نمرات بازی Super Mario Bros. Wonder منتشر شد

بازی Super Mario Bros. Wonder یکی از جدیدترین عناوین نینتندو است که هنوز چند روزی به عرضه رسمی آن مونده، اما امروز منتقدان نظرات خود را نسبت به آن اعلام کرده‌اند و نمرات آن منتشر شده است. این بازی با وجود شباهت‌هایی به عناوین «برادران سوپر ماریو»، گفته می‌شود انیمیشن‌های کاملا متفاوتی برای دویدن و پریدن شخصیت‌ها در نظر گرفته است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرندساخته یک نابغه دیوانه: سودا ۵۱
بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرند

ماجراجویی در بازی جدید از جایی آغاز می‌شود که ماریو یک گل شگفت‌انگیز (Woder Flower) را لمس می‌کند. با این اتفاق چیزهای تازه‌ای به وقوع می‌پیوندد و گیم‌پلی به نحو خلاقانه‌ای دستخوش تغییر می‌شود؛ از زنده شدن لوله‌ها گرفته تا فرا خوانده شدن گروه بزرگی از دشمنان.

این بازی در حال حاضر از مجموع ۷۲ نقد در متاکریتیک نمره بسیار خوب ۹۴ را کسب کرده که طرفداران را برای تجربه آن بسیار امیدوار و هیجان‌زده می‌کند. در ادامه نگاهی به برخی از نظرات منتقدان درباره بازی جدید سوپر ماریو خواهیم پرداخت:

این بازی بسیار خلاقانه و پر از عشق است که با طراحی فشرده و خیره‌کننده بدون شک خاطره‌انگیز‌ترین سفر برای بازیکنان خواهد بود.

VGC – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Super Mario Bros. Wonder یک انتخاب جسورانه برای نام یک بازی است. این بازی در کمال تعجب خودش را به چالش کشیده و در مجموع به یک بازی کلاسیک و در عین حال مدرن تبدیل شده است. اما این انتخاب‌های هوشمندانه و متفکرانه پیرامون قدرت‌های جدید، نشان‌ها، بازی‌های چندنفره آنلاین و استعداد بصری است که آن را در کانون ماریو تقویت می‌کند. این بازی جانشین واقعی Super Mario World است و امیدواریم در آینده به عنوان سنگ محک برای ماریو دو بعدی عمل کند.

Gamespot – نمره ۹۰ از ۱۰۰

بازی Super Mario Bros. Wonder

 مدل بازی Super Mario Bros. Wonder حقیقتا به عنوان گام بعدی واقعی برای پلتفرم‌های دو بعدی ماریو عمل کرده است. جلوه‌های شگفت‌انگیز هر مرحله را بسیار لذتبخش و هیجان‌انگیز می‌کند. Flower Kingdom تغییر عالی‌ای در سرعت بازی ایجاد کرده و Elephant Mario در مراحلی سوار بر بازی می‌شود.

IGN – نمره ۹۰ از ۱۰۰

آخر بازی چند مرحله جدید و چند مینی‌گیم جالب را پنهان می‌کند، اما شما کم و بیش روی نقشه رها می‌شوید و از شما خواسته می‌شود مکان را برای هر چیزی که از دست داده‌اید جستجو کنید. من از بازی با دوستان و خانواده برای کشف مسیرهای باقی مانده که به من اشاره می کند هیجان زده هستم. اما متاسفانه، جرقه عجیب و غریب آن فقط در مرحله سطحی باقی می‌ماند. نینتندو فقط باید نگاهی به پایه‌ها بیندازد و آن‌ها را در کنار این زیبایی‌شناسی جدید ابداع کند. این کار را انجام دهید، و ما یک شاهکار خواهیم داشت.

TheGamer – نمره ۸۰ از ۱۰۰

بازی Super Mario Bros. Wonder شامل قابلیت کوآپ چهارنفره می‌شود و شما می‌توانید در نقش ماریو، لوییجی، Toad، پرنسس پیچ، پرنسس دیزی و یوشی به تجربه آن بپردازید. حجم این بازی تنها ۴.۵ گیگابایت است.

Super Mario Bros. Wonder قرار است در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برای نینتندو سوییچ عرضه شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomماجراجویی یعنی این!
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط