیتی و ریسپکت اعلام شد

شرایط فروش محصولات بهمن موتور – تیر ۱۴۰۲

فیدلیتی پرایم

شرایط فروش فوری خودرو فیدلیتی در دو تیپ از روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح ویژه کسانی که در سامانه یکپاچه فروش خودرو مشمول تحویل با موعد تحویل شهریورماه ۱۴۰۲ شده اند، در سایت فروش شرکت بهمن موتور بمدت یک هفته فعال خواهد شد.

شرایط فروش بهمن موتور

ریسپکت

شرایط فروش خودروی ریسپکت از روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح ویژه کسانی که در سامانه یکپاچه فروش خودرو مشمول تحویل با موعد تحویل شهریورماه ۱۴۰۲ شده اند، در سایت فروش شرکت بهمن موتور بمدت یک هفته فعال خواهد شد.

شرایط فروش بهمن موتور

شرایط فروش محصولات بهمن موتور – تیر ۱۴۰۲

شرایط فروش محصولات بهمن موتور پس از اعلام قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت اعلام شد.

به گزارش آخرین خودرو، به این ترتیب مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی می توانند تا تکمیل وجه خودروهایشان را بر اساس قیمت های جدید مورد تایید شورای رقابت انجام دهند. در اطلاعیه گروه بهمن برای قیمت جدید محصولات بهمن موتور، ارزش خودروها با احتساب مالیات و عوارض اعلام شده و از این پس قیمت نهایی فاکتور خودروهای سواری گروه بهمن به شرح زیر است.

نام خودرو قیمت تمام شده تیر ۱۴۰۲ (تومان)
فیدلیتی پرایم ۵ نفره (تیپ ۱) ۱.۱۲۳.۵۰۰.۰۰۰
فیدلیتی پرایم ۷ نفره (تیپ ۲) ۱.۱۴۸.۸۰۰.۰۰۰
دیگنیتی پرایم ۱.۲۴۹.۶۰۰.۰۰۰
ریسپکت پرایم ۹۷۳.۷۶۰.۰۰۰

بهمن موتور، زمان‌‌بندی تکمیل وجه مشتریان خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد. امیر میرمنصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اعلام این خبر گفت: بر این اساس مشتریان محصولات این شرکت که موعد تحویل آنها مرداد ۱۴۰۲ اعلام شده از ساعت ده صبح چهارشنبه مورخ ۲۱تیر تا ساعت شانزده، ۲۷ تیر ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

امیر میرمنصف با اشاره به اینکه نرخ ارز تخصیصی طی سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته اما این شرکت در راستای همراهی و همکاری با سیاست‌های وزارت صمت، محصولات خود را با نرخ‌های مشخص شده عرضه می‌کند. وی در همین رابطه تاکید کرد: همچنان قیمت بهمن موتور در مقایسه با محصولات مشابه، ارزنده و منصفانه است.

در شرایط فروش برای بهمن موتور برای متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی آمده است که موعد تحویل خودروها هفته آخر مرداد ماه ۱۴۰۲ است و سود تاخیر ۲.۵ ماهانه و سود انصراف ۱۷.۵ درصد به مشتریان تعلق می گیرد.

source

توسط